Zpět na článek

Diskuze: Mafia boduje v anglickém prodejním žebříčku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Boris Zajíček
Boris Zajíček
Level 1 Level 1
9. 12. 2020 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaslouženě, byla to dobrá hra a je i nyní v nové verzi.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
29. 9. 2020 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulace! Dojedu rozehrané a taky si pro ní dojdu :-)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 9. 2020 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka do pléna: kde a kdy byste si přáli mít zasazený případný čtvrtý díl Mafie? Já bych si u případné čtyřky nechal pro změnu líbit evropské zasazení, Sicílii, nebo třeba Londýn. Pokud by ale hra měla být z USA, což je pravděpodobnější, tak by se mi líbila buď 20. léta a vzestup mafie během prohibice, nebo naopak až 50. léta, kdy se mafie už velmi rozrostla a zakořenila a státní aparát jí oficiálně vyhlásil válku. V případě tohoto zasazení by mi přišlo zajímavé podívat se na příběh z obou stran zákona, něco jako ve výborném filmu Nelítostný souboj. Navíc v sérii je zajetá historie protagonistů- válečných veteránů, tak by mohl být tentokrát zocelený boji na západní frontě v případě let dvacátých, nebo Korejskou válkou v případě let padesátých.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Anglie 1950 za bratrů Krayů. Nebo Rusko po rozpadu SSSR ale to by bylo brutálnější než Manhunt :D Nebo Yakuzu. Ale opravdovou. Né tu retardaci na PSku. Ale to se nestane. Bude se to držet ve státech. Třeba v době rozvoje Vegas za Bugse Siegela a Lucky Luciana. Prakticky by se tak mohlo navázat na druhý díl, nebo spíš první a jako prequel pro druhý. Prostě šťastně předstírat že se trojka nikdy nevydala. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 9. 2020 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Rusko mě taky napadlo, ale pak jsem si řekl, že by se to asi zvrhlo ve stereotyp o zlých Rusech, a o to zas takový zájem nemám. :) Yakuzu bych nechal Yakuzou, mám tu sérii rád, i když je místy ztřeštěná, což nemusím. Jinak má ale silný příběh a zábavnou hratelnost a o ty mi jde především. Protože je to vlastně "kung-fu" hra, tak se podle mě bez větší míry realismu docela dobře obejde. Mohli bychom se ale třeba podívat do Hong-Kongu, Sleeping Dogs byla výborná hra a hrát ji tentokrát za ty špatné a s větším smyslem pro realitu bych si moc užil. Výstavba Vegas zní zajímavě. 👌

Fletcher Hill
Fletcher Hill
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě boduje i v tom českém 😎

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako ty prodeje budou ještě lepší vzhledem k tomu že mafia trilogy obsahuje M1DE, klidně by tyhle 2 čísla mohli sečíst

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2020 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to skvělá zpráva. Tohle se Hangar 13 opravdu povedlo a přeju jim vysoké prodeje. Neskutečně si remake užívám. A pokud by byl takhle pěkně a citlivě zpracován každý remake, tak houšť. Naprosto srovnatelné s vynikajícími remaky Resident Evil. Doufám, že takhle dobře dopadnou i remaky Metal Gear Solid! To bych si mlaskal!

Paul
Paul
Level 32 Level 32
29. 9. 2020 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Mám chuť ti dát plus i mínus. Protože jsem si ten remake taky dost užíval, kochal se tou nádhernou grafikou, oceňoval ten lépe vykreslenej vztah se Sárou...ale pak přišel naprosto hloupě přepsanej a chudě ozvučnej závěr a ten mi radost trochu zkazil. Nedokážu pochopit co vedlo Blackmana k přepsání původního monologu za takovou banalitu, a proč tam nemohli dát tu úžasně nadčasovou skladbu Fate z původní Mafie. Originál je holt jen jeden.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul > Nedokážu pochopit co vedlo Blackmana k přepsání původního monologu za takovou banalitu, a proč tam nemohli dát tu úžasně nadčasovou skladbu Fate z původní Mafie.

Přesně jsi vystihnul moje slova. Co se hudby a dialogů týče: Konec Smrt Umění těžký mínus, doplňková cutscéna velké plus, závěrečná cutscéna velké mínus (možná menší mínus, protože konečně vidíme Vita v první Mafii :) )

David

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Buďme za to rádi - jednak úspěch remaku je jeden z předpokladů pro práci na M4 a druhak - každá úspěšná hra vytvořena (z velké části) v ČR zlepšuje postavení herního průmyslu u nás (více kvalitních pracovníků, nové pracovní pozice apod.).

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jo, boduje, když měsíc nic pořádného nevyšlo. Podle toho taky vypadá ten žebříček. Jediná nově příchozí hra mafii dost dává na prdel, i když se prodává už druhý týden a můžou být rádi, že alespoň porazili půl roku starý animal crossing a tři roky starý mario kart

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
29. 9. 2020 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohrano a nic revolučniho se nekoná. Co je super je grafika a ten dabing je taky ok až na par situaci. Hratelnost je celkem ok, ale nic světobornyho. Ty auta mě pořád přišly arkádový a co se obtížnosti týče. Je uměle vytvořená, málo lékarniček , munice a desítky nepřátel ustřílet. Ke všemu jsou nascriptovaní, takže se dají naučit kde se přesně nachází, nebo odkud vyběhnou. Hud mě štve, že nešlo vypnout či změnit velikost, ten kosočtverec je až iritujici. V přiběhu jsou změny k lepšimu i k horšimu. Třeba mise Sára byla fajn jako rozšíření a několik dalších. Jinak mě to přijde hrozně osekaný. Jak lucasovy ukoly, tak jizda po městě. Prostě člověk skáče z mise do mise a místo aby hrál dají mu to ve filmečku. Žádná volnost po misi dojeď si domů , za lucasem atd. Hlavně , že je tam možnost přeskočit jízdu a zcela k ničemu. Každopádně na tuhle hru se rychle zapomene. Je to jen další hra s krycím systém , kde se hodně střílí. Nic nedokázali vymyslet originálního. Prostě fungovalo to ve 2jce i 3jce dáme to i do remaku jedničky. Je to hra typu dohrát a už se ktomu nevracet. Nejsou tam ani možnosti , jak ty mise plnit jinak, hra vás pořád drží za ručičku. Originál byl ve finále lepší i co se znovuhratelnosti týče. Čekal jsem to horší, ale víc jak 8/10 si to určitě nezaslouží za grafiku, solidní dabing a některý rozšíření děje. Bez toho je to průměrná hra.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik Vezmu Life Is Stránce a řeknu, že bez příběhů to je však. Vezmu Armu a řeknu, kdyby to nebylo realistické, je to podprůměrná arkáda. Snad neunikne pointa mého příspěvku.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Oprava:Vezmu Life Is Strange a řeknu, že bez příběhů to je brak. Vezmu Armu a řeknu, kdyby to nebylo realistické, je to podprůměrná arkáda. Snad neunikne pointa mého příspěvku.

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Vezmu fifu a dám pryč hráče.... Na hovno hra 😀

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Ono hlavně co hráči, ale kdyby tam nebyl míč, tak by to bylo maximálně 2/10

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 “Nehejbe se kohoutek” jop, pořád stejnej šašek.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
29. 9. 2020 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Spíš člověk co si zakládá na detailnosti a kvalitě a irituje ho, když na to ostatní kašlou

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul jo jo. "detailnost" a "kvalita" byly nádherně vidět při vydání KCD. po jeho kritice skyrimu a po tom, v jakém si dovolil vydat vlastní hru ztratil jakýkoliv kredit

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Já si tedy myslím, že KC:D detailní a kvalitní je dost. Rozhodně dost na tehdy indie studio. Jako jasně, bugy tam byly a v nějaké míře jsou stále, ale nějak se zapomíná na to, že se jedná o open world hru, které jsou na bugy nejvíce náchylné (navíc o KCD sám mluvil na streamu a jak to s některými bugy je). Jo a pozor, samotnýho Dana na KCD dost bugů a věcí štvalo (v době, kdy to testoval), takže argumenty typu, že Vávra považuje jeho díla za úžasná a bezchybná, zatímco vše ostatní sucks, jsou taktéž mylné. Co se týče toho prastarého blogu o skyrimu. Je ti jasné, že jakožto herní vývojář kritizoval Skyrim z hlediska level designu? Navíc sám tehdy někde řekl (nebo napsal, už nevím), že ho Skyrim baví. Docela mě děsí, že i v roce 2020 někdo řeší článek o kritice skyrimu (ještě k tomu psaný z pohledu level designéra).

Krnac

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 Bol som na tom livesstreame a to bol skôr komentár a nebola to vyslovene kritika qle skôr komentár, je pravda že tam dosť vecí skrytizoval ale musím s ním súhlasiť.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krnac Jenže jeho komentář, místy pravdivý, je stále spíš skučející raněné ego. Osobně třeba nesouhlasím s kritikou, že se "vytratila pointa a jinou myšlenku tam nedali" prostě nesouhlasím. Navíc poslední věta ve hře mi třeba přijde mnohem hlubší než co bylo v originále, navíc se to dá vyložit několika způsoby, když se nad tím člověk zamyslí. Takže asi tak. Následný komentář k "Bastardovi se štěstím", že on tam měl "humor" a že tam v remaku ten "humor" není a že to je špatně. Není to špatně, v remaku je to udělané lépe a není to tak otravné. Osobně tam ani žádný humor opravdu nevidím, neznám nikoho, kdo by ho tam viděl a asi ho tam vidí jen on a pár dalších lidí.

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj mam dotaz volna jizda a pribeh ziskane veci ve volne jizde se dostanou i do pribehu nebo ne? a potom nezna nekdo pocet misi a zaroven kde se nabiraji ? dekuji : )

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
28. 9. 2020 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KrupkaDD Edit: raději jsem označil text spoilerem :) Ahoj, věci (auta, zlaté zbraně) se projeví i ve story modu. Mise ve volné jízdě se nabírají přes random umístěná psaníčka v restauraci, které tě dovedou k telefonním budkám. Ve volné jízdě jsou i Bertoneho mise, ale nic zázračného to není. Prostě podle pohlednic musíš poznat místo na mapě a poblíž se nachází zaparkovaný rare auto.

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Super dekuji posledni vec ty zbrane jsou lepsi nebo jen vizualni .. nevim co je lepsi hrat prvni nebo to nejak michat .,.. no ano to uz vim, jen mi slo o to jestli ty psanicka jsou pouze v restauraci :)

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Old Man Jo diky ti :)

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Old Man Ta loďka tam jde řídit ale nejde z ní vystoupit a skoro nikam mimo město nemůže. :D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
28. 9. 2020 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že i přes dost nedostatků si hra velké prodeje zaslouží. Navíc Hangar 13 si tímto zlepšili reputaci od trojky.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 9. 2020 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Přesně, už to hraju opakovaně a všímám si víc věcí a je to lepší a lepší. Četl jsem spekulace, že případný čtvrtý díl se má odehrávat mezi prvním a druhým dílem, což bych byl moc rád. To jsou roky, kdy to mělo atmosféru a ne spekulovaná 70. léta.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
28. 9. 2020 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Viděl jsem celý stream. Snad už Vávra tímto zavřel hubu všem jeho haterům, kteří akorát o něm šíří "rumors" co kolují různě po netu.

KRoman47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Pustil jsem si pár minut a mám dost - smyslem videa jen jen zkritizovat každý nedostatek, kterých jsou jeho hry taky plné. Mě Mafia Remake bavila od začátku do konce, spolu s volnou jízdou jsem si užil doposud 25 hodin ve hře. A je mi úplně u zadku, jestli se nějakej Vávra vrtá v blbostech, který normální hráče nezajímají. Mají nějaký přínos pro hráče, udělají tu hru nějak zábavnější? Pokud odpověď zní ne, tak mi to nijak chybět nebude. M1 prostě jen splácala vše ze všech možných mafiánských filmů dohromady, asi jako když pejsek a kočička vařili dort. Příběh a postavy se mi v remake líbily neskutečně víc než v originále, jehož příběh bych dnes ohodnotil stručně jako "do jisté míry nesmyslný paskvil" a to právě z toho důvodu, že akce k jejich postavám vůbec neseděly - jako "Ahoj, já jsem Tomík, hodnej obyčejnej taxikář, ani nevím proč jsem postřílel ty desítky lidí, ale tu prostitutku bych měl ušetřit a i celkově jsem úplnej lidumil, jen holt někoho občas zastřelím." A pokud jde o změny v hratelnosti - no pokud bych chtěl hrát tu stejnou hru z roku 2002, tak jdu hrát tu starou hru z roku 2002 a vůbec nepotřebuji remake že.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 9. 2020 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 To video je jen kousek z asi 6-hodinového streamu, dost věcí Vávra i chválí- jmenovitě třeba dabing, grafiku, nasvícení scén nebo některé konkrétní dialogy. Mimochodem, kdyby nebyla původní hra, tak by tu vůbec nebyla série Mafia, tím spíš pak tento remake- protože by nebylo co remakeovat. Příběh je v remaku možná vyhlazenější, taky hry dělí 20 let a za tu dobu se vývoj her a jeho možnosti někam posunuly, jeho jádro a kostra nicméně zůstávají stejné a to je dílo Vávry.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Sám Vávra říkal, že by dnes spoustu věcí v Mafii přepsal a ještě ze srandy dodal, že před Mafií psal akorát tak u maturity (až na jeho komixy v mládí). Mafie je jeho prvním velkým počinem a prostě chtěl Mafiánské příběhy z filmu nějakým způsobem přenést do herní podoby, což se mu podařilo. Vávra se vrtá v blbostech.... Zajímavé je, že pokud má v něčem v rámci Mafie pravdu, tak najednou je to lidem u zadku, že se vrtá v něčem (argumenty haterům dojdou), v jiném případě se toho hateři chytí a nadávají. No, vyber si. K tomu dodám, že je normální, že se vrtá v "blbostech", protože to se od všímavého herního designéra očekává... To je přesně ono o těch haterech. Nic neví, ale hlavně, že "smyslem videa jen jen zkritizovat každý nedostatek, kterých jsou jeho hry taky plné". Stačí si pustit víc, než jen pár minut. Ale to se vám moc nehodí do krámu no...

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak dál. Je to hodně povedená hra. Třeba jí po tomhle úspěchu ještě podpoří nějakým obsahem. Co ale neodpustím je animace házení molotovů, doslova "auto"-aim, rambo sekvence po vyjetí z farmy za kterou by se nestydělo ani čím dál stupidnější "rychle a zběsile" no a jako poslední že klidně rozmáznete sloupy s osvětlením ale zastaví vás keř. Což je ale problém mnoha her. :D

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 9. 2020 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Nebo květináč u rozdělení pruhu na cestě.. To mě fest v dané situaci naštvalo.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
29. 9. 2020 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Jo tohle vždy potěší, to mě dostávalo v NFS Heat co všechno šlo projet (palmy, lampy, semafory) a pak sem se zastavil o prkotinu :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 9. 2020 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Smrtící křoviska, úhlavní nepřítel každého hráče. :)

Reklama
Reklama