Zpět na článek

Diskuze: Komentář: Jak vývojáři Quantum Error postavili marketing na konzolových válkách

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Důvodů je mnoho. Zde jen pár. - Vývojáři jsou pitomci. Autor článku to nechtěl z pochopitelných důvodů napsat, ale tak nějak to tušíme. - Vývojáři používají UE5 a jsou z něho zmatení. Nedivím se. Mnozí uživatelé jsou už přesvědčení, že se v tom po 15 letech vývoje (UE5 je v podstatě jen novější UE4 "povýšený" z marketingových důvodů a ten je upravený UE3) už nevyzná ani Epic. - Vývojáři jsou rádi, že jim to jakž-takž jede na PS5 a vlastně mají pravdu: Jejich hra splácaná v Blueprintech desítkami zmatených designérů a možná i nějakými programátory, má problémy jet na čemkoliv. - Vývojáři jsou přesvědčení, že když namažou med kolem huby fanatickým hráčům z modrého tábora, tak si ten děs a hrůzu v dostatečné míře koupí. - Vývojáři napíšou na Twitter cokoliv, co je hned napadne, aby zdůvodnili, proč jsou s produkcí ve sr*čkách, zatímco investorovi dochází trpělivost.

Reklama
Reklama