Jedná se o komiksovou předehru ke hře.
Kingdom Come: Deliverance patří na poli herního průmyslu mezi jedny z výrazných českých úspěchů. Sázka na historii se Warhorse maximálně vyplatila, díky čemuž si nakonec vedla dobře jak u herních kritiků, tak i u samotných hráčů. Že se jedná o dílo stále vábící pozornost ukazuje také stejnojmenný komiks, který vznikl v Americe.
Šéfredaktor nakladatelství CREW Jiří Pavlovský komentoval realizaci komiksu Kingdom Come: Deliverance pro místní publikum takto: „V podstatě okamžitě, kdy se rozkřiklo, že něco podobného bude, nás začali čtenáři, knihkupci i herní prodejci bombardovat dotazy, jestli a kdy komiks vydáme. Tomu se vážně nedalo říci ne, a tak začalo docela komplikované zajišťování práv. Jak je ale vidět, nakonec se to povedlo. Výsledný produkt jsme samozřejmě konzultovali s lidmi z firmy Warhorse, kteří se přímo na hře podíleli. Jsme si jistí, že budeme sledováni přísnými zraky fanoušků, a rozhodně je nechceme zklamat.“
V Americe na zpracování Kingdom Come: Deliverance pracovalo nakladatelství Behemoth Comics, které se aktivně specializuje na tvorbu menších autorů. Tedy většinou. V jejím portfoliu můžete najít třeba také Watch Dogs. Scénáristou se stal Brett Murphy a kreslířem Wilson Gandolpho. Příběh komiksu Kingdom Come: Deliverance má vyprávět o minulosti protagonistů oblíbené hry a dokreslovat detaily, k jejichž nástinu během hraní nedošlo. Jeho cena je stanovena na 349 Kč.
Jiří Pavlovský se k tomu vyjádřil tímto způsobem: “Komiksový příběh je určený především pro fanoušky hry. Vychází z detailů, které se už do hry nevešly a dovypráví osudy lidí, které byly ve hře nakousnuté. Čas pomalu odtikává k masakru ve Skalici – a ve čtyřech sešitech (u nás samozřejmě vydaných v jedné knize) se představuje svět a především postavy, které mají v tom masakru prsty (a co k němu přesně vedlo). Největší důraz je v komiksu na jednoho z hlavních padouchů celé hry, na brutálního banditu zvaného Prcek. S tím se čtenáři seznámí víc, než by jim bylo milé. Podobně jako hra, je i komiks určený spíše dospělejším čtenářům a nevyhýbá se ani násilí. Co taky chtít od středověku?“