@Azzaliah
Pravda je taková že Elden Ring měl a pořád má problémy s balancováním bossů a zbraní. Například Mimic a Rivers of Blood byli na začátku Elden Ringu prostě meta, kde člověk byl schopen ukončit i ty nejsilnější bosse dřív než stihli něco udělat a byli snadno získatelné a použitelné, problém nastal kdy lidé dokonce platili hráčům aby jim tuto zbraň přinesli a oni sní pak terorizovali slabší hráče v pvp. Navíc Rivers of Blood je asi nejznámější díku tomu jak moc ji hráči používali ale zbraní co dokázali ze hry udělat celkem procházku bylo hodně, byl tady Moonveil katana,Rot Breath,Bloodhound Fang,Azur Comet a tak dále, takže teď po posledním patchi se jim podařilo většinu zbraní a kouzel vybalancovat ale zase na druhou stranu, bossové v Elden Ringu jsou taky daleko rychlejší,silnější a používají třeba i šest útoků za sebou do všech směrů, kdy si zase hráč řekne jak má tohle udělat, když nedává krvácení či mráz a buď nepoužívá nebo nemá dobrého summona. To je třeba věc která mi přišla hodně svazující, protože ty si sice můžeš postavit build který nebude mít krvácení ale když na většinu oponentů funguje hodně dobře, tak jdeš hrozně proti proudu.
@Lukass
Pokud hodnotíte jen záběry které byli v betě tak je pochopitelné,že se to někomu nelíbí, na druhou stranu za poslední dva dny vyšli další dvě videa ze samé lokace kde se už nepřátelé pohybují jinak.
@Spunak
Naopak v tomto díle budeme moc i vylepšovat výstroj na sobě, která s vyšší obtížností půjde poničit do takové míry kdy už opravit nepůjde. Jinak co se týče inteligence lidské Al tam zas takovou revoluci nečeká,na druhou stranu Al příšer měli zatím v pořádku,tudíž já jim třeba věřím.
@HappyLima
Souhlasím snad se vším co jste napsal. Jednotlivé frakce byli nevyvážené a hlavně hra ztratila jakoukoliv tvořivost pokud chtěl hráč vůbec vyhrát. Jen z čeho mám obavy jsou dvě řady a že se příliš zaměřili na vizuální stránku a na vyváženost se zase vykašlali.
@Finch182
Souhlasím, že v některých případech nepřítel spíš nereagoval.Na druhou stranu jsem zatím neviděl těžší obtížnost než střední max (tipuji podle zranění) navíc na poslední mi přišlo že reagují dobře až na pár případů .
@Jakub Němec
Co jsem zatím viděl,tak mi přijde, že vývojáři obrátili kartu v tom,kdy jsme venku museli utíkat a počítat každou vteřinu co nám zbývá (hlavně na poslední obtížnost) a v podzemí tomu bylo jen občas. Teď to vypadá, že to bude naopak a to je dobře .
@Rack
Navíc to bylo teprve demo , tudíž podle něho posuzovat je docela těžké . A na E3 vývojáři říkali že tam bude dvakrát tolik oponentů co posledně , tak nás možná ještě překvapí .