Zajímalo by mě ze které verze hry vytvářeli trailer. Díky aliasingu je vidět, že většina traileru běží v enginu hry, ale chybí tam propady frameratu, které jsou patrné na PS4 a XBONE (Episode Duscae i Platinum Demo) . Že by PC verze?
Hrál jsem demoverzi na X360. Dragon Dogma se na PC opravdu nehodí. Je to konzolovka jak řemen. Capcom své rozhodnutí nevydat hru na PC odůvodnil tím, že by bylo složité upravit systém zapůjčování pawnů. Jde ale o mnohem víc - ovládání, interface, styl hraní. Hra by vyžadovala celkem dost úprav. Pokud by to vyšlo na PC tak věřím tomu, že by se to bez gamepadu nedalo hrát a recenzenti by vývojářům vytkli, že jde o další konzolový port.
Chtělo by to vidět v pohybu. Ty screenshoty zase až tak úchvatně nevypadají. Cliffyho výroky o grafice srovnatelné s Avatarem snad nebere nikdo vážně. Takový superhardware se pro novou generaci opravdu nechystá.
Quantic Dreams už dříve ukázali, že nezáleží ani tak na množství polygonů jako na přirozenosti animace pohybů a výrazu tváře. Mají pro to vynikající zázemí a jsem rád, že ukázali čeho se dá dosáhnout i na stávajícím hardware
Nevím kolik se toho ve hře změnilo, ale co si pamatuju veřejnou betu tak to byla hrůza, děs a utrpení. Škaredá grafika, nízký framerate, prkenné ovládání. Pokud tu hru od základu nepřekopali, tak se nedivím, že ji nikdo nehraje a snižují počet serverů.
Tak co já vím tak Steam sbírá jen anonymní statistiky o PC hardware, tj co mám za procesor, grafiku, ramky, jaké používám rozlišení. Sbírá snad ještě něco o čem nevím?
Podobné výroky jako ty uvedené článku mi vždycky dokáží zvednout tlak. Žádné omezení aktualizací, ale jednoduše vydírání ze strany EA a prosazování jejich platformy. Kdyby měl tenhle "konkurenční" boj alespoň nějaké výhody pro nás hráče. Nakonec na to nejvíc doplatí platící hráči, kteří dostanou systém prošpikovaný všemi možnými a nemožnými protipirátskými ochranami, launchery, social cluby. Zlatý GOG, opravdu.
Nemyslím si, že by sociální hry byly krok správným směrem a osobně doufám, že současný trend je jen dočasný. Já si chci při hraní hry odpočinout a příliv zbytečných informací, který na sociálních sítí neustále proudí mě unavuje. Nehledě na to, že mám pochybnosti týkající se bezpečnosti a potencionálního zneužití osobních informací
No " Tanuki" hlavně není mýval ale psík mývalovitý, který nepatří k ohroženým druhům a spíše se v některých oblastech přemnožuje. Nechápu jak v někom může Mario v kostýmku evokovat asociace s ubíjením zvířat pro kožešinu. PETA se chce evidentně zviditelnit. Jen ze sebe ve většině svých šokujících kampaní dělají idioty.
Nevím, zdá se mi to poněkud překomplikované, osobně bych do toho nešel. Ze stejného důvodu nemám ani flashnutý můj Xbox i když je postup mnohem jednodušší. Nejhůře na tom bude PC platforma, kterou výrobci sužují až absurdními DRM ochranami, které v konečném důsledku poškozují hlavně platící hráče.
Microsoft piráty vyhazuje z Xbox Live a platící hráče láká na jeho služby (byť v ČR až trapně omezené) . Proč se tím neinspirovat a nenabídnout PC hráčům podobnou službu, dlc zdarma, prfektně fungující multiplayer a podobně.
Final Fantasy XIII používala zbytečně předrenderované cutscény i tam kde to v pohodě mohl utáhnout engine. I když hra nevyužívá naplno kapacitu ani jednoho ze 3 DVD tak komprese videí byla naprosto tragická. Bylo tam tolik kompresních artefaktů že to místy vypadalo jako videa z YouTube. Je hezké že se vývojáři poučili
Hezky se to poslouchá ale otázkou je, jak to pak bude vypadat v praxi. Už teď náklady na tvorbu AAA dosahují rozpočtu velkofilmů a na hrách pracují týmy čítající stovky lidí. S rostoucí komplexností her pak musí proporcionálně vzrůst i náročnost na jejich tvorbu.