Katedrální nepřesnosti v Assassin's Creed: Unity
Novinka Katedrální nepřesnosti v Assassin's Creed: Unity

Katedrální nepřesnosti v Assassin's Creed: Unity

Marek Tvrdý

Marek Tvrdý

28

Série Assassin's Creed se sice odehrává v historii, ale není architektura ve hře zcela přesná, právě proto, že je to hlavně hra.

Reklama

Děj Assassin's Creed: Unity se odehrává v letech 1789 až 1794. Původní dřevěná věžička ze 13. století umístěná na středu katedrály byla stržena v roce 1793. Současně s tím byly usekány hlavy soch biblických židovských králů na fasádě katedrály, protože si revolucionáři mysleli, že jde o sochy francouzských králů. Zvony byly roztaveny a katedrála se používala jako skladiště jídla.

Nová daleko vyšší kamenná věžička byla postavena v průběhu 25 let dlouhé rekonstrukce, která začala v roce 1845. Samotní tvůrci Unity si uvědomují tuto nepřesnost. Nicméně nemají moc informací, jak vlastně ta původní dřevěná věžička vypadala. Jelikož dnešní věžička je nejvyšší bod dnešní Notre Dame a je významným prvkem jejího vzhledu, rozhodli se tvůrci použít ve hře novou verzi věžičky. Stejně tak vnitřek katedrály se mírně liší od skutečnosti kvůli lepší hratelnosti. Tvůrci tvoří hru. Nedělají realistický simulátor Paříže konce 18. století.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama