Zpět na článek

Diskuze: Menší krok zpět ke kořenům v Assassin's Creed "Kingdom"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RoadStrny
RoadStrny
Level 1 Level 1
16. 10. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co znamená to srovnání s Unity? Může mi to někdo vysvětlit? Já mám rád celkově sérii AC, ani mi nevadí, jak to dojí, ale zrovna Unity a Syndicate jsem proběhl aniž bych se nad něčím rozplýval...

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
15. 10. 2019 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já čekám že nový Assassin bude větší než bylo Odyssey.Skákání po domech moc nemusim. Muže tam být hrstka takových aktivit ale ne moc. V celku se těším a doufám že neudělaji krok zpět a posunou hru zase někam dál. Origin a i Odyssey jsem si hodně užil. Odyssey jsem hrál dvakrát a byl to zatim nejlepší díl co mě bavil.

g1vem3p1ll
g1vem3p1ll
Level 1 Level 1
14. 10. 2019 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja teda nevim co by jste od toho jako chteli 😀 origins i odyssey jsou podle me nejlepsi dily serie dobry jsou typci co si stezujou ze je to furt same dokola a ze by znacku meli utnout, ale i pres to porad hrajou 😆 serii mam rad a bavilo me i nepovedeny unity naopak me moc nebavilo rogue, liberation a chronicles 2 rocni interval mezi novym dilem mi prijde akorat... dejte mi dalsi dil v jinem prostredi, jinym hrdinou, mirne vylepsenou grafikou s minimalnim mnozstvi zmen a budu se skvele bavit a nebo to klidne cely prekopejte na mechanismy z dob prvniho assassina a budu se bavit stejne 👌

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
14. 10. 2019 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@g1vem3p1ll problem u obou her ze 3/4 sveta sou jen vyplneny asi 4 vedlejsima ukolama ktery sou furt dokola na vsech mapach a samotnej pribeh hry by clovek bez expeni probehl za tri hodky, u origins byly dokonce nektery mapy uplne prazdny, v odyseji bylo zas more jako filler, kdyby ty mapy byly o 3/4 mensi a odstranili se zbytecny side questy udelal se poradnej pribeh co by vyuzil cely lokace tak by ta hra byla mnohem zabavnejsi

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
14. 10. 2019 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud budou vydávat "klasiku" a rpg na střídačku, tak by to mohlo být v pohodě, alespoň by to nebylo pořád to stejné dokolečka.

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No je pravda, ze ubi opravdu pribehy moc neumi to souhlasim , taky kvuli pribehu nehraju aspon ne vsechno .... ale spise to je narazka na ty , kteri remcaji na vsechno :) Co se tyce Zaklinace ten byl suprovej i kdyz me doba nesedla, ale mise super , karetni hra bombasticka: ) i proto vim, ze na cb 2077 se muzu tesit a navic to poznam proste :) Treba wdl ten bude super hratelnosti a to mi ke stesti staci ,,,, samozrejme pokud udelaji pribeh bude to jen dalsi + ... Ano to souhlasim co pises o sony a dalsi veci ,,, Indie hry jsou super , nejdu se stadem :) bude je to dobry nebo spatny .... Ubi ma hezky mapy to nerikam , i kdyz z odysey se mi pak uz motala hlava mam rad spise mesto + nejakou cast venkova a ne dzungle... Vis proc tomu tak je? protoze lidi si zvykli na urcitej standart a ted kdyz je hra standart je hned spatna ..... dam priklad WDL mas moznost si najimat sirokou skalu rozmanitych lidi a co vidim jak pise vetsina...... jezis to neni vazne to je traparna atd .... ale pritom si neuvedomuji jak je to uzasne, udelat si tym babicek ,,,, starcu, odstrelovacu , agentu atd .... , chapu, ze nekomu nesedi barevnost , nekomu zase jo a jine veci ,,,, ale lidi a specialne cesi budou remcat porad : ) Misto toho aby byli radi ze vyjde wd a cb 2077 porad maji namitky:) Jasne kazdy ma nejakej nazor, ale to je spise mysleno na ty co nic nevytvorili ale porad musi rejpat :)

obrik67

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě úplný souhlas. Origins byl super, ale nejvíc jsem si ze všech Assassínů užil Odyssey. Ne, že by mě původní díly nebavili ale už těch Assassínů bylo moc a pořád na jedno brdo. Ubi umí otevřené světy perfektně. Pravda je, že by mohl zapracovat na kvalitě příběhu a questů. Tak uvidíme, kam se série posune.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud nedostanu cinematic trailer od Digic Pictures do Gamesconu, tak nekupuju :P Ashraf Ismail by měl být teď CCO, hru dělá zas Montreal a ne ten děsný Quebec (Syndicate a Odyssey jsou bezpříběhové kejdy IMHO, sry), takže do něj dávám naděje. Hlavní je, aby to nebyl další díl s dronem. To už si strčte někam. Příběhové AC FTW, "RPG hru" typu Odyssey by měli navléct na jinou sérii. A méně Isu. Současnost je f-ed up, chtěl bych zpátky Shauna a Beccu. Podle mě ani tvůrci sami nevědí, co se současností. Layla je meh.

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Méně Isu :D A na čem myslíš, že ta série stojí? Jenom na Asasínech? Jinak, nechci tě zklamat, ale další díly by podle nich rozhodně RPG prvky mít měly a Layla se objeví nejméně v jedné hře, takže...

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RiniX Dobře, RPG prvky beru, ale zabití skrytou čepelí by měla být totálka, bez ohledu na level, atd. Méně Isu myslim, ze nechci hrát za "poloboha", co přežije skoky z nejvyšších hor a mít kouzelný zabijácký teleportační klacík. Víc při zemi. Layla mi nesedla, ale s tím se nějak smířím.

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Tak jasně, i já bych nerad hrál pořád za Isu (potažmo polobohy a jiné postavy s nadlidskými schopnostmi). Nicméně se jedná, aspoň dle mne, o příjemnou změnu v sérii. Mohli jsme se na původ "tohoto všeho" podívat z jiného pohledu (+se samotné Starověké Řecko k tomu "fantasy" tématu nabízí).

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K zaplnění (ne úkolům): Tvůrci chtěli vytvořit a znázornit Starověké Řecko (ne jeden stát). Logicky se jako filler nabízí voda.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad těmi zážitky nemyslí otřesnou optimalizaci Unity na PC kde ta hra jede hrozně i na PC za 40k

Pront

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Zase nepřeháněj...

MattAbos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Kdybys nelezl do lokací na který nemáš level, tak nepřátele dáš jedním šípem do hlavy" - přesně tohle mě na nových Assasínech neuvěřitelně vytáčí. Proč nemůžu zabít řadového vojáka šípem do hlavy?! Jenom protože jsem dostatek času nestrávil hledáním toho "lepšího luku"? Osobně nechci aby mě hra trestala za to, že netrávím hodiny herního času jenom hledáním "lepšího vybavení". Když nemám lepší vybavení, měla by mi hra nabízet jinou možnost (třeba těžší stealth přístup apod.). A ne když se proplížím do nepřátelského tábora vyššího "levelu", zůstanu celou dobu nespatřen a chci odstranit jednoho řadového vojáka, šíp se od jeho hlavy odrazí a sebere mu pouze polovinu životů... Takový Assassins creed mě upřímně nebaví a dokud Ubisoft neomezí RPG prvky na úroveň předchozích dílů např. Black Flag, nemám důvod se k němu vrátit. Hra je jednoduše až moc frustrující, když mě trestá za přístup, který očekávám s ohledem na realitu (šíp z blízka do hlavy má prostě zabít, pokud borec nemá helmu - jednoduchá rovnice, která zde ovšem nefunguje).

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MattAbos "Osobně nechci aby mě hra trestala za to, že netrávím hodiny herního času jenom hledáním „lepšího vybavení“. " Kdybys AC Odyssey hrál, tak víš, že nalézt nové zbraně či legendární vybavení je úplná hračka. Stačí totiž plnit hlavní dějovou linii a některé vedlejší mise. Nemusíš tedy kvůli němu grindit, jak si někteří myslí. Super, že tě hra trestá za to, že nemůžeš zabít vojáka vyššího levelu. Snažíš se přirovnat AC Odyssey (částečné RPG) k realitě, ale nedochází ti, že to prostě nejde. AC Odyssey (či Origins) nejsou původní díly a nikdy nebudou. Za třetí, klidně to nehraj.

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď hraju DLC k Odyssey a je to fakt dost nuda, Ubi neumí design questů a psát scénáře. Až to ve mě vyvolává chutě tuhle značku poslat k permafrostu.

leonardo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Bohužel musím souhlasit, audiovizuální stránka hry je luxusní, ale po příběhové stránce to jde od desíti k pěti. Já se snad podobného příběhu, jako byla dvojka snad nikdy už nedočkám :(

Honza

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odyssey byl můj první Assassin a dohrál jsem ho po 400 hodinách komplet, splnil jsem všechny questy a prošel všechna místa, včetně všech DLC. A celou dobu mě to bavilo a pořád jsem objevoval nějaké detaily, kterých jsem si dříve nevšiml. Pak jsem dal Origins a překvapilo mě, jak je to krátký a o co míň questů tam je. Ale zase má lepší atmosféru a víc drobných detailů, které dělají svět zábavnější. Takže asi tak. Pokud někoho dlouhá hra nebaví, může prosvištět hlavní linku a jít na jinou hru. Já tenhle typ hráče nejsem. Oba ACO jsou pro mě hlavně o náladě, o atmosféře a zkoumání vytvořeného světa, a to funguje na jedničku. Když bude nový díl stejně rozmáchlý a propracovaný, budu šťastnej jak blecha.

Wheelman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikde není psáno, že musíš všechny otazníky vysbírat. Jsou lidé co chcou ve hře trávit víc času tak aspoň mají co dělat, kámoška to hraje od vydání a pořád jí to baví.

LuboDante

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud se zase bude skakat po strechach a bude se to odehraavat jen ve mestech a nudne zase plazit po stenach nez clovek vyleze na vrchol domu tak uz si dalsi Assassina nekoupim. Me se libili dily 3, Black flag a Origins s Oddyssey, jinak me to lezeni a preskakovani po domech nudilo. A musim rict ze Odyssey se mi libil nejvic a to proze to neni tak uplne Assassin

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LuboDante Pokud to bude v období těch vikingů tak bych se těch střech a velkých měst moc nebál 😆

luxak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oddysey a Origins byli nejnudnější díly pro mě, příběh prostě hrůza. Origins se ještě dal ale Oddysey sem ani nedohrál jak sem se nudil. RPG mi prostě do Assassina nesedí. Mechanika typu, sekej do nepřitele 10 milion krát aby mu konečně spadli HP na nulu je příšerná, střel ho šípem do palice jen abys mu ubral půlku HP.. bodni ho skrytou čepelí a on stejně žije... Jediný co cením jsou světy ale ty Ubisoft umí jediný pořádně to se ví už dlouho. A pro chytráky co melou furt to svoje "Lidi chtěli změnu a když ju dostali tak se jim to zas nelíbí" tak já sem mezi těma lidma nebyl, já chci hrát za deadly Assassina a chci pořádnej příběh, chci zabíjet nepřátele aby to dávalo trochu smysl. Ne sekat jak kokot pul hodiny do random generovanýho pleba kterej má milion HP a šilenej damage jen "aby ten souboj nebyl tak lehkej".... V těhle hrách se prostě necejtím jak Assassin.

Werewolf_1411

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luxak Naprostý souhlas, za mě Origins ještě šlo, užil jsem si příběh, gameplay také. Odyssey bylo pro mě jedno velké zklamání, prošel jsem celou hrou, mám legendární vybavení. Ale prostě mi tam chybí to, co bylo v předešlých assassínech. Po vizuální stránce super, gameplay na nic, nesedí mi tam ty RPG prvky a "nadpřirozeno". Lituji svých peněz co jsem za hru dal. Také v Origins jsem se např. těm naváděcím šípům vyhýbal obloukem a dal přednost jedinému přesně vystřelenému šípu. Přál bych si, aby AC série neměla v sobě tyto RPG prvky a vrátila se zpátky ke kořenům, kde se vrátí ten stealth a zážitek z toho, že vyhladím celou oblast svou čepelí, a ne abych se musel zabývat tím jaké poškození má moje zbraň a kolik životů má můj nepřítel.

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
15. 10. 2019 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luxak Jedině souhlas. Assassin, za kterého se logicky má hrát "nejlépe" stealth způsobem a proplížím se celou pevností s úmyslem zbavit se nejprve nejsilnějších nepřátel, abych pak udělal vzdušné zabití a ejhle.... on to je nabušenej velitel a ubrala se mu jenom čtvrtka života (logika jak poleno) ,tudíž během několika vteřin kolem mě 100 nepřátel a spuštěný poplach. No a jak píšeš tak samozřejmě ještě 100 nepřátel, do kterých ke všemu musíš 100x sekat, než konečně lehnou. Chápu že když jde člověk bojovat proti 20ti nepřátelum současně, tak to má bejt téměř nemožný přežit, ale tak ať to udělaj že máš zdrhnout nebo tě rozsekaj, ale ne že musim do každýho 10 minut sekat. Je to assassin a ne nějaká zběsilá bojovka.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
15. 10. 2019 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luxak Kdybys nelezl do lokací na který nemáš level, tak nepřátele dáš jedním šípem do hlavy nebo použitím skryté čepele. Jako chápu tě, mě už to taky začíná vytáčet že do každé hry Ubisoft dává houby na náboje (nebo na seky mečem), ale nejnovější dva AC jsou fakt super. Příběh by mohl být teda lepší, ale hratelnost mě dost bavila.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby udělali něco ve stylu Revelation (mechanikama) Grafikou Origins a velikostí Unity bylo by to asi nej. Jen nevím jak chtěj udělat Vikingského assasina (vousatej,2 metrovej čahoun není moc stealthy) když navíc neměli moc propracovaný města který by se dali využít na parkour, jak se píše v článku.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
15. 10. 2019 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spinder Nájezdy na Anglii?

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni to zacarovanej kruh , lidem se proste zavdecit neda :) Je videt ze nikdo uz neni skromny a jen se ocekavaji vysoke naroky. jeste pred nedavnym casem ste byli radi za ovladani nejaky carecky nebo kolecka a ted nejste spokojeni i kdyz hry vypadaji uzasne .... viz napriklad Cyberpunk 2077 , chtelo by to trosku skromnosti a byt radi ze vubec neco vychazi a nedejboze v cestine .... co machrujou s anglictinou me nezajima :) Jinak na tohle odpovidam malokdy stejne je to ztrata casu ... P.S . pokud chce nekdo kritizovat tak by sam mel neco umet vytvorit.... dneska moznosti jsou indie hry ... pekny vecer

Johny
Johny
Level 20 Level 20
14. 10. 2019 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KrupkaDD Ty hry vypadají možná úžasně, ale poslední dobou ten AAA průmysl stojí za starou bačkoru. Snad jediný Capcom mě napadá, který si za posledních pár let vede velmi dobře. Ostatní mají prachů mají spousty, žebrají ještě s mikrotransakcema, ale zmůžou se pouze na recyklování předchozích dílů. Taky se není čemu divit, že lidi mají vyšší nároky. Se podívej na Zaklínače 3 nebo co dělá CDPR se Cyberpunkem. Nebo některé exkluzivky od Sony. Příběhovky od Rockstaru. Ono té vysoké kvality lze dosáhnout, ale na co, když můžeš vydat to co loni, změny tě stojí třeba jenom 40mil$, a pak to stejně lidi koupí a hra má vyděláno 10x tolik. Něco s tím AAA průmyslem bude, když poslední dva roky jsem raději vyhledával Indie hry nebo AA než ty větší. Kdysi jsem po Indie hrách ani nekoukl, vůbec mě nezajímaly. To byly doby kdy jsem měl vysoké nároky.

Zdeněk Matýšek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako z meho pohledu uz by se meli vysrat na cely AC a ukoncit to. Protoze vic podojena znacka snad ani neexistuje. Prodavat 15x to same muze snad jen ubisoft. Meli by radeji delat nove veci a ne easy money. Zrovna hraju odyssey a je to tak ohrany az to boliii

d3x3r

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Matýšek Vlastně to dělají všichni (EA, blizzard, activision, dice, ...), ale zrovna tady ti to vadí 😂

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@d3x3r Odpůrci určité značky se vždycky ozvou a pak nad svým komentářem vůbec nepřemýšlejí :D

Zdeněk Matýšek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RiniX Ty ses taky blbec nejsem zadnej odpurce znacky! Dohral jsem je vsechny ale proste po 15. To same uz proste neni zabava.

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Matýšek Souhlasím v tomhle s d3x3r. AC rozhodně není jediná dojená značka a jelikož se vyjadřuješ negativně zejména o Ubisoftu (AC) a nebereš v potaz tento fakt, tak jsem z toho důvodu napsal svůj předešlý komentář. Jinak Odyssey nemá společného s předešlými díly skoro nic. Počínaje promakanější mapou a grafikou, končíc mechanikou samotné hry. Člověk jako ty, který nejspíše hrál každý díl (když se k tomu takhle vyjadřuješ), by to měl dobře vědět.

BBKona

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty vole...prvně si lidi stěžujou, že AC je pořád to stejný dokola...Tak vydají Origins a Odyssey a lidi si stěžujou, že to není jako předtím... 😂 😂 Ještě že mě tahle série přestala bavit po Eziovi..

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BBKona Problém není v tom že ta značka má své kouzlo.. ale že je to dělané jak na běžícím páse a s LIDL mechanikama.. kdyby místo 3 titulů udělali 1 pořádnej se vším pořádně implementovaným tak by nikomu nevadilo... ale hold Ubisoft raději udělá tyhle které se stejně prodají ve velkém množství a až se omrzí RPG prvky? Kdo ví.. tak změníme žánr na závodní hru.. :D ale nebojte! řidič je potomek assassína takže je to pořád ac lore! 😀

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
14. 10. 2019 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BBKona Musí se vrátit ke kořenům nebo by zase řvali, že je to zase to samé dokola :-D Podle mě je to začarovaný kruh :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
14. 10. 2019 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BBKona Tak to nevím. Ještě za dob, kdy jsem byl velikým fanouškem série, jsem opravdu neměl takové myšlenky. Tím myslím dobu do Unity. Jako souhlasil bych s tím u Brotherhood a Revelations, ale potom jsem opravdu nic takového nepožadoval. Unity mělo problémy jiné než, že je to furt to stejné.

Reklama
Reklama