Marketing má na starosti Konami, hájí Bloober remake Silent Hill 2
Silent Hill 2 Novinka Marketing má na starosti Konami, hájí Bloober remake Silent Hill 2

Marketing má na starosti Konami, hájí Bloober remake Silent Hill 2

Filip Svoboda

Filip Svoboda

4
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5

Polské studio reaguje na nevalné přijetí gameplay traileru.

Reklama

Polský Bloober Team reagoval ústy svého prezidenta Piotra Babiena na rozporuplné přijetí nové ukázky z remaku slavného hororu Silent Hill 2. Trailer byl podle mnohých fanoušků zbytečně zaměřený na akci, prezentoval „tuhé“ animace a neodrážel atmosféru původní hry z roku 2001. S výtkami souhlasí i samotní vývojáři.

„Negativní komentáře jsem napsal sám,“ řekl z legrace podle polského Eurogameru Babieno pro rovněž polský kanál Inwestyc.tv, ze kterého bylo citované video smazáno. „Zcela vážně, nejsme zodpovědní za marketing hry. Je za něj plně zodpovědný náš partner (Konami, pozn. red.) (...) Tenhle trailer rozhodně neodráží ducha hry,“ pokračoval.

„To není duch toho, co bylo dříve, ani toho, co vytváříme nyní. Snažíme se plně odrazit romantickou vizi hry, která debutovala před dvaadvaceti lety. Myslíme si, že až hráči uvidí skutečnou hratelnost, skutečnou hru - budou ji posuzovat úplně jinak,“ vysvětloval Babieno.

Věří, že i samotná grafika hráče nakonec přesvědčí. Tým podle něj naplno využívá možnosti Unreal Enginu 5. Hra míří na PC a PlayStation 5 a ačkoli má být ve finální fázi vývoje, neznáme zatím ani přibližné datum vydání.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama