Metal Gear Solid Δ: Snake Eater v přímém srovnání s původní verzí
Novinka Metal Gear Solid Δ: Snake Eater v přímém srovnání s původní verzí

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater v přímém srovnání s původní verzí

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Zůstali autoři remaku věrní původní verzi?

Reklama

Minulý týden se fanoušci série Metal Gear Solid dočkali premiérových gameplay materiálů z připravovaného remaku třetího dílu s názvem Metal Gear Solid Δ: Snake Eater. Nyní se můžete podívat na trojici srovnávacích materiálů z kanálů ElAnalistaDeBits, IGN a Cycu1, které nové záběry porovnávají s původní verzí, která vyšla v roce 2004 na konzoli PlayStation 2.

Z níže přiložených videí je zřejmé, že se autoři remaku minimálně z pohledu lokací a jednotlivých objektů i reálií striktně drží původní předlohy. Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, jehož vývoj probíhá primárně v čínském studiu Virtuos, běží na Unreal Enginu páté generace. Hra zamíří v dosud neurčeném termínu na PC i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama