Kompletní restart remaku Prince of Persia: The Sands of Time znamená realističtější grafiku a jiného herce
Prince of Persia: The Sands of Time Novinka Kompletní restart remaku Prince of Persia: The Sands of Time znamená realističtější grafiku a jiného herce

Kompletní restart remaku Prince of Persia: The Sands of Time znamená realističtější grafiku a jiného herce

Filip Svoboda

Filip Svoboda

3
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Hra je stále velmi daleko.

Reklama

O restartu problematického vývoje remaku Prince of Persia: The Sands of Time promluvil Ubisoft už loni na jaře. Došlo k němu po negativních reakcích na původní podobu hry a přesun projektu z rukou indických poboček do kanadského Montrealu. Magazín Insider Gaming přináší nové informace o stále připravovaném titulu.

Restart byl podle zdrojů novináře Toma Hendersona skutečně kompletní. V Montrealu se začalo úplně od nuly, s novým scénářem, konceptem hratelnosti i přístupem k podobě hry. Nově chtějí vývojáři upřednostňovat realističtější podání oproti původně zamýšlené stylizované grafice.

Nové budou animace, znovu se musel nasnímat motion capture. Změní se i herecké obsazení. V hlavní roli se už nepředstaví Yuri Lowenthal, a to přesto, že svůj hlas princovi propůjčil nejen v traileru na remake, ale i v originálu z roku 2003.

Insider Gaming má k nahlédnutí záběry z aktuální verze hry, které naznačují, že titul je stále v rané fázi vývoje. Přestože podle některých zdrojů se má Ubisoft brzy oficiálně podělit o podrobnosti, nezdá se, že by se nová podoba hry měla dočkat v nejbližší době představení, natož vydání.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama