Zážitky z nového dílů mají být podobné těm z Assassin's Creed Unity.
Nejvýdělečnější herní série Ubisoftu si v prodejích nejnovějších dílů vede velmi dobře. Avšak po vydání Odyssey a Origins, ve kterých Ubisoft udělal velké změny, to na internetu vypadá, že tyto změny nebyly zrovna oblíbené. Ačkoliv prodeje praví opak, hráči touží po návratu ke starším zvykům. Menší svět obsahující město, ve kterém můžete znovu běhat po střechách; příběh, který není kontrolován RPG prvky a za něco stojí (i ten v přítomnosti); bodnutí skrytou čepelí opravdu zabije nepřítele a neubere pouze 125545648 HP z 879844251 HP nepříteli; atd.
V rozhovoru s gameindustry.biz, ředitel Ubisoftu - Yves Guillemot byl tázán, jak to bude v případě nové hry, pokračování Assassin's Creed, které vystupuje zatím pod kódovým označením "Kingdom", nebo někteří jej prostě nazývají Assassin's Creed 2020. O nové hře zatím víme, že má být zasažena do světa Vikingů.
Cílem Ubisoftu je, aby nová hra ze série Assassin's Creed, byla hratelná tak jako Unity a i tak jako Odyssey. Můžete v ní strávit 15 hodin, ale i 60 hodin. Hráč bude moct hrát jak bude chtít. Bude si moct hru užít jako Assassin's Creed Unity. Ve hře totiž bude na hráče čekat více příběhů než ten hlavní.
Zní to celkem slibně nebo aspoň bych to považoval za vylepšení, ale kdo ví jestli se v tom neskrývá nějaké "ale" v podobě: Chcete dohrát hru za 15 hodin? Kupte si booster, ať můžete porazit Ragnara level 99.
CEO Ubisoftu také tvrdí, že je to tak lepší pro hráče, protože za své peníze dostanete více obsahu než kdy dřív.
Což samozřejmě je super. Spoustu investovaných hodin je jen dobře, ale co takhle investované emoce hráče? Co příběh? Více hodin strávených hraním může být skvělé a může to znamenat lepší prodeje, ale přispívá to i k lepšímu příběhu? Ve hře by mohlo jít o víc než o počet odehraných hodin. Za sebe můžu říct, že už nejsem moc fanda tohoto bezmyšlenkového plnění repetitivních aktivit.
Možná se ale nikdy nevrátíme do starých časů. Silně zaměřená hra na příběh, který je vysoce zpracovaný, však nikdy nevyjde z módy, stačí se podívat na některé z exkluzivit na PlayStation. Dalo by se tvrdit, že to třeba nevydělá tolik peněz, ale s počtem velmi podobných titulů z otevřeného světa, které Ubisoft v poslední době vytváří, existuje spousta možností a mechanik, které Ubisoft může použít k okořenění toho herního zážitku. Podniknou ale tyto kroky? Jaký je váš názor na aktuální situaci série Assassin's Creed nebo i na samotné studio?