Zpět na článek

Diskuze: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zřejmě odhalil datum vydání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

capcom se má co učit od konami takhle jsem si představoval remake resident evil 2 a 3 všechno stejný dabing stejný atd

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
11. 6. 2024 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. dobrá správa je, že hru vyvíja priamo Konami a neoutsourcovalo to nejakému pidištúdiu na západe 2. dobrá správa je, že hra sa prerába "záber po zábere" a použije sa pôvodný dabing, takže nehrozia úchylnosti typu Twin Snakes 3. dobrá správa je, a to mi svedkovia Kodžimovi neodpustia, že na hre sa dodatočne nepodiela Kodžima a príbeh tak ostane výborne zrozumiteľný. Na pomery MGS je totiž trojka takmer až priamočiara a ľahko pochopiteľná (samozrejme sú tam zvraty, ale žiadne saltá o klonoch, doppelgangeroch, zmŕtvychvstaniach a pod). Ono v prvých troch hrách mal Kodžima spoluscenáristov, ktorí ho brzdili v tých najväčších mindfakoch a preto je tak obrovský rozdiel v kvalite príbehu 1-3 vs. 4-5. Čiže jediná otázka je - optimalizácia. Ak tú nepokašlú, tak od vydania MGS4 v 2008 to bude prvá hra, ktorú si kúpim hneď na launch.

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Jako svědek Kodžimův hlásím, že tento komentář je skutečně v rozporu s našemi guidelines a nezůstane bez odvety.

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Jako já bych fakt osobně chtěl pokračování MGS ale bez Kodžimi :D Jako nechci mu brát jeho zásluhy ani v nejmenším, ale po jeho odchodu a jeho nových hrách, prostě zpětně musím docenit i ostatní vývojáře a hlavně scénáristy, prostě i když se to všude prezentuje jako jeho dílo, tak to zdaleka není pravda a takový Tomokazu Fukushima je opravdu nedoceněný, jeho Ghost Babel je MGS jak se patří, a prostě proto MGS 1-3 jsou nejlepší část série, jakmile Kodžima dostal naprostou svobodu, začal to strašně přeplácávat, filozoficky překrucovat a kombinovat, atd. Jako MGS5 měl skvělou myšlenku, byla to první díl, kdy jsem od konce MGS3 měl pocit, že Big Boss je skutečně ten prevít Big Boss z konce MGS3. Ale celé to jeho dobrodružství s AI Boss, mechama vedle kterých Rex i Ray působí jako zastaralé hračky pro děti, a hromady jiných hloupostí, prostě jen vše strašně kazilo. Je dobrý režisér, jako scénárista ale dost kulhá na obě nohy a nikdo nemá koule mu to říct. Naopak ho jen utvrzují v jeho genialitě, protože nechtějí působit blbci, co nechápou jeho genialitu. Možná jsem ale já ten hlupák, :D ale minimálně jeho dialogy musí uznat každý že jsou hrůza.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio No nevím jestli to,že to dělá přímo konami je nějaká výhra.Jestli se nepletu tak poslední díl,který dělalo přímo a jen konami tak byl MG Survive a to byla teda hodně velká bída Jediná výhraje v podstatě jen to,že už měli všechno naspaný a jen to prostě hoděj do moderního kabátu,takže snad a doufám v to,to opradvdu nějak nepodělají.

Reklama
Reklama