Zpět na článek

Diskuze: Marketingová kampaň Cyberpunku 2077 má sázet na moment překvapení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
28. 5. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky, když se mluví o chybách Z3, zdůrazňují se otazníky a jejich repetitivnost. Jenže je důležité si uvědomit, že Z3 má 3 druhy úkolů: hlavní s Ciri, vedlejší (nejlepší, jaké jsem kdy viděl) a otazníky. Poslední jmenované slouží jen jako výplň, není nutné je plnit a stěžovat si, že jsou stejné je hloupé. Vedlejší úkoly jsou ale úžasné a mnohdy hodně propracované.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tyhlety masáže x let pred vydáním už zacínám být alergickej. CD Project Red mi to pekne znechutili. Ješte si sakra rozmyslim, zda o tom vubec budu uvažovat, musí se hodne snažit, aby mne ve finále presvedcili.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak snad se dočkáme na E3 či Gamescomu Jinak tipuji že to vyjde do konce 2018

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

No, CDprojekt v té době nutně potřeboval nalákat vývojáře, které by využil pro Zaklínače 3, který tehdy ještě nebyl oznámený a také získat dotace, které tehdy rozdávala Polská vláda. Ted už jsou na jiné úrovni, mají obrovský budget, rozdělili se na čtyři týmy a dělají Gwent, Cyberpunk, nejspíš už začala předprodukce Zaklínače 4 a ještě oznámili, že dělají na nové značce.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
26. 5. 2017 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Asi aby lidi necekali na 4tyho witchera a uz predem jim bylo jasny ze prijde neco jinyho

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
26. 5. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč ta hra byla vůbec představená tak velkou dobu do předu. Udělat choutky na hru a pak na ní čekat 5 let minimálně 👍

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Snadné řešení: Vykašli se na Bethesdu, CDprojekt a Bioware a Hraj klasická RPGčka od InXile, Larianu a Obsidianu a budeš spokojený. , ) Já třeba nemám rád směšně napsané Bethesdácké sandboxy a tak je nehraji.

Je vtipné, že Zaklínači vyčítáš jen ty opravdu nudné questy, které ani nemusíš hrát (na otazníčky na Skellige jsem se vykašlal) a nezmíníš tu většinu bravurně napsaných a originálních questů které chytí za srdce.

Hlavní příběhovou linku o "hledání Ciri" bych nehodnotil samostatně, ale spíš se na ní díval jako na "lepidlo" které spojuje kratší a kvalitní linky (Baron, občanská válka na Skellige, bitva na Kaer Morhen) do jednoho celku, aby vše dávalo smysl v rámci nelineárního putování otevřeným světem a hráč měl možnost kdykoliv si smysluplně odskočit k hledání pánvičky nebo nahánění kozičky a dalších humorných questů které je nutné brát s nadsázkou.

Všechny stará RPGčka také obsahují fetch questy, nebo si snad nevzpomínáš na questy typu přines deset vlčích kůží, najdi mi meč po dědečkovi a podobné bláboly.

A Cyberpunk nepůjde směrem Zaklínače i když bych za to byl radši a byla by to jistota kvalitní hry se silným osobním příběhem. Cyberpunk bude mít ty možnosti které Zaklínač vždy postrádal (volba class, vytvoření charakteru) a Iwinskiho ambice jsou neuvěřitelné. Všechny informace jsou shrnuty zde. [ odkaz ]

I když to nemusí nic znamenat, ale Ženíšek na svém Twitteru zmínil toto - "Právě jsme zahájili překlad nového projektu, letos rozhodně jednoho z těch největších, který opět trochu zamíchá kartami. "

Draczeq
Draczeq
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Zcela s tebou souhlasim a tez doufam, ze CP2077 nepujde cestou TW3.

nikean7
nikean7
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už vidím, "Další teroristický útok zatřásl světem... ALE DÍKY BOHU, CYBERPUNK 2077 MÁ RELEASE DATE"

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Finch182

TES hry nemám rád, protože trpí všemi těmi neduhy co jsem vyjmenoval u Witchera, ale násobeno 10x - sice překrásný velký svět, ale prázdný a bezduchý, hloupé herní mechaniky (level scaling) atd

U falloutů mluvím o F1, F2, F3 a FNV. F4 jsem nehrál. F1 a F2 mají skvělé vedlejšáky. Hrál jsem F1 vloni, takže to mám v živé paměti. Ve F1 a F2 snad není jediný quest, který by nebyl promyšlený a neměl smysl.

Nebo si zkus vzpomenout na Wizardry 8 apod. Vím že to je uplně jiný styl, ale tam taky žádné debilní fetch quest vedlejšáky nebyly.

Finch182
Finch182
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Ja som teda hru s chutou vycistil celu az na par otaznikov v mori v Skelige, gwent a bitky

Celkový hrací čas som mal tuším 13 dní, čistý čas

Ja som sa u hry bavil náramne a boli aj jednoduchšie q ale bolo aj plno dobrých vedlajšákov a ja som si aj tie q na zákazku monštra strašne užíval. Konečne som si v hre o zaklínačovi pripadal ako zaklínač. Fallout myslíš ktorý? Ja som hral len ten posledný a tam boli questy príšerné, to čo som pred rokmi žral Skyrimu už na mňa nemohlo platiť znovu. Celkovo píše táto časť Bethesdy veľmi otrasné questy a detské dialógy.

Gothicy a Riseny sa ale vyťahovať nedajú, gothic vyšiel v inej dobe, bol si mladší a VTEDY ťa to dostalo ale dnes je iná doba. Doklad o tom sú dnešné hry toho štúdia, pretože sa zasekli v 10 rokov starej minulosti a nijak sa nevyvíjajú a tie ich hry už nemajú úspech, je to proste slabé. Môže ťa tam ťahať nostalgia z detstva, v detskom veku mali tie hry väčší dopad, objektívne ale lepšie neboli. Len sa musia posúvať stále dopredu a my sme namlsaní a to, z čoho dnes padneš na zadok, o dva roky oprdíme ako generické klišé.

Vadil ti v hre combat ale kvôli tomu máš tie hry ako dark souls, toto je iná herná kategória. Tu musíš porovnávať s Tes, Risenmi a Gothicmi a proti týmto je combat vo W3 úplne iná dimenzia.

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Finch182

"Od odporcov som ale nepocul argument, v com su tie questy nudne a hlavne kde v porovnatelnej hre, boli lepsie. "

---

v čem byly špatné? tak třeba takto: ty jsi prozkoumal všechny otazníčky na Skellige? Já se přiznám že ne. Na Skellige už jsem jel pouze hlavní linku a na vedlejšáky jsem kašlal. Důvod? Ty questy byly všechny na jedno brdo - skupina utopenců hlídá truhlu s pokladem, ve které prakticky nic není. Dalším nudným typem vedlejšáků byly zakázky na monstra. Přečti nástěnku, promluv se sedlákem, sleduj červené fleky, zabij monstrum, vrať se k sedlákovi pro odměnu, opakuj 100x. Ještě horší byly závody na koních. Když budu chtít závodní hru, zahraju si F1. Další výplň času byl gwent. Další nedostatkem hry byl loot, který byl k ničemu, protože člověk stejně používal pouze zaklínačské meče a výbavu. Dalším nedostatkem byly nudné souboje. Celou hru jsem projel od počátku do konce na tu nejtěžší obtížnost, a zhruba od 11 levelu ani to nebyla žádná výzva. Quen + Igni byla smrtící kombinace. Nakonec jsem se rozhodl jen šermovat a nepoužívat znamení. Hlavní příběhová linka byla špatně vyprávěná a ten příběh nebyl nic moc. Jdi za tím, ten ví kde je Ciri. Ten ti řekl že máš jít za tím, a ten zase za tím, a ten zase za tím. Po 3/4 hry takového pingpongu jsi našel Ciri. A ty nelogičnosti. Proč jsi na barona nepoužil axii a nevymámil z něj, kde je ciri? Proč se mágové nemohli teleportovat z Novigradu, když jich tam bylo jen pár desítek a mezi nimi několik čarodějek schopných teleportace? Atd atd. Prostě dle mého typický příklad toho, o čem jsem psal níže - prezentace na ukor kvality systémů, mechanik a příběhu.

A která hra má vedlejšáky lepší? Třeba právě ten Gothic 1+2, Risen, Fallout, Baldury. V dnešní době je velkým nešvarem RPG her, že se z nich stávají single player MMO. Typicky Dragon Age Inquisition, kde byly různé sbírací questy. Posbírej shardy, vyhlaď 5 táborů banditů, seber tolik a tolik bylinek. To je akorát plýtvání mým časem a není to vůbec zábava. Witcher 3 to neměl tak extrémní jako DAI, ale měl k tomu náběh.

Finch182
Finch182
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Jasne pohoda, slusna debata z oboch stran

No vidis, tebe ten dark souls sedi a urcite je to dobra hra. Ja mam pri hrach priority pribeh a potom prostredie, kde velmi kvitujem open world. Som taky lorehunter a tesim sa z prechadzky po zaujimavom svete, to objavovanie a zaroven sa tesim z tych questov a dialogov, nevadi mi, ked nie je dobry boj. Naopak uz mi dost vadi umierat, lebo potom opakujem nejaku cast dokola a brzdi ma to v postupe v pribehu. Z toho dovodu pre mna Dak souls a podobne nie su, ale nepoviem, ze je to overhypnute alebo nieco a ze si to nezasluzi poctu.

Zaklinac mi naopak dava presne co chcem, ja som prave na tieto rpg hry ako boli Gothicy, TES, Dragon age a podobne a v tomto zanri bol pre mna W3 absolutny skok a odrovnal ma jak prostredim, tak pribehom. Uz som si vsimol par komentov na side questy a ze ich mal W3 nudne. Ale kto ich mal potom dobre lebo vsetky porovnatelne hry, ich maju daleko slabsie, nez ich mal W3. Ak to porovnam s minulostou, tak ja som videl velky posun v zanri. Hlavne treba ocenit, ze ine studia ti urobia niekolkonasobne kratsie hry a este ani nie v takej kvalite, ako to ten witcher mal. Ta hra bola neskutocne obsiahla a robit to nemuseli, pocet questov mohol byt tretinovy a nikto by nepindal, stale by bola hra aj na dnesne pomery dlha. Od odporcov som ale nepocul argument, v com su tie questy nudne a hlavne kde v porovnatelnej hre, boli lepsie. Lebo to som potom taku nehral a sem s nou

Kedysi som zo znamych znaciek ocenil side q v Dragon age 1 a Zaklinacovi 1. Lenze to bola ina doba a dnes sa to posunulo, ked som si toho prveho zaklinaca skusil pred rokom, tak uz mi tie dialogy v questoch prisli infantilne a uz som to necitil tak, ako kedysi. Mozno by som mal dnes rovnaky problem aj s DAO, ktory som roky nehral. Pri gothicoch ani nehovorim, jak som to kedysi miloval, tak dnes mi pride, ze tie questy pisal niekto po lobotomii.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Potvrzuji tvoje slova a ty ty moje.... ovce:-)

ale tohle vsechno je na hoooodne dlouhou debatu

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

problém je podle mého v tom, že spousta lidí si ujíždí na grafice, takže herní studia se soustředí na prezentaci a nedají tolik energie do tvorby obsahu a vybrušování mechanik. Mně osobně je jedno, jestli hra jede jen v HD nebo ve 4K, nebo jestli má 30FPS nebo 100FPS. Pokud chce dnes člověk komplexní propracované kvalitní hry, tak musí sáhnout po indie scéně, která ale nemá tu grafiku. O pár článků výše zmíněný Darkest Dungeon je typický příklad takové indie hry. Ještě lepší příklad je Tales of Maj'Eyal - herní mechaniky a obrovská hloubka. Jde to stáhnout zadara, doporučuju vyzkoušet.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Souhlasim s výrokem ze hry z 90let jsou porad bezvadné, baldur, lionhard, neverwinter atd jsou porad nezapomenutelné ale driv ty naroky nebyli takove jako teď, a ono zaujmout několik milionů hráčů neni žádný malý úkol.... .

Muj nazor je ten ze CPRD by si měli ostatní vzít příklad a ne vydávat hry jak na běžícím pásu, ale proc to nedělat kdyz stejně si to ty ovce (někteří hráči) stejne koupi jen kvuli tomu ze to je od te nebo od té firmy

Kross
Kross
Level 40 Level 40
26. 5. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Jako chapu, ze styl tretiho Witcher nemusi sednout kazdemu, ale napsat ze drtiva vetsina vedlejsaku byla nuda (obzvlast kdyz jsou stylem prakticky totozny s predeslymi dily) to je docela ulet Ale ok, ja to beru, nicmene nesouhlasim, tenhle styl mi sedl jako uz dlouho nic, takze jestli Cyberpunk pujde stejnym smerem tak za me jedine velky plus

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Finch182

já už hraju hry 25 let a Witchera 3 bych nezařadil ani do první desítky svých nej RPG. Dal bych tomu 8/10, tj. nadprůměrna, ale minutelná hra. Naproti tomu Dark souls je jedno z nej RPG posledních 10-ti let. Nechci se teď hádat o tom, zda je to RPG, nebo spíš akční hra, mně to nejvíc připomíná arkádovou plošinovku s prvky RPG. Ale herní systémy, systémy soubojů to má vybroušené skoro k dokonalosti. Trochu mi to připomíná Gothic 2, což byla taky skoro dokonalá hra. Možná to bude znít jako dědkovské mudrování třicátníka, ale hry jaké se dělaly v 90. letech se dnes už nedělají - Wizardry, Albion, Ultimy Underworld, Arx Fatalis, Baldury atd. - všechno komplexní hry co mají hloubku. Dnes jsou to samé konzolové pitomosti pro masy.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Dost diskutabilní, první dva witcheri byli nalinkovani a ve trojce dali naprostou volnost a myslim ze to urcite chyba nebyla. Tim meschazuju ani jeden díl, witchera zboznuju, ale se sledováním červených čar souhlasím. A at nas klidně napinaj a dělají jakou kampaň chtějí, verim ze Cyberpunk bude další pecka která udává směr novym RPG titulům s masivním příběhem

Finch182
Finch182
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Nikomu sa nemoze pacit vsetko ale zaroven nemozes popierat nazor vacsiny a 9z10 hracov ti povie, ze lepsie RPG nikdy nehralo.

Mna napr nikdy netahali hry Dark Souls, hry neponukaju to, co ja od hry potrebujem. Na druhu stranu na to nikdy nepoviem krive slovo, je to veleuspesna znacka

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen je škoda, že Witcher 3 byl uspěšný, protože to znamená, že Cyberpunk půjde tím stejným špatným směrem. Otevřený svět Witcherovi neprospěl. První dva Witcheři byli skvělí, trojka bylo jednoznačně zhoršení kvality. Příběh se v otevřeném světě rozplizl, drtivá většina vedlejšáků byla nuda a tomu kdo vymyslel to sledování červných fleků v trávě bych dál pár facek.

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
26. 5. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je fajn, snad nebude mezi startem kampaně a vydáním hry moc dlouhý časový úsek. O to jim třeba jde.

MrMayhem
MrMayhem
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Týhle hry se nemůžu dočkat. Doufám v představení aspoň tenhle rok

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No na E3 by to podle mě skutečně bylo překvapení...ale možná bych to viděl spíše na GAMESCOME, nebo to prostě kdykoli jen tak oznámí.

Nicméně ať už to představí jakkoli - chci to! A už se nemohu dočkat jakékoli nové informace.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ANO! ! ! ! !

Reklama
Reklama