Zpět na článek

Diskuze: Mass Effect 3 bude vyžadovat Origin

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

evolution999
evolution999
Level 1 Level 1
19. 1. 2012 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja som spokojny so steam a origin, su tam akcie na hry, napr pri stalker serie nevyzaduju cd, nemusim hladat patche. . mam tam podporu, kamosov online. . krabice zbieram jedine oblubene hry

Strec
Strec
Level 26 Level 26
17. 1. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stixxy: Máš pravdu.

Jenže takto si to upirátí i ti co by si to s CZ koupili. Neříkám, že všeci, ale nezanedbatelny číslo to taky bude (moje doměnka) . Později si to třeba, jak bude CZ, koupí, ale to už nebudou ty zisky pro EA takové (slevy, akce a pod. ) jako v prvním měsíci. Ale je jasny, že jim jde hlavně o prachy, ale poděl na hráče to je z jejich strany taky pěknej. Prakticky každymu to muselo být jasné, když už od minulého roku EA, až na NfS, hry nepřekládá.

Podle mě to vyjde beztak na stejno jako ME2, protože tohle je zkrátka zakončení a spousta noENG lidí si to i tak pořídí, jen ten zážitek z toho bude trochu o ničem.

Ale to už jsme trochu odbočili od tématu

Ma4zu6
Ma4zu6
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s Thomasem. . víc jak Origin mi vadí u BF 3 Battlelog...to je hrozná blbost. Každopádně mi vadí ta lokalizace.... Origin bych přežil, ale bez lokalizace ? No to už začínám pochybovat

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsme malý trh. A ještě to většina z pirátí. Logicky se titulky nevyplatí. EA nechce zkrachovat, musí se chovat tak, aby měla zisky. Jako každá normální firma kromě ČD. Navíc myslím minulý rok skončila ve ztrátě. Mě se to také nelíbí, když si to ale nekoupím, tak příště nebude vůbec žádná lokalizace. Ale o to více si vážím práce dobrovolných překladatelů 👍

Strec
Strec
Level 26 Level 26
16. 1. 2012 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

R2-D2: Přesně jak říkáš.

Vidíš na ty titulky jsem i docela zapoměl. Popral bych se s tím, ale tolik textu číst.... sem tam něco i přeložit... to už by pro mě ani nebyla zábava (pokud to teda nevezmou tou akční cestou s méně texty) . Ale nejsou titulky teď, budou možná později a hra přitom bude i možná levnější. Zkrátka tady na tom je vidět, že EA prdí na i to malé procento platících zákazníků. Platících by si měli ještě vážit a ne jim udělat takovej poděl.

Nevím jak u Vás, ale mě třeba už ani hry od EA nějak nelákají.

R2-D2

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono ve výsledku půjdou všechny clienty stranou a stejně se všichni budou muset podřídit. Teď je ale otázka kdo a jak. Tohle je čistě byznys a ten jak známo má pouze jednu tvář, nikoliv tu lidskou ale jenom tu ziskovou. Jedna část hráčů bude skákat tak, jak EA píská. Té druhé, již pohárek trpělivosti přeteče a nechají je v tom. Oni si ty hry kupovali ale přirozeně zametat se sebou nenechají. Tím, že neudělají ani titulky pro takovýhle blockbuster herní, když předchozí dva díly ty titulky měli a generovali velice slušné prodeje, takovéto kroky pro mě zůstávají záhadou...

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pak v tom stejně není rozdíl. Hlavně nevím, co řešíte. Dostal snad někdo Ban nebo pokutu za warez? Bonpare, jen slovíčkaříš 😗

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
16. 1. 2012 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je tak krásně kontraproduktivní... Pak si jednoduše ME3 nepořídím. Není to jediná z lepších her, tímto nejen mým jednáním snad EA donutíme se zamyslet a v budoucnu svůj postoj přehodnotit. A k těm haterům - Origin JE narozdíl od Steamu spyware, kdežto ten odesílá s povolením čistě anonymní údaje.

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne jen Steam, dělá to všechno. Co se týče toho, jak vám všem vadí, že máte tuny prográmků v PC. Máš více vydavatelů, takže to je logické. A stejně, ikonka funguje vždy, jen se ti spustí další program, který lze skoro ignorovat. Ani tě to nezpomalí, jen se to zapne. Pokud máš na disku 40Gb paměti a jakože asi máš, tak ti to asi vadí.

Leon1464
Leon1464
Level 1 Level 1
16. 1. 2012 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co já vím tak Steam sbírá jen anonymní statistiky o PC hardware, tj co mám za procesor, grafiku, ramky, jaké používám rozlišení. Sbírá snad ještě něco o čem nevím?

Strec
Strec
Level 26 Level 26
16. 1. 2012 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stixxy: To o těch smluvních podmínkách nevím ani jestli to tam bylo opravdu, takže nevím jestli i něco přepsávali... proto jsem napsal, že je to možná jen fáma.

Steam taky scanuje, ale může se to tam zakázat, myslím při první instalaci (scan HW a myslím i SW pro průzkum nebo něco takovyho tam bylo psany) ... otázka je jestli se to zakáže nebo jestli si jen myslím, že se to zakáže. Ale možnost volby tam je.

Hlavní je, že to prostě lidi v PC nechtějí, chtějí jen hru a je jedno jak moc jim vadí ten či onen "program navíc". Vždycky to šlo bez toho, tak proč to najednou nejde. Není málo toho bordelu co už máme k hrám v PC, musí přidělávat pořád někdo další?

Nevidím důvod proč to mít v PC, když si přes to nikdy hru nekoupím a kdyby někdy přece, tak až potom to nainstaluju.

Ale zbytečny někoho přesvědčovat o opaku, každej na to má svůj názor a myslím, že jen tak se nezmění. Dobry pro EA, že je dost lidí co jim Origin nevadí (majíí z toho prachy) a smůla pro EA, kterým vadí (a i trochu pro nás, ale ty hry vklidu oželím, beztak poslední dobou hry od EA, pro mě, za moc nestály... naposled Dead Space2) .

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ještě jednou Bože, demence fakt už. Kolikrát tu ještě bude tahle prošlá informace?

Steam vám také sceenuje PC a cokoliv jiného také. 😗 Tu kontroverzní část smluvních podmínek přepsali.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
16. 1. 2012 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: To už je někde uvedeny, že se origin chová jako vir... kontroluje co máte v PC a prý je to i ve smlouvě, že je možné, že bude sbírat informace (nebo tak nějak to tam prý bylo) .

Spark: Víš ono je možná to, že to porno, tam třeba někteří chtějí, ale origin prostě ne. Pro porno bych i já našel využití, ale k čemu mi je origin... k .... . víte čemu.

A v tom to je, kupuju hru a ne další bazmek. Co mi ten origin dává, abych si ho tam dal, nic. Až budu chtít kupovat hry po netu (stahovat) , tak si to tam třeba nainstaluju, ale já nechci, tak proč mě nutit.

Až teď jsem si přečetl článek No to je zajmavy patche má steam bez problému a stahují se sami, tak jakej problém. A tím omezením styku se zákazníky je to, že je nebudou mít celkově pod palcem (ať už "kontrolou originu, nevím co je na tom pravdy, tak tím, že by se museli malinko dělit) nebo to myslí jinak .

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
16. 1. 2012 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro zastance Originu:

Neni zadnym tajemstvi, ze pro zdarny chod battlefieldu 3 potrebujete originalni windows. Schopnosti Originu je tyto verze nelegalnich kopii rozpoznat a zamezit spusteni hry. Pokud jsou ochotni implementovat do program kontrolu legality, mohou si v dusledku delat co budou chtit a vy otom nebudete mit paru.

Leon1464
Leon1464
Level 1 Level 1
16. 1. 2012 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podobné výroky jako ty uvedené článku mi vždycky dokáží zvednout tlak. Žádné omezení aktualizací, ale jednoduše vydírání ze strany EA a prosazování jejich platformy. Kdyby měl tenhle "konkurenční" boj alespoň nějaké výhody pro nás hráče. Nakonec na to nejvíc doplatí platící hráči, kteří dostanou systém prošpikovaný všemi možnými a nemožnými protipirátskými ochranami, launchery, social cluby. Zlatý GOG, opravdu.

Spark
Spark
Level 1 Level 1
16. 1. 2012 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si tam místo toho zavirovaného porna dáte pro změnu něco jiného, jen bezmyšlenkovitě nadávat a vymlouvat se na totální kraviny vám jde některým opravdu dobře.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
16. 1. 2012 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ikdyz to primo do teto diskuze nepatri, dnesnim dnem byl ve Španělsku schvalen "Sindeho zákon", který je dalsi variantou americkeho zakonu "SOPA"...

Strec
Strec
Level 26 Level 26
15. 1. 2012 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

logenk17: Právě, kdyby byl jenom jeden a člověk si ještě mohl vybrat zda do toho chce jít a zda ne. Tady to prostě předhodí jako hotovou věc a pak máme v PC několik "klientů", ktery třeba nikdy nevyužijeme... ve smyslu chtěného využití.

logenk17
logenk17
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja kupujem už všetky hry digitálne... ja som za systémy tipu origin, steam (najradšej by som bol keby bola iba jedna ale čo už keď každý chce na tom zarábať prachy pre seba ...) a najviac sa mi páči služba onlive len to ešte nemá takú podporu .... nevýhodou je že musíte mať neustáli prístup k internetu (myslím že v dnešnej dobe to už nieje taký problém ... ) a ešte že danú hru nemáte fyzicky v škatuli u seba ale to mne absolútne neprekáža (ale chápem ľudí ktorý uprednostňujú fyzické vlastníctvo . . ) . ešte by som vyzdvihol jednu výhodu digitálnej distribúcie že sa hry dajú zohnať za oveľa prijateľnejšie ceny ako krabicové verzie . .

Strec
Strec
Level 26 Level 26
15. 1. 2012 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal: Zapoměl jsi na UBILauncher

Je to prostě "zbytečnej" další bordel do PC co nám vnucují + do toho ještě někteří rvou všemožny nelogicky, "neprolomitelny" ochrany, ktery zabrání hrát kolikrát jen tomu platícímu (nejde net=smůla, chceš hrát na NB, ale nenosíš sebou jako blbec pořád DVD=smůla...) . Ještě, že to dávají ke hře zdarma čekám, že brzo za to budou chtít i platit jako za službu .

Fildus
Fildus
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stixxy: Až to vysvětlí novinky. cz, tak to všichni pochopí. 😗

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Temgotin: bože, demence fakt už. Kolikrát tu ještě bude tahle prošlá informace?

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pajda: Problém je v tom, že Origin je poloviční vir...

Pajda
Pajda
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak je to na Originu, a co? Já se zajímám o hru, ne o to, přes co to běží.

Jinak k tomu Battlelogu - nejmíň paměti RAM mi zabíralo IE9.

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha uz to chapu dikec...

Reklama
Reklama