Mafia: Domovina není open world hrou, nabídne lineární zážitek s důrazem na příběh
i Zdroj: Hangat 13
Mafia Novinka Mafia: Domovina není open world hrou, nabídne lineární zážitek s důrazem na příběh

Mafia: Domovina není open world hrou, nabídne lineární zážitek s důrazem na příběh

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

12
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Vrátí se navíc postavy ze starších dílů.

Reklama

Vývojáři ze studia Hangar 13 včera zveřejnili první gameplay trailer ze hry Mafia: Domovina, který přiblížil zasazení a styl, kterým se titul bude prezentovat. Zároveň došlo k odhalení dalších důležitých informací v čele s cenou a hardwarovými nároky, o kterých jsme vás blíže informovali prostřednictvím samostatné novinky.

Na zmiňovanou gameplay ukázku o několik hodin později navázal vývojářský stream, v průběhu kterého zazněly další zajímavé informace. Samotní zástupci studia Hangar 13 v první řadě potvrdili, že nová Mafie nabídne lineární strukturu se zaměřením na příběh. 

Nová Mafie není podle autorů open world hrou.

Výsledkem má být zážitek, který se svým stylem přiblíží prvním dvěma dílům série a naopak oddálí od skladby misí, kterou nabídl v roce 2016 vydaný třetí díl. Samotní autoři dokonce novou Mafii odmítají nazývat open world hrou. Hlavní prostor by tedy měly opravdu dostat lineárně laděné příběhové úkoly, přičemž samotný herní svět bude podle všeho fungovat spíše jako kulisa při plnění hlavních úkolů. 

Určité doplňkové aktivity či nějaký obsah ve stylu režimu Jízdy či Extrémní jízdy ale v současnosti rovněž nemůžeme úplně vyloučit. V další části povídání autoři poodhalili přítomnost různých dopravních prostředků. Již ve včerejším gameplay traileru jste ostatně mohli kromě aut vidět také koně. 

Ve hře se objeví hned čtyři postavy ze starších dílů.

Oba tyto způsoby přepravy budou hrát podle autorů důležitou roli, takže byste si měli užít honičky v autech i projížďky na koních. Ohledně příběhu si zatím vývojáři nechávají podrobnosti pro sebe. Už nyní ale víme, že si zahrajeme za mladého mafiána Enza Favaru, kterého doplní vedlejší postavy v podobě Isabely a Dona Torrisiho. 

Herní ředitel Alex Cox ale rovněž prozradil, že se ve hře objeví hned čtyři postavy ze starších dílů. Konkrétní jména ale zatím nespecifikoval. Vzhledem k zasazení na Sicílii počátkem 20. století připadají v úvahu postavy jako Salieri, Frank Coletti či Morello z prvního dílu nebo Frank Vinci z dvojky. 

Z pohledu samotné hratelnosti autoři dle svých slov kladou důraz na autentické a věrohodné zobrazení všech důležitých prvků v čele s herním prostředím, zbraněmi a dopravními prostředky. I v tomto směru by tedy nový díl mohl navázat na první dva díly, které se rovněž snažily nabídnout věrohodný obraz dobových reálií.

Zda se tyto sliby podaří autorům naplnit, se dozvíme 8. srpna, kdy Mafia: Domovina vyjde na PC (Steam) i konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama