Studio chce definovat hororové hry.
Piotr Babieno, šéf studia Bloober Team, které se zaměřuje převážně na hororové hry, mluvil v rozhovoru pro IGN o spolupráci s Konami na chystaném remaku kultovního Silent Hillu 2 i o budoucnosti polských vývojářů. Kontroverzního vydavatele se zastal, Bloober by rád viděl jako průkopníky v žánru.
„Samozřejmě nemohu říct všechny podrobnosti, ale věřím, že lidé, kteří jsou nyní ve vedení Konami Gaming rozumí tomu, jak hry fungují,“ říká Babieno a z části tak hájí vydavatele, který je hráči kritizován za nakládání se svými značkami nebo za zrušení původně plánovaných Silent Hills a divoký rozchod s Hideem Kodžimou.
Konami je podle něj nakloněno dialogu a na dotaz, zda by Bloober mohl pracovat i na dalších titulech ze slavné série odpovídá jeho šéf nikdy neříkej nikdy.
Samotný Bloober se podle něj posouvá do další fáze své existence. Ačkoli půjde o běh na dlouhou trať, studio by chtělo definovat žánr psychologického hororu. „Chceme dělat hry, které na vás zapůsobí, abyste více pochopili ani ne tak postavy, ani ne nezbytně vesmír, který vytváříme, ale sami sebe,“ říká Babieno, „volby, které ve hře nabízíme, vám umožní lépe si odpovědět na otázky: Jaký jsem člověk? Proč jsem se rozhodl tak a ne jinak? Je se mnou něco špatně?“
Silent Hill 2 v přepracované verzi od Blooberu je oznámený od loňského října. Dorazit má na PC a PlayStation 5, neznáme ale zatím ani přibližné datum vydání. V červnu vydá Bloober Team Layers of Fear, reimaginaci dvojice her ze stejnojmenné série. Hra zamíří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series.