Důvěryhodně působící neoficiální informace o vylepšené první Mafii.
Na českém fóru PCTuning promluvil o remaku Mafie insider pod přezdívkou "Sobo", což je shodou okolností stejná přezdívka, jakou dlouhodobě používá i jeden z vývojářů Mafia série. Přinesl několik velmi zajímavých informací o hře Mafia: Definitive Edition, které spousty z vás určitě potěší. Přesto je prosím zatím berte pouze jako spekulace, oficiální informace se dozvíme až během plánovaného úterního odhalení.
- Hra bude kompletně v češtině včetně dabingu, který bude ale nově nahraný a zaslechneme i úplně nové herce, kteří se podíleli i na motion capture.
- Mafia: Definitive Edition poběží na upraveném a vylepšeném enginu z Mafie III.
- Vývojáři přišli i s vlastním řešením připomínající ray tracing, které nahradí Screen Space Reflection (SSR). Nepůjde ale o technologii využívající Tensor jádra.
- Dynamická změna dne a noci nebude, jako tomu bylo v původní hře, součástí příběhového módu.
- Nově přidaný bude systém krytí podobný tomu v Mafii II a III.
- Soundtrack hry se prý nezmění, byl ale znovu nahrán ve vysoké kvalitě.
Sobo také tvrdí, že nemáme čekat velké vylepšení u upravených verzí Mafie II a III.
V souvislosti s oznámením vylepšené trilogie Mafia se spousta hráčů tázala, zda Daniel Vávra, stojící za režií, scénářem a designem prvního dílu a scénářem dílu druhého, pracoval i na remaku/remasteru první Mafie. Na tyto dotazy odpověděl v noci na svém Twitteru.
"Každý se mě na to celý den ptá - ne, nepracoval jsem na tom. Moc od toho neočekávám. Nikdo mi o tom nic neřekl. Nic o tom nevím. Nikdo mi za to nezaplatil. Má účast na hře je nulová. Pouze jsem napsal a režíroval původní hru."
Mafia: Definitive Edition vychází pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Předobjednat si ji můžete prozatím jako součást celé trilogie na Xzone.cz.