Šéf oddělení, které pracuje na novém pohybovém ovládání pro Xbox 360, Kudo Tsunoda, se nechal slyšet, že Kinect je zcela unikátním projektem. S PS Move jej prý srovnávat nemáme.
Kudo Tsunoda dostal v rozhovoru pro VG247.com otázku, jestli se s Kinectem zaměřovali spíše na herní zážitek, nebo přesnost a preciznost. Sony s Move totiž jednoznačně zvolila přesnost ovládání. "Není to tak, že bychom pozvali zaměstnance Sony do našich kanceláří, dali jim náš produkt k vyzkoušení a přitom udělali několik testů mezi Kinectem a Move. Přijde mi to vtipné," řekl Tsunoda.
Tím chtěl Kudo nejspíše říci, že Kinect je něčím naprosto jiným, než Move. Oba pohybové ovladače jsou naprosto rozdílné a fungují na jiných principech, tudíž je nemůžeme srovnávat. "Kinect je absolutně unikátní záležitostí a jeho funkce nikde jinde nenajdete. Je pouze pro Xbox360."
Na druhou stranu, Microsoft již dříve oznámil, že například ovládání hlasem bude ze začátku přístupné jen několika nejpoužívanějším jazykům. Stejně tak skenování objektů se podle všeho ukáže až někdy v budoucnu. Naše dojmy jsou ovšem veskrze pozitivní a pokud Microsoft tyto funkce zprovozní co nejdříve, Kinect určitě získá možnost stát se naprostým unikátem.
Kinect se dostane na evropský trh již 10. listopadu.