Zpět na článek

Diskuze: Luca Ward naznačuje nového Splinter Cella

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lukass
Lukass
Level 34 Level 34
13. 1. 2019 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dela to Ubisoft takze to bude jejich klasicke bordel. Tuny otaznicku, obrovska mapa, nudny mise, natahovana herni doba tunou stupidnich ukolu, blba optimalizace, jo a bude to open world, coz hru zabije uplne.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
13. 1. 2019 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Předchozí díl taky dělal Ubisoft a žádné otazníčky tam nebyly (pokud teda nepočítáš Gone Dark mise),mapa byla koridorová a optimalizace byla skvělá :-) a to ve stejném roce vyšel AC Black Flag s pořádným Open Worldem a před rokem Far Cry 3 a AC 3).Nemyslím si že by šli cestou WildLands,když ví,že hráči tohle u Splinter Cellu nechtějí :-) Ale uvidíme...Pořád to jsou je spekulace a třeba to bude jen mobilní hra 😂

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
12. 1. 2019 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft nevydá nic, co není open-world, takže se bojím, že to bude slátanina nebo nebude hra vůbec. Aby to nebyla srajda, která se zalíbí i mainstreamu a nezničila dřív tak parádní sérii... Jestli hra vyjde, nejspíš se to asi bude týkat Empty Quiver (krádež / ztráta jaderných zbraní), což bylo slyšet v GR Wildlands. Nic proti Briggsovi, ale nepřirostl mi k srdci, takže kdyby musel jinam (třeba zpět do CIA), nezlobil bych se.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 1. 2019 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Bývaly doby, kdy takový Splinter Cell nebo Prince od Persia byl mainstream, ale to bylo ještě dávno před tím, než vzniklo slovo mainstream. :-) Pokud se už tyhle hry nechystají dělat, tak by mohli alespoň prodat práva někomu, kdo by se sérií rád chopil. Hádám ale, že si je spíš schovávají na dobu, kdy se openworld lidem přejí, což se zatím ještě nestalo.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
12. 1. 2019 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Měl jsem na mysli mainstream jako skupinu lidí... Firma, co chce vydělat nejvíc peněz, tak musí udělat hru, která se zalíbí co nejvíce lidem (duh). Touhle skupinou jsem měl na mysli mainstream a v poslední generaci konzolí se strašně rozmohla. Dneska už hraní není nerdský, navíc konzoli za pět tisíc si může dovolit skoro každý. Ubi je už jen kousek od EA v tom korporátním tisku peněz, dělají hry uchopitelné pro masy, které můžou na dvacet minut kecnout ke konzoli. Nijak těžké, ale musejí se zalíbit, musí mít Photo Režim s cinkrlátky, otevřený svět, který je buď poloprázdný a (nebo) natolik velký, že samo objevování odtahuje od děje hry. Kromě toho, příběh hry jde na úkor otevřeného světa. A to jsem v podstatě popsal poslední tituly od Ubisoftu. Takže mám strach, že hra jako Tom Clancy's Splinter Cell XX buď skončí zohavená, průměrná, nebo naprosto mimo. Ubisoftu s hrami obecně už moc nevěřím. Plus jejich obchodní strategie v rámci Season passu, který je u některých her jen early access a free unlock (The Crew 2, The Division 2) a přitom zlatem placenej. Už je to nějaký pátek, co jsem nespokojen s hrami od Ubi, konkrétně AC; RPG prvky, které mají hru trochu personalizovat, se mi tolik nepáčí a chybí časový vývoj ve hře. V Odyssey ani nevím, jestli se děj hry odehrává za jeden týden, nebo za měsíc, rok, atd. - furt jen sekat, běhat, otazníky, sekat, běhat, otazníky a jednou za pět cyklů boss fight. Nemluvě o absenci asasínů (ale budiž). Do Odyssey přibyde časem možnost zapnout si "Story Mode", pořád nevím, co to je, ale jsou dohady, že půjde o vypnutí rozhodování a půjde o jakýsi kompromis pro kánon.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
12. 1. 2019 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V No vidíš takže v UBI si řekli než udělat Splinter Cell jako naši současnou tvorbu, ( která je podle expertů a znalců neoddiskutovatelně na nic) tak to radši nevydáme vůbec :) Páč podle odborné veřejnosti jsou dvě možnosti. Bud' to nevyjde vůbec, nebo to bude naprostá ale naprostá slátanina to se ví už ted'. Tak proč se na to vlastně těšit když je herní průmysl absolutně v hajzlu. Jdu se přihlásit do vyšívání

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
13. 1. 2019 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Přijde mi, že se mi snažíš něco vyvrátit, ale já s oběma tvými komentáři na 100% souhlasím. :-) Když je hra pro mainstream, tak i hra samotná musí být mainstream, to jde ruku v ruce, takže sice každý jinými slovy, ale oba říkáme totéž. Stejně jako tobě se mi nelíbí obchodní model Ubi v posledních letech, odsunutí vyprávění příběhu na druhou kolej či přidání RPG prvků do AC. Zároveň jsem ale velký optimista, proto věřím, že by se mohlo začít blýskat na lepší časy. Letošní hry jako God od War, Spider-Man a hlavně RDR2 podle mě dokázaly, že je možné udělat hry s příznivým obchodním modelem, skvělým příběhem i hratelností, bez přehnaného množství RPG prvků s celkem lineárním průběhem misí, a přesto sklidit obrovský úspěch jak u kritiky, tak v prodejích. Především na RDR2 spolehám- zatímco rok 2015 se nesl ve znamení Zaklínače a začal divoký hon o to, kdo dřív udělá vlastní RPG, po RDR2 by teď mohl nastat znovu příklon k action adventure žánru, i třeba v sérii AC.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 1. 2019 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Snad máš pravdu :) Je pravda, že GoW a RDR2 jsou nejvíce oceňovanými hrami a snad se stanou i trendsetterem na pár let dopředu.

Lukass
Lukass
Level 34 Level 34
13. 1. 2019 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Vidim ze uz i uctivaci Ubisoftu a fanatici tehle znacky prozreli, copak tak najednou?

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
13. 1. 2019 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Uctívači Ubisoftu, fanatici téhle značky? Proč? Protože jsme ji měli rádi? Oba dva s Ondřejem myslím nejsme nadšení z toho, kam se série ubírá, už cca od oznámení Origins a možná ještě dřív, takže o žádném najednou nemůže být řeč. Poslední díl, který jsem kompletně dohrál, byl Syndicate a před ním s velkým sebezapřením Black Flag, a ta série, kterou jsem měl moc rád, pro mě končí de facto s třetím dílem. I Splinter Cell se po skvělém Chaos Theory vydal cestou experimentování, a ne všechny změny byly k lepšímu- akčnější přístup Conviction, systém terorista/agent v Double Agentovi, nebo třeba celá základna v Blacklistu- Sam patří na mise, ne do operační místnosti. Asi jediná série Ubisoftu, kde jsou pro mě skvělé naprosto všechny díly, je Prince of Persia. To ale neznamená, že máme na ty ostatní zanevřít jen proto, že teď zrovna odbočily z kurzu, vždycky se můžou vrátit zpátky na trať.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
13. 1. 2019 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Oneshot : Tak víš jak dnes se ti nesmí něco líbit a být s něčím cos koupil spokojenej. Nedej bože to pochválit, nebo to snad obhajovat. To tě nesmí ani napadnout. Mám pocit že kritikové všeho jako mistr JJ by si měli najít jiný koníček. Zas na druhou stranu někdo z nudy obrblává fotbal jinej hry...... :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
13. 1. 2019 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Ano, vím, ve tvé přítomnosti se mi nesmí líbit moje konzole, velká televize a gauč, který nevlastním, a v přítomnosti mnohých dalších se mi nesmí líbit mnou (kdysi) milované herní série. :-D Jinak JeyJey v tomhle článku nic nekritizuje, to spíš jakýsi Lukass. ;-)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
13. 1. 2019 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Sákra dostal jsi mě :D Proti tvému gauči který nevlastníš ani televizi nic nemám. Konzolím pro jejich filozofii opravdu nemůžu přijít na jméno. Sám jsi mě poučoval o tom jak to všechno brzdí. I když počítače si jedou tak nějak svoje dál naštětí. Ale to je trochu něco jiného než kritika všeho co je ve hrách a toho co tam není a kdyby to tam bylo bylo by to zase špatně.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 1. 2019 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už zase? Ze sedmého Splinter Cellu se pomalu ale jistě stává třetí Half-Life. Stačí jeden malý prd a všichni kolem něj hned staví žumpu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 1. 2019 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

😭

Reklama
Corvus
Corvus
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
12. 1. 2019 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježíši, kéž by! Jestli jsem byl z něčeho minulý rok zklamaný, tak ze zametení Splinter Cell pod koberec. ta značka měla skvěle našlápnuto a nevidím důvod, proč neudělat nový díl. Řada fanoušků by vývojářům utrhla ruce. Čekal jsem oznámení na nějaké herní výstavě a nic...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 1. 2019 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Důvod je celkem jasnej a to jsou prostě prodeje kde proti jiným hrám od Ubi nejsou tak velký. Nějaká kvalita je nezajímá jako spíš velké prodeje a nedá se moc z takový hry ani těžit přídavkama jak z MP co op her. Víc se taky zaměřují na hry v otevřeným světě a tu by to nefungovalo.

Lord Gaga

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle už si můžeš zahrát ve wildlands, stačí aktivovat oblek S. Fishera :D

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: Lépe bych to nenapsal. +1

kaneda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela bych se tesil. Chaos theory byla vyborna. Blacklist mam rozehranej uz podruhe, ale uz se mi do toho moc nechce. Hlavne diky tomu, ze se to tvari jako level s ruznymi resenimi, ale ve vysledku je to strasne predskriptovany a diky tomu i nevybalancovany. Cast levelu je v pohode, hrac to resi dle toho jaky ma vybaveni (diky bocnim misim mam nasyslenej i nej higheng equipment), ale pak narazi na misto, kde je nucenej to resit jen jedinou cestou (zamer nebo jednoduse neodzkouseny?), coz mi celej zazitek kazi. AI se chova ok, ale v urcite momenty, kdy zacnou skripty se na prvni pohled chova nevypocitatelne,ale pri loadu jde videt, ze se zapnuli jen skripty (jak hrac dojde sem, udelej to a tamto - meni nahle trasu stejnym smerem, prehrava ty stejny interakce, cela cast levelu je v ten okamzik jen koridor). Takze pak uz zacina pusobit neprirozene. Ale blacklist byl jinak vybornej. Ikdyz Chaos theory a jednicku nic uz asi nepredci :-D

kaneda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaneda Ale kdykoli si zavzpominam, vybavuje si mi animacka z prvniho dilu, kde Sam vymydli tusim konzulat (ale uz si nepamatuju) a pak se diva na TV s dcerou, ktera si mysli, ze tatik je urednik, kde probiha reportaz o incidentu. :-D Tak snad ze Sama zas udelaji poradne tajnou skrytou hrozbu s lepsim pribehem.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
12. 1. 2019 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaneda Dobré stealth hry jsem si vždy velmi užíval a vychutnával pomaličký postup. Jo s tím co píšeš se dá souhlasit. Je to až koridorová záležitost. Ale to stealth akce byly vždy. Mě se třeba právě díky uplně otevřeným možnostem řešení moc líbí MGS5 od Kojimy. To je stealthová nádhera a proklínám Konami že tomu neumožnilo plně rozkvést. Furt si to sem tam dávám a dá se s tím krásně blbnout :) S tou sérií je konec a tahle se zasekla na pěkně dlouho. A to jsem zvědav jestli se dočkáme tuhle dekádu

Reklama
Reklama