Zpět na článek

Diskuze: Microsoft chce postupně upgradovat hardware Xboxu One

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

unholyU
unholyU
Level 1 Level 1
4. 3. 2016 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a k VR nevim jestli chci hrat hry s timto prislusenstvim

unholyU
unholyU
Level 1 Level 1
4. 3. 2016 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Auvicek ja presel tento mesic na xbox onez ps4 a maximalni spokojenost uz jen ten gamepad ps 4 jsem mel z duvodu otresneho startu konzole a temer rocniho spozneni u nas

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi ok můj příklad je přehnaný, ale součástí jsou i ty brýle a co jsem koukal tak ty dvě, které oznámili cenovku jsou dost drahé... Nedivím se, že z toho má každý legraci....

edit ale at to zkusí, kdysi lidem přišla divná i ayrodynamická auta... bud to vyjde a nebo tu bude průser

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Auvicek: U té PS VR jde ale pouze o to aby výpočetní jednotka zvládla PS VR hry nad 60 FPS. Zatímco tady jsme řešili 4K na 60 FPS, to už je úplně jiná cenová kategorie. Pokud by šlo jen o Full HD a stabilních 60 FPS, tak to je ještě možné, že by to do těch 15k být mohlo. Ale zatím je to pořád ještě Sci-Fi a co jsem se díval různě na Twitteru, tak každý z toho má legraci, že si Phil Spencer hraje na Steva Jobse.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi to je sice možný.... nemá cenu to teď přiliž řešit.... za prvé na ps4 myslím něco podobného vychází s VR tam bude nějaká cena a pokud nebude kolem 15/20K tak by cena takové výpočetní jednotky pro xbox nemusela být tak velká... byla by to sice ztráta pro MS.... ale ta je mi uprdele

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Auvicek: Taková externí jednotka by ale stála ještě o něco více než tato generace konzolí 4K v 60 FPS dá s problémy kdejaké PC i to moje občas u některých her pěkně dropne a to tam mám jen GK za 30 klacků. O tom zda se vyplatí koupit externí jednotku do staré konzole za dejme tomu (minimálně) 15k nebo jednou za 7 let koupit novou konzoli s dostačujícím výkonem na dalších 5-7 let za 11k se dá dlouze polemizovat. Osobně si myslím, že ani příští generace konzolí ještě nebude mířit na dosažení 4K za pomocí HW ale pouze s pomocí 4K TV, což je prakticky Upscale z Full HD do 4K, což jde již dnes.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ElementGamer nebo by se dal akceptovat pro full hd, 4k ve 60 fps, či 3D hraní (sice žádný z těchto důvodů by mě nepřesvědčil ke koupi) nebo pokud by místo nové konzole šli do prodejů externí jednotky bylo by to možná snesitelnější, Hodně záleží i na přístupu jak často a tak....

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CzePavel99: Právě, to už pak konzole postrádá smysl a je lepší si koupit pořádné PC. Jestli to bude pouze ve formě externích jednotek, čistě pro VR, dá se to akceptovat, jinak bych s nimi ale skončil.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CzePavel99 ano měli vydat pořádnou konzoli... já jsem své první přišel na konci cyklu, kde jsem si vyzkoušel ovládání na ovládači... byl jsem spíš pc hráč, ale nechtělo se mi kvůli hrám upragovat PC... Zajímalo mě pohybové ovládání her.... hlavně díky komiku jménem Conan, ale zatímco na 360 bylo hodně her, ale kinect nic moc... tak na nové generaci byl skvělý kinect, ale zase je málo her... Na 360 jsem si oblíbil forzu horizon, což byl i jeden z důvodu k přechodu na novu generaci a výběru právě xboxu....

Takže podstatě jsem podveden 3x

1) kinect málo her - doufám, že po tom s těmi loďmi udělá studio rare další hru na kinect

2) Forzu vyjde také na PC - což možná je dobře - protože si ji budu moc bud zahrát s kamarády, kteří nemají xbox, nebo pokud si jí chtít nebudu kupovat tak s ní zajezdit u někoho na pc - bez nutnosti si ji kupovat - poslední době jsem, se sní až přežral. . a nevím zda budu jí chtít někdy ještě hrát... otázka

3) Budu si muset vybrat za pár let co budu upragovat jestli xbox nebo pc....

Přechod k ps4 nemá moc smysl... protože varianta 1 a 2 se mi nenaplní stejně

Přechod k nintendu bude mít smysl pokud tam bude dostatek pohybových her... ale zase mi bude chybět neohlášený gta a red dead r....

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proboha, co to zase MS vymýšlí? Spíš měli vydat jednu pořádnou konzoli než šmejda, kterého budete každý 2/3 rok upgradovat.

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machuja: Jo, v pohodě...

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo ty mobily, ty nam byl cert dluznej.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe to je možný, příspěvek poslední jsem psal na telefonu a měl dost hrubek... Ale aspoň je k tématu. . stejně se nic nevyspekuluje musíme počkat....

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
3. 3. 2016 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Auvicek: Už toho prosím tě nech. . Vždyť to co píšeš, nemá hlavu ani patu. .

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není tedy lepši investovat do externího zařízeni... Když pak odejde třeba konzole tak se koupi pouze konzole, ale zařízeni funguje... Než když odejde konzole tak se koupi jiná a pak se oznámí další generace? Pokud bude praxe taková jakou mam vizi jsem pro.... Rozhodně lepší než představa vyměňovaněji součástek konzole, která by pak třeba odešla a nic, nebo než porad kupovat aktuální konzoli...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 05:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SPARCO1979: To máš pravdu, jenže když stojí vertikálně, tak efekt stlačeného vzduchu způsobí termální stres, kdy se to mísí, proto je třeba do PC dát větrání na více komponentů (Zdroj, Procesor, Grafická Karta a většinou ještě více pokud člověk nemá high-tower case tam to není potřeba moc přehánět. ) a konzole nic takového nemají, mají pouze jedno základní větrání pro celou konzoli.

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 05:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi: Nechci se dohadovat ale mám pocit že teplý vzduch odvádí PS4 zadní částí

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 04:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dopitapetr: Já ho nepoužívám, protože se mi konzole ve vertikální poloze nevleze do police ale ten stojan ucpavá jednu stranu kterou se větrá, takže proud vzduchu který by tou stranou měl jít ven se vrací a vzniká chvilkový stlačený vzduch, který poté musí jít ven vrchní stranou ale že by to mělo výrazný dopad na konzoli samotnou si také nemyslím.

SPARCO1979: Nepsal jsem, že je to se stojanem nějak špatné, jen že se konzole určitě lépe větrá bez něj. Já měl PS3 od roku 2007 a poté jsem vzal Slim v roce 2009 "FAT" jsem prodal známému a obě jsou pořád funkční. Určitě si ale nemyslím, že v plném provozu vydrží 15 let těch 10 ještě možná jo. Možná jste mě špatně pochopili ". . problém s přehříváním měly jen první verze PS4, ty dnešní (1TB s matným HDD krytem) tento problém nemají, stejně tak PS4 má lepší větrání. . (Než XOne) " to s tím stojanem už tam bylo navíc, že to může nějakým způsobem ovlivnit.

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 04:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi: Proč by stojánek pod PS4 měl vadit? Právě že naopak, stojánek má v sobě podélné díry a tudíž jím prochází vzduch a konzole se lépe chladí, já ho mám od prvního dne co jsem PS4 koupil a můžu tě ujistit že to funguje na výbornou a právě i to že konzole stojí nevzniká pod ní tolik tepla. Takže opravdu nevím kam lidi na tyhle teorie chodí. Třeba můj kolega má ten první model PS4 a tam je hlučnost docela vysoká a když jsem na ní sahal tak byla stejně né li o něco teplejší než moje CUH1216, takže tím stojánkem to asi nebude, přijde mi že poslední řada je řešena líp ale to je můj názor. A ta životnost o které se tu píše je taky blábol, už vidím jak konzole vydrží 10-15 let 😲 Já měl první PS3 6let a pak skapala a to jsem ji moc nezatápěl, myslím že životní cyklus konzole je maximálně těch 5-6 let pak prostě odejde a radši koupím novou než invesovat do staré herky která může každým dnem odejít to bych se s tím upgrade modulem mohl tak maximálně vyfotit....

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
3. 3. 2016 01:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi: Já u své PS4 ten stojan mám a za ten půl rok co PS4 mám jsem žádné problémy se zahříváním vůbec nezaznamenal. Měl jsem ho i u PS3 a za ty čtyři a půl roku co jsem ji měl, jela absolutně bez problému. Někdo říká, že když je ta konzole postavená ve vertikální poloze, rychleji se kazí, ale to je podle mě hloupost.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MachujaNapitchi neplati ale zasada mensi zahrivani vetsi zivotnost. Vzdyt stejnou vyhodu maji i stolni pc proti notasum, ktery dnes casto potrbuji chladici podlozku... Vse je jen teoreticke pravda ukaze cas... Jenomze se resi zda muze xbox vydrzet nez treba vyjde externi jednotka... Podle me na to ma predpoklady... A vzhledem zpetne kompabilte verim. Ze to bude fungovat...

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xbox se sice méně zahřívá, protože má adaptér venku na což si zase stěžují desetitisíce majitelů Xboxu ale problém s přehříváním měly jen první verze PS4, ty dnešní (1TB s matným HDD krytem) tento problém nemají, stejně tak PS4 má lepší větrání, pokud tedy nepoužíváte ten stojan. Tohle je naprosto zbytečné řešit, já nevím X360 měl "Red ring of death" PS3 nikdy podobný problém neměla takže tvrdit, že Xbox měl někdy větší životnost je nesmysl, já mám doma PS3 dodnes a šlape jako hodinky. Prakticky je úplně směšné to řešit, jestli by nějaký zázračný upgrade byl, tak dorazí nejdříve za 2-3 roky a to už bude dávno oznámený další PS, protože na PS4 už se začalo dělat, když vyšla PS3 Slim a myslím, že nový kus s "aktuálnějším" HW je lepší než starý s menším upgradem.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlobo ohledně toto ho uvedl, jsem proč si myslím, že externí jednotka má větší smysl než vydávat každých pět let... novou konzoli... pokud Dopitapetr napsal, že je to nesmysl tak jsem uvedl, že to předpokládám kvůli větrání a velikosti...

Jo a tvé urážky mě neurazí....

Kdybych chtěl dělat hate mohl bych uvest odkazy na forá, odkaz na youtube a rozebírat to dokola a dokola a to mi věř... že by to nakonec asi i teoreticky dokázal jak uvedl Faldmen...

Edit2: alespoň se snažím uvést věci trochu tématu než napadání jiných lidí hatovat jde spoustu věcí nevadí mi když někdo tomuhle napíše, že je to blbost, ale když se debatuje nad tím proč se neprodává, nebo dává odkazy, kde nějaký blázen se snažil diktovat podmínky... dobře mu tak ale toto není článek o prodeji xboxu ale článek u uprage a pokud někdo napíše že konzole nemůže 7 let vydržet a já se domnívám, že jde pravděpodobně o špatnou zkušenost (kde mě logicky napadne ať už s větráním na ps4 nebo ring of deatch na xboxu 360 - tak napíšu, že je to tady jiný - pokud máš problém toto vstřebat a rozlišit se vyjádření k věci tak je mi tě líto)

Mě jde o to, že vzhledem k větrání si myslím, že by konzole mohla vydržet třeba i 8 a 9 let... Samožřejmě záleží i na jiných elementech... Bohužel o kinectu 2 čekám že budu muset měnit každé 2 roky

Edit: a pokud narážíš na srovnání ano srovnal jsem to, protože vím, že je Dopitaper vlastní ps4 a milovník DC tak jako já forzy možná je větší než já... a pokud je pro něj těžké si představit, že se xbox mín zahřívá tak to vysvětlím....

GoOdTiMe i ty máš pravdu sice ne v mém případě ale jo, pokud budu hry pracovat na stejném principu jak QB tak by se mohla stát xbox konzole jenom pro občasné hraní třeba na chatě...

Nouma

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mozna maly s xbox one fakt dobry napad upgradovanie by ma nenapadlo nikdy ale ak sa im to povede tak sony ma problem ten stym asi nepocital ak to je pravda upgradujem casem

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkzur - jenže já nemluvím o jeho názoru, každý má nějaký, ale o tom co tady tvrdí a jaký tu rozjel hate ikdyz tvrdí jak jsou tu všichni ostatní funboyové. Mě jen prostě vytáčí když tu někdo začne psát kraviny co četl někde a není to pravda. Si to přečti sám...

Reklama
Reklama