Zpět na článek

Diskuze: Mechanicus je tahovou strategií ze světa Warhammeru 40K

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
23. 2. 2018 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Peter

Tímhle tempem bych se musel dožít věku jako je Ahzekovi Ahrimanovi

Peter
Peter
Level 1 Level 1
23. 2. 2018 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

To je tempo s tím překladem, v Horus Heresy je 50 knížek (nemluvě o dalších antologiích a novelách, hlavně série The Primarchs o jednotlivých polobozích) a oni teprv dělaj Let Eisensteinu.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
23. 2. 2018 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Malcolm

Tak to jsem spletl , já to četl na zingu ke hře Total War : Warhammer takže jsem usoudil že myslí pravě tuhle hru .

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
23. 2. 2018 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

ne právě ta absurdita byla že to bylo právě na W40K

[ odkaz ]

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Peter

Jo Horovo Kacířství bych si zahrál, jen nevím které studio by něco takového chtělo dělat .

Jinak pro ty co jim dělá problém čtení v angličtině tak bude tenhle rok vycházet překlad: Horovo Kacířství čtvrtá kapitola, Ravenor druhá kapitola a Sigmar kladivonoš třetí kapitola.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Malcolm

To bylo u Total War : Warhammer že prý to lidem potom připadá normální nosit kožešiny ( asi zapomněly že tam nosí tuniky z lidské kůže) holt někdy jsou ty důvody hloupé

Peter
Peter
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

Já bych taky bral něco jako Space Marina (TPS) , ale s otevřeným světem, rpgčko, kde bys měl svou loď.... Za Černý Templáře (serou na Codex od Taťky Šmouly) anebo něco z Horus Heresy. Ale myslim, že na takovou hru si ještě dlouho počkáme.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

a PETA chtěla kvůli chudinkám zvířátkům odstranit některým postavám kožich které nosí ale to že se jedná o svět kde se umírá po milionech to už je v pořádku

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Peter

To mi připomíná že si stěžovali feministky na modely W40K že nemají moc modelů , načež vyšli nové figurky Sisters of Battle a do Age of Sigmar taky , tudíž komunita řešila jestli je to kvůli feministkám

Ale bylo by hezké si zahrát něco v první osobě třeba za inkvizici .

Peter
Peter
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Malcolm

W40K je menší značka, to ví každej, kdo se o to zajímá. Proto se knižky a kodexy vydávaj hlavně pro anglicky mluvící. Každej produkt ze světe W40k má propagovat a nakonec dovést hráče k modelům a tabletopu, ale hráči her nejsou ti, kteří by zrovna ocenili kniížky a těžkou dřinu s modelama. GW určitě nerozdáva licenci jen tak komu (stačí jedno logo ve videu a už máš na krku žalobu) , ale těm kdo zaplatí a to si nemůže jen tak někdo dovolit. Malá studia ví, že se jim to vyplatí, protože cílí na malý spektrum hráčů. Krásnej příklad byl Space Hulk:Deathwing, kterýho se snažili posunout z tahovky na vyšší "lvl" a ani teď potom co přidali spoustu věcí to nevypadá líp (z pohledu hráčů i prodejů) .

A s tim DoW3 nejde o to proč selhal, ale de o to že někdo investoval težký prachy, aby udělal velkou W40K hru a bouchlo to, pro každýho kdo by do toho chtěl v budoucnosti investovat je to hrozný varování (vývojáři a vydavatelé to dělaj pro peníze, né z dobré vůle, a když je riziko navratnosti moc velký tak do toho prostě nepudou) . Stává se to větším titulům a nevadí to, protože sou to velký tituly a ty to přežijou.... Největší paradox na Dow3 je, že prakticky KAŽDEJ kdo hrál ňákou hru z DoW série si koupil DoW3 (ikdyž se jim nelíbila stejně si ju koupili) , ale stejně to nebylo dost.... .

Warhammer Fantasy vznikl jako první, jenom malá informace. Ale porovnávat to W40K je dost nešťastné. Po Age of Sigmar tabletop prakticky umřel a není z daleka tak populární jako ve W40K.

A hlavně pokud by chtěl W40K být skutečně velkej musel by podlízat feministkam, multikulti a dalším zvěrstvům a stalo by se z něho to co z např. star wars.

Já radši zůstanu u menšího, ale epickýho, nepokořenýho a surovýho W40K.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Peter

ano velký tým selhal ale to se stáva dennodeně i u jiných většých titulů a rozhodně to nedokazuje že by W40K byla malá značka. Každopádně DoW 3 bylo už od začátku vyvíjeno se špatným designem mísení RTS a MOBA na tak zajetém titulu byla zkrátka hloupost a experimentování se jednoduše nevyplatilo ale zase W40K jako takové na to nemělo žádný vliv možná právě naopak to díky tomu někdo i koupil. A o tom to je Games Workshop vydáva licence jak na běžícím páse kde komu a malá studia vědí že se to vyplácí protože ikdyž hra bude průměrná podpora komunity W40K je téměř jistá. A to je ono jsou to roky co vyšla nějaká decentí W40K hra a komunita po nějakém takovém titulu prahne a je pro něj na trhu místo a ideální doba jen bohůžel se toho nikdo nechce chopit.

Samozřejmě dobře vím že originální table top má tahový systém a je logické vyrábět hry které se tomuto systému dost přibližují (doufal jsem že takovou samozřejmost nemusím zmiňovat) . Nicméně když se podíváme zpětně, tyto tituly nedokáží udržet dlouhodobou herní komunitu a hráči se vracejí už ke zmíněnému prvnímu dílu DoW protože jak říkam tu zkrátka nic lepšího neni.

Každopádně stačí se podívat na fantasy odnož Warhammeru kterému se v herním světě velice daří, tabletop taky založený na tahovém systému a stejně jsem neviděl jedinou pc hru která by tento systém použila. Holt se tam poštěstilo že se toho chopili lepší vývojáři a stejný potenciál má právě W40K

Peter
Peter
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Malcolm

Všechno souvisí se vším, mále týmy vyrábějí W40K hry právě proto, že W40K prostě není velká značka...Deathwing a DoW3 to prokázal. Nejde o to proč DoW3 selhal (hodit celou vinu na designéry je dost naivní, vždycky se musí najít obětní beránek) , ale de o to, že VELKÝ tým selhal při vytváření w40k hry. A nezapomínej, že kdo chhce dělat hry musí koupit licenci od GamesWorkshop (a to není levný) . A nikdo nechce riskovat takovou ztrátu peněz. Podívat se zadarmo na video na youtubu je něco jinýho, než si koupit hru za 50-60eur.

Tahovky se nevýraběj jenom kvůli nedostatku financí. W40K se točí kolem tahovýho systému. Znovu říkám, hlavním artiklem W40K sou modely, s kterýma lidi následně hrají stolní tahový bitvy. Takže tahovky sou praticky perfektní pro W40K. Nemyslím si, že toho skutečně víš (o W40K) tolik, kolik si myslíš.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Peter

ano ale DoW III skončilo protože se to dalo uplně stupidním designerum (ještě že je hned potom vyhodili) a to stačilo okopírovat první díl a byl by to trhák. Deathwing dojel na nedodělanosti a spoustu bugů ale stačí se podívat na Vermintide který je prakticky stejný žánr a jak se mu povedlo prosadit. Problém je spíš v tom že se k této značce dostávají většinou malé studia které si nemůžou dovolit rozsáhlejší vývoj a proto tu máme tolik turn-based titulů. Nicméně si myslím že komunita je obrovská a prahne po skvělých titulech, přecejenom kolik je to let co jsme dostali něco decentního ? Svědčí o tom i velké množství fan made filmečků a jiných věcí co jen dokazuje že o svět W40k je velký zájem a má velký potenciál jen je potřeba aby se toho někdo chopil.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Malcolm

Já bych spíš řekl, že tahovky sou pro W40K léty proveřená jistota. Ať už se podíváš na Sanctus Reach, Armageddon, Space Wolf nebo úspěšnej Space Hulk, tak komunita je přijala velmi dobře. Ale jak dopadl Space Hulk: Deathwing, kterej přešel do FPS? Bída. Jak dopad novej DoW3? Ještě větší bída.

A nezapomínej, že W40K se točí okolo prodávání modelů a pak hraní tahovejch bitev...

W40K prostě nemá takovou základnu fanoušků, dnešní děcka se radši dívaj na pohádky typu star wars.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaměření na Kult Mechanicus by mohlo být zajímavé .

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a zase další tahovka wtf. Pro W40k se dá vymyslet tolik daleko zábavnějších žánrů ale né W40K je prostě tímhle prokleté.

Reklama
Reklama