Kudo Tsunoda, hlavní projektant systému Kinect upozorňuje, že zabudovaný pohybový senzor je schopen snímat více, než jen dvě osoby. Také nemožnost hrát v sedě je prý jen výmysl.
„Kinect v sobě skrývá víc, než by se mohlo na první pohled zdát. O tom, co bude ve výsledku celý projekt nabízet je už záležitostí vývojářů, nikoli hardwaru,“ vysvětluje Tsunoda.
Asi největší úspěch Kinectu zatím zaznamenala hra „ Dance Central“, která nejlépe vystihuje možnosti pohybového senzoru. I k tomu se Tsunoda vyjádřil: „Senzor zaznamenává váš pohyb vestoje i vsedě, dokonce i plynule přenáší pohyb mezi těmito polohami. Vývojáři stále získávají nové zkušenosti a snaží se zařízení ještě více zdokonalit. Podobným způsobem, jak je to možné vidět na Xbox Live budou patrné změny a vylepšení i v Kinectu."
Zařízení Kinect se začne prodávat od 4. listopadu v USA a od 10. v Evropě.