Marketingová kampaň v Japonsku – KFC a Monster Hunter Wilds
i Zdroj: Capcom
Novinka Marketingová kampaň v Japonsku – KFC a Monster Hunter Wilds

Marketingová kampaň v Japonsku – KFC a Monster Hunter Wilds

David Herrmann

David Herrmann

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Capcom spojil síly s KFC v Japonsku a přináší limitované menu s herními bonusy, tematickými dekoracemi a Felynem jako Colonel Sanders.

Reklama

Capcom oznámil novou spolupráci s KFC v Japonsku, tentokrát tematicky propojenou s Monster Hunter Wilds.

Od 19. listopadu si fanoušci budou moct koupit dvě limitovaná menu s unikátním balením a kódy pro exkluzivní předměty do hry. Na obalech nechybí Felyne společník převlečený za ikonického Colonela Sanderse, včetně stylového kostýmu a typického knírku.

Čtyři pobočky KFC budou navíc speciálně vyzdobeny, aby připomínaly svět Monster Hunter. Akce potrvá do 16. prosince.

Pro Capcom nejde o první gastro crossover posledních měsíců. V říjnu spojil síly s McDonald’s Japan a uvedl limitované Street Fighter burgery i speciální doplňky do hry.

Kampaň však přichází v době, kdy Monster Hunter Wilds v Japonsku bojuje s poklesem prodejů. Za poslední čtvrtletí prodal Capcom jen 160 tisíc kopií – výrazný propad oproti předchozím 477 tisícům.

Podle prezidenta společnosti Haruhiro Tsujimota za to může mimo jiné vysoká cena PlayStationu 5, který je v Japonsku hlavní platformou pro tuto sérii.

A nyní otázka do diskuze. Myslíte si, že by takový gastro crossover pomohl zlepšit reputaci spíše samotnému KFC u nás? Aktuálně tu totiž v České Republice řešíme, dle reportáží Jana Tuny, kauzu s prošlými surovinami. Na to by seděl snad jen State of Decay crossover.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama