Špatná hra to vyloženě nebyla, ale trh je saturovaný a jediná motivace hrát je získát obsah battle passu... Investoři a studia zapomněli, že den má 24 hodin.
Cokoliv přes dvacet éček bude špatně stravitelné. Leda by přidali nějakou dimenzi znovuhratelnosti. Famfrpál, roční období a questy na hradě by byly super. Hrad je nevyužitý.
@totalgibon
@totalgibon Já měl na mysli následky po odmítnutí spolupráce mezi SBI a Game Science...
Já chci hru, jakou vývojáři zamyšlejí, nechci ji mít ohnutou přes koleno podle médií, DEI, ESG a z toho vyplývajících následků. Co se týče anti-woke, stačí se podívat na všechny ty veleúspěšné "woke" značky, naposledy třeba Concord. Oh wait... Normální lidi to naopak zajímá, protože jsou konzumenty a ten obsah stojí za pendrek (mrkni na Disney a Ubisoft), protože studia upřednostňují agendu anebo nenabírají podle zkušeností/znalostí/úspěchů.
Nakonec rozhoduje o úspěchu finanční výsledek. Ideálně, tak by to mělo fungovat a společnosti by měly usilovat o peníze zákazníků tak, že je budou poslouchat, ne naopak.
Jeden druhého nepřesvědčíme, ale doplním že člověk není buď krajní konzervativec nebo krajně progresivní, takže to škatulkování nemá smysl :)
@Pi Surky
@Pi Surky za mě to je varovné znamení. S předobjednávkou počkám. Kauzu jsem použil, protože mě nenapadlo jiné slovo a nechtěl jsem psát, co jsem tím přesně myslel, protože volba této specifické herečky třeba na hru nebude mit vliv. Uvidíme, co příští rok.
@totalgibon
@totalgibon Když si necháš radit od idiotů bez talentu z konzultačky, co vytahují rasovou a genderovou kartičku, kdykoliv se jim to hodí, abys dostal levnou půjčku na vyvoj hry, tak se to na výsledném produktu projeví :D
SBI neni jediná taková firma, abych jim nekřivdil. Ale stačí se podívat na všechna jejich prohlášení a prezentace, aby si člověk udělal sám obrázek.
Následná kooperace s médii typu IGN, Kotaku, kteří se snažit vyhrabat špínu na studia, která odmítají spolupráci (Wukong je dobrý příklad) a jejich ideologii. Takže se nediv, že se na tu zvrácenou firmu plive co to jde :)
@Ondrej_V
Stačí, aby pokračovali s tím, co ostatní větší studia nedělají: vytvářet single player hry/IP bez live service kejdy s DEI konzultačkami – děsím se, co Insomniac udělá s Wolverinem – protože tímhle tempem skončí tak, že peníze za osm let, a nebudu říkat tvrdé práce, vyhodí oknem (pojmenovat hru Concord, nomen omen). Díky live service, koupě není jen o finanční investici, ale časové, tak to lidi nebudou kupovat. Taky studia můžou očesat o zbytečné zaměstnance, aby op. náklady nebyly zbytečně vysoké, afuera!
Jinak řečeno „málo vyděláváme“. Obecně je na čase s downsizingem her. Kratší herní doba, více dílů, možná se objeví originalita nebo vyšší kvalita, udržitelné náklady (btw konzultačky typu SBI si říkají o hodně peněz); nebude taková potřeba uměle natahovat hru, zavádět battle passy a skiny. Studia nebudou muset hrát bezpečnou (nudnou) hru, aby se hra zalíbila všem (už zprvu blbost) a jim se vrátily investice za AAA-AA hry.
@Ondrej_V
Stačí, aby pokračovali s tím, co ostatní větší studia nedělají: vytvářet single player hry/IP bez live service kejdy s DEI konzultačkami – děsím se, co Insomniac udělá s Wolverinem – protože tímhle tempem skončí tak, že peníze za osm let, a nebudu říkat tvrdé práce, vyhodí oknem (pojmenovat hru Concord, nomen omen). Díky live service, koupě není jen o finanční investici, ale časové, tak to lidi nebudou kupovat. Taky studia můžou očesat o zbytečné zaměstnance, aby op. náklady nebyly zbytečně vysoké, afuera!
@Mike_Grey
Když to bude dobře podané, tak klidně. Ženská může být Rambo, zvlášť jestli půjde o mentorku. Kdyby to byla novicka, co první den v bratrstvu zničí všechny chlapy v souboji, vč. mistrů (něco jako Rey ze Star Wars), bez tréninku, tak bych měl problém :D
@Mike_Grey
*Cough* *cough* Amunet. Já jen doufám, že ta mentorka bude mít zajímavý příběh. Nechci, aby to byla jen Karen, která si jednoho dne řekla, že se postaví na odpor mužokracii, jak je teď ve zvyku v mnoho multimediích.
Jako kdyby Activision CODka na další tři roky :D :D Ale dobrý krok, chválím. Jestli Red vyjde s PC portem Ghost of Tsushima v r. 2024, tak se bojím, aby Ubisoft nedostal nakládačku od skvělého PS portu.
@Kotaro
Já koupil Champions, když byla ve slevě na Steamu. Ale kdybych mohl mít fyzickou verzi, chtěl bych raději standartní edici :D Lando se dostal do cover artu :D A můžeš vždycky koupit upgrade na Champions Edition za pár éček... Kdybys chtěl jezdit se safety cary.
@Ondrej_V
F1 se chystá vytvořit "simulation experience" místa a software bude od Motorsport Games (rFactor2). Velký oof moment pro Codies / EA. „Tady máte "exkluzivní" licenci na F1, ale zároveň postavíme centra s překopaným rFactorem2, aby lidé mohli opravdu zažít F1.“
"Thanks to the PS5’s ability to render cinematics in real time, cutscenes in Ghost of Tsushima and on Iki Island on PS5 will now offer lip sync for Japanese voice over." Dobrej kec. Jako kdyby tohle nezvládl PlayStation 4; slabá snaha o využití každé možné páky pro PS5. Každopádně, kupuju :D
@Raymy
To vynechání F2 mě napadlo, pokud by museli přiškrtit nějakou fičuru, co nutně nezasahuje do jádra gameplay F1. Protože historické vozy letos nejsou a F2 taky není nutně jádrem. Ale to jen, kdyby chtěli něco odstraňovat (určitě mají licenci na delší dobu). Jo a ještě úprava Baku :D EDIT: tratě upraveny nebudou, teď jsem koukal na Q&A F1 '21 jednoho youtubera, ten se i ptal Codies. A stejně jako ten youtuber se divím, že jim to licence / FOM dovolí (otázku na tratě řeší od 47. vteřiny), ale protože ty změny byly ohlášeny až po začátku roku, asi jsou z obliga? Nevím, ale štvou mě :D https://www.youtube.com/watch?v=g3H5bjRlQh0
Jsem spíš zklamaný, než natěšený. Ten režim je hezká věc, ale vydrží jen šest, sedm hodin. Byl bych osobně raději, kdyby ten vynaložený čas víc věnovali úpravám a opravám tratí. Protože taková změna by měla o dost větší dosah... ~~ Imola, Portimao a Džedda se zpožděním, dvě z toho už se jely. Momentální absenci Arabie bych pochopil, ale těch dvou předchozích okruhů ne. Codies se ani nevyjádřili, jestli (ne)budou v průběhu času upravovat Melbourne a Montmeló, kde došlo letos k úpravám... Turecko obrečím, ale rád bych ho ve hře taky viděl (naposledy byl okruh v F1 2011). Upravená Yas Marina bohužel taky nebude, ale tady se to dá pochopit, upravenou trať ukázali promotéři teprve minulý týden. Za mě osobně by mohli vystřihnout celou F2 a dát ji – třeba – jako placené DLC. Doufám, že na F1 2023 bude cítit finanční podpora EA (dřív ne), když už se zaprodali, a uvidíme právě tu podporu produktu, pokud se budou upravovat layouty tratě (stejně nedělají laserový sken) a další, větší zásahy. Hrají si na live service s Podium Passem, tak by se mohli hře věnovat jako live service a podporovat i další aspekty a ne jen rejžování peněz (i když ne tak agresivní, kudos), vždyť je to populární e-sport hra, k sakru! No a steelbook není, to mě taky štve Abych jen nekřivdil, mezi periodicky vycházenými hrami patří F1 řada k těm, co se rok od roku zlepšuje a přidávají do ní nové věci, za což jsem rád.~~
Jsem rád, že se i na mou GTX 1080 se FSR vztahuje, chci s tím zkusit Anno 1800 až bude od Císařovny. Díky FSR bude mít Nvidia extra motivaci rozšiřovat DLSS, takže nakonec zákazník je vítěz :)
@Ondrej_V
Lidi cestují za příležitostí, ne příležitost za lidmi (práce, studium SŠ / VŠ) a bylo to tak odjakživa. Individuálně pak jde o to, jak moc je člověk pohodlný a kolik toho komfortu obětuje pro svoje cíle. Lidé, kteří žijí mimo dané město, můžou dojíždět anebo se přestěhovat, ČR je relativně malá země a za jeden den lze teoreticky dojet z konce na konec, takže možnost vnitrostátního pendlera taky existuje. Nevím, jaká je v herním průmyslu fluktuace, dokážu si představit, že u větších studií dost velká, ale zase, je lepší být v epicentru dění, tedy Praha / Brno. Řeknu to jinak, zakládat nové studio, určitě se nehrnu do Ústí nad Labem (omlouvám se všem místním Ústečákům) jen abych nebyl v Praze, ale začnu tam, kde jsou právě střední a vysoké školy IT zaměření, nebo líp, konkrétně herního vývoje a grafiky a další studia, abych mohl lidi přebrat. A případně, aby někdo, kdo má snahu nebo touhu dělat na hrách, byl bez internetu, že by nemohl dělat z domova... To už dnes asi taky neplatí :)