Zpět na článek

Diskuze: Krátký teaser láká na oficiální odhalení multiplayeru Call of Duty: Modern Warfare

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
1. 8. 2019 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cross-play, 20v20 hráčů, tenhle díl rozhodně vzbuzuje zvědavost.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
29. 7. 2019 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se líbí každá válečná hra, kde se můžou střílet padouši z Východu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2019 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase malé lokace,takže čekám MP 5v5 🤔😒

RiniX
RiniX
Level 1 Level 1
26. 7. 2019 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Většinou to bylo 6v6 a více, což mi připadá ok. Navíc předešlé MW, Ghost, BO (1-3) měly taky malé lokace a některé z nich šlo hrát i ve vícero hráčích (tedy 7v7 apod.) Malá ale suprová byla například mapa Highrise.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2019 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RiniX nevím,pořád od toho očekávám trošku větší bojiště a aspoň 32 hráčů,jako za dob CoD2

Rack
Rack
Level 28 Level 28
26. 7. 2019 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tak s tím nepočítej. CoD se hraje v 6v6 už víc jak 10 let takže změnu v tomhle ohledu bych nečekal.

RiniX
RiniX
Level 1 Level 1
26. 7. 2019 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Špatný by to nebylo, ale důležitá bude mechanika. Pokud se jim to povede a neposerou to, tak na malé mapě lidem už moc záležet nebude a budou rádi, že dostali dobré Codko. Tedy aspoň mne ne.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
26. 7. 2019 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Call of Duty nikdy nebylo o velkém počtu hráčů na jednom serveru. Mapy i jednotlivé herní módy jsou strukturovány tak, aby připomínali spíše zápasy v aréně. Série v podstatě vždycky mířila na malé a střední mapy. Veliká bojiště většinou u hráčů propadla, např. Gustav Cannon ve WWII či nejnovější multiplayer mapy v BO4, které jsou kritizovány za zbytečné prostory. Den po vydání prvního traileru se na CharlieIntel objevila informace, že by multiplayer mohl podporovat 10vs10, takže tady je naděje na "větší" bitvy.

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Důležitá je mechanika a návrat ke kořenům a o ničem jiném se ani pomalu v tuto chvíli nemluví (dále realistické zbraně apod.). Původní start zápasů byl dokonce ještě horší. Hráči se jenom spawnuli a čekali pár sekund na start a hned se rozeběhli. Tahle verze je oproti původním dílům mnohem dynamičtější. Jinak, ať si CS:GO dělá co chce... se vůbec divím, že na tom má někdo v dnešní době přes 500-1000 hodin. (PS: chtěl jsem odpovědět elcigovi)

elcig

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm, v cs go je to vymyšleno pěkně, pomocí padáku každý může doskočit kam chce. jestli je ten vrtulník bude vysazovat na jendom místě tak to bude spíš otrava.

ItsTrueYKnowIt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcig Todle je battleroyal že tu píšeš takový ptákoviny ? :D od kdy je spawn na začátku pokaždý jinde ? řekni mi v jaký hře v TDM FFA SaD apod je spawn na žačátku pokaždý jinde . Ty sis přišel jenom zarejpat a poslat dál svojí blbou náladu a energii co v sobě nosíš . Lituju tě chlapče .

Rack
Rack
Level 28 Level 28
27. 7. 2019 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcig Tohle je jen pro začátek mathce tak jako v Titanfallu

Reklama
Reklama