Zpět na článek

Diskuze: Lizard Squad přetížili servery EA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

grogy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

notas je pro všechny věkove kategorie

Groo
Groo
Level 42 Level 42
13. 12. 2014 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Ale jo, já tě docela chápu (tátovi je 69let a má noťas 😲 ) , ale na druhou stranu chápu i staré lidi. Jen nemám rád, když je někdo odepisuje a láme nad nimi hůl. A život nejsou jen počítače...

Groo
Groo
Level 42 Level 42
13. 12. 2014 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo : Já teda flašky nikam nepřipojuju, ale vracím zpět do krámu...

Kordina : Při čtvrtém příspěvku s jediným slovem "zajímavé" jsem začal o tebe mít obavu, ale je to dobrý, umíš i "škoda" a "super"... 👍

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 12. 2014 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

🙇 zajímavé 🙇

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
13. 12. 2014 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Groo

Pořád nechápeš jak to myslím. Je respektuji staré lidí. Jenže když ti nějaký dědula svojí nevědomosti zaviruje firemním intranet tak je to blbý. Dnes bych např. připojoval flašky do virtualizovaného prostředí protože neexistuje spolehlivá ochrana.

Tzv. ajťáky znám i s vysokou školou kteří nejsou schopni ani spravit disk.

M4S4CR
M4S4CR
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Groo: No co si budeme nalhávat, kvalitních ajťáků je jako šafránu, ostatní jsou lidi co si hrají na ajťáky, ale ví 10% ze základního IT all-in-one rozhledu a to je prostě pravda a některý ajťáky ta práce ani nebaví a to je nejhorší co může být. Znám i případy kdy udělal SŠ v oboru IT a nedokázal si ani sám postavit PC a pak ho zaměstnejte...

Když chce někdo diagnostikovat, opravovat, sestavovat PC, routery, switche, racky apod. , musí mít k tomu i cit a ne "servisáci" co znám, to je na zabití.

Groo
Groo
Level 42 Level 42
12. 12. 2014 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo : Je sice pravda, že starší generace kompům a všeobecně elektronice moc nerozumí, protože "jim trochu ujel vlak", ale přijde mi blbost je odepisovat. Mezi náma, já osobně budu mít v úctě víc starého dědulu, co párkrát flákne do žhavého železa až jiskry lítaj a vykove třeba podkovu, než mladého ajťáka co se umí online podloubat v nose pařana na druhém konci světa...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Monkeyskunk

Člověk co má obrovskou touhu po penzích a po moci se nakonec stane na tom závislí jako narkoman na své dávce a začne být paranoidní že o to přijde. Takže jedině zavřít do ústavu na psychárnu "nebo pálkou přes hlavu"

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
12. 12. 2014 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejspis by na ne platilo jedine a to jim nejak nahnat strach, coz v jejich pripade byva jedina vec a to jim sahnout na zivot, protoze na nicem jinem jim nezalezi, coz je ale asi uz trosku za moralni hranici, aspon za tou mou

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
12. 12. 2014 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me v dokonale spolecnosti prave clovek ty penize nepotrebuje pac jich ma dost, tak nemusi ani vrazdit. Ale souhlasim k totalni utopii se nikdy nedostaneme. Jinak maestro ma pravdu, sem se zasekal a zkousel neco vymyslet, pri cem by se poskodila pouze firma samotna a opravdu me nic nenapadlo. I pokud by si bossovi hacknul a vybral ucet, tak se diky tomu nenauci pokory, ale naopak zacne ty hry ojebavat jeste vic, aby si zase nahrabal o co prisel.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Groo

6) Nejde o to že si starý a nestíháš. Jde o to že starší generace IT moc nerozumí a i ti co jsou staří síťaři, programátoři, grafici apod. Technologie se strašně moc od té doby vyvinula a prostě nejsou schopni držet krok. I kdyby drželi krok tak např. : starého programátora každý pošle doprdele protože všechno dělá způsobem který je zbytečně složitý protože dříve to technologie nijak jinak nedovolovala. Dnes je potřeba jiné myšlení a to po starém člověku nemůžete chtít.

5) Uši se nemají vůbec uvnitř čistit špélkou s vatou ale má se použít sprej kterým se stříkne do ucha a maz vyteče. Špélkou si to tam člověk částečně nahrne ještě více dovnitř. (Já na to samozřejmě seru a dělám to postaru )

2) Dokonalá společnost neexistuje a ani nevím jak by měla vypadat je to jak v matematice limita posloupnosti. Něco tu je - blížím se k tomu - ale nikdy toho nedosáhnu a tady vlastně ani nevím k čemu se blížím.

1) Jsi koncoví zákazník. Něco si zaplatíš a chceš to mít tak jak sis zlatil. V Americe když rozvážíš pizzu tak taky nikoho nezajímají výmluvy že ti praskla guma. Přijedeš pozdě tak nedostaneš zaplaceno. Kdybych byl firma a měl se starat o výmluvy při plnění zakázek tak bych v životě nic neudělal. Se mnou se život taky nesere a nikoho nezajímají nějaké okolnosti/výmluvy.

3) To je moc pěkně řečeno ale jak podle tebe mají lidé protestovat když to oficiální/konvenční cestou nejde. Když budou stávkovat učitelé tak budou poškozeni děti. Když budou stávkovat řidiči vlaků tak to zase odnesou obyčejní lidé co se chtějí někam dostat. Kdys se bude protestovat v ulicích tak se zase zaseká doprava a řidiči budou omezeni. Nejde protestovat abys nějakým způsobem nepoškodil ostatní. Leda že bys vykradl banku a banka by byla pojištěná v zahraniční/nadnárodní pojišťovně.

Firmu jedině můžeš samostatně poškodit že bys ji dal k soudu. Ale pokud si občan ČR s průměrným platem tak si těžko zaplatíš právníka a pohledávky. Tady vítězí kdo má moc a peníze.

Mám zkušenost že firma lidem nebyla schopna reklamovat správně zboží (vrátit funkční) nebo nakonec vrátit peníze. Více jak 20 lidí si stěžovalo na obchodní inspekci. Co ta udělali. HOVNO.

Když systém nefunguje tak není možné jej změnit v konvenci jeho pravidel. To je jako kdyby si chtěl použít pravidla fyziky do prostředí kde fyzika funguje nepředvídatelně. Nebo postavit nový dům na starých nezpevněných základech. Celý ekonomický systém je celý špatně a dá se napravit jen jeho totálním kolapsem On zkolabuje sám tak jako tam ale kolik generací lidí bude muset protrpět.

Groo
Groo
Level 42 Level 42
12. 12. 2014 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co nejstručněji, podle odstavců.

1) V podstatě souhlasím, až na to že to není chyba firmy, ale původců těch útoků.

2) Dokonalá společnost je utopie a braní ohledů na všechno a všechny je anarchie říznutá absolutní šikanou. (příklad: vrah měl právo zabít, protože potřeboval peníze oběti)

3) Nemyslím si, že poškozování nevinných hráčů je ten správný protest, jsou jistě vhodnější způsoby. Nikdy jsem neměl potřebu protestovat proti nadnárodní korporaci, takže se neptejte jaký, nevím...

4) Částečně souhlasím, ale na druhou stranu takových zlodějin jsou plné zprávy.

5) Dělám v hlučném prostředí a tak chodím na preventivky na ušní a lékař mne VŽDY chválí za dobře vyčištěné uši, takže minimálně jeden to tady umí

6) Tohle těžce zavání šikanou. Jsi starý, nestíháš? Za plot do rezervace s tebou. Myslíš že zadlužený stát by je uživil podporou? I zkušený náhled a životní moudro je třeba. A že nestíhají? Taky jednou budeš v jejich kůži a přeju ti aby tvé nápady nebyly v té době zaběhnutou praxí...

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2014 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Groo: Nevím, ale mám pocit, že když se snažíš říct, že nemá pravdu, tak bys to měl asi něčím podložit, nebo to něčím obhájit. Prosté konstatování toho, že pravdu prostě nemá nic nezmění. Navíc nechápu, proč by to Miky mazal, když se to týká tématu.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Groo

Já se dokáží vyjadřovat tak že mi to Miky nemaže. To o něčem svědčí.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: CasH1Scz

Třeba některé ano. Je to levný a efektivní způsobu reklamy neboli povědomí značky. Protože se čeká že ovčani firmy politují a ještě jim pošlou symbolický kapesník ve formě šeku.

CasH1Scz
CasH1Scz
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Ještě napiš, že si ty útoky dělají sami.

dez1nd
dez1nd
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obivan568 : kdybych byl muslim, volal bych Allah akbar a dekapitoval ty debily co to provadi. .

ale takovej ubozak, co si hraje na Svatou valku a maskuje si xicht protoze ma strach nejsem. .

Groo
Groo
Level 42 Level 42
12. 12. 2014 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Já bych na tvou esej rád adekvátně reagoval, ale Miky by to zase promazal, tak jen krátce: NEMÁŠ PRAVDU!

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Groo

Samozřejmě ale je to v prvé řadě chyba firmy že není schopna se ubránit a tak zajistit zákazníkovy kvalitní služby. Zákazníka nemají ani zajímat okolnosti. Prostě co si zaplatí to by také měl mít.

V dokonalé společnosti by se ohledy brát měli ale na všechno a všechny. Dnes když budete brát ohled tak budete po zásluze potrestán a to i firma/korporace.

Kybernetický útok je dnes bohužel jediná forma protestu pro obyčejné lidi která má aspoň nějaký účinek.

Taky ty nejznámější útoky co všude čtěte jsou většinou neškodné s tím že nikomu se neztratili peníze apod. Crackerské útoky neboli útoky lidí co jsou zloději a záškodníci se moc o nich nedočtete. Je to pochopitelné. Firma se nebude chlubit tím že lidem se ztratili peníze apod. . protože tím by firma ztratila důvěru. Je jedno jestli vám to firma vykompenzuje. Radši to svedou na technické problémy.

Taky obecné vzdělání o informačních technologiích by se mělo zlepšit a hlavně vymýtit tzv. mýty. Vsadím se že např. nikdo z lidí co to tady čtou si neumějí správné čistit uši. Ano správné taková samozřejmá věc.

Taky pozvyhazovat z firem staré lidi co jsou IT negramotní. Je to nefér ale je to třeba. Jsou potencionální riziko pro firmu. Nebo je vzdělat ale to potom přeji hodně štěstí.

Groo
Groo
Level 42 Level 42
12. 12. 2014 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: I kdyby byl smysl útoků sebevznešenější, vždycky budou nejvíc poškozeni koncoví uživatelé - hráči, protože zaplatili nemalý peníz za produkt, který díky partě rádoby kybergreenpeacezmetkům nemůžou plnohodnotně používat...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 12. 2014 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdo z vás nechápete účel útoků a nebojíte se ty lidi fuckovat. Oni to nedělají z důvodu aby uškodili nám hráčům. Chtějí poškodit firmy. Kdo nechápe jak funguje dneska mocenský aparát tak to nepochopí.

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2014 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako Anonymouse mi nevadil... a nějak jen nechápu ty ostatní skupiny krom peněz a nenávisti ostatních lidí na tom nezískaj.

3DM crackeři myslím, že ti by vydělali hodně na tom kdyby poslali všem jako Skidrow, Razor1911 atd. ten svůj návod na cracknutí Denuva.

M4S4CR
M4S4CR
Level 1 Level 1
11. 12. 2014 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celý ráno nejel Battlelog... pičusové, člověk si chce před odchodem z domova na hoďku zapařit, aby se do nového dne nastartoval s kafem při ruce a tyhle buzeranti mi to akorát kazí.

Včera večer už i Origin blbnul a náhle mě házel do offline režimu...

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

honibrci pitomý, rodiče je málo mlátili

RandomPirate
RandomPirate
Level 1 Level 1
11. 12. 2014 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen další banda samozvaných anti-hrdinů s potřebou dokazovat okolí svou vlivnost. Za chvilku na ně naskáčou kukláci a už o nich nikdo nikdy neuslyší.

Reklama
Reklama