Zpět na článek

Diskuze: Microsoft má chystat hned dvě nové verze konzole Xbox One

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Drakersss
Drakersss
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nikdy neměl problém hrát FPS ani TPS hry na gamepadu hraji na konzolích už od dob Ps1 a jde to prostě znát . Nechci říct že na K+M umí hrát každý debil tak mě nechápejte , ale prostě na gamepadu se to chce naučit a dát tomu více času, zatím co na K+M se naučí každý celkem rychle. Pro mě ale je nuda hrát na K+M já prostě miluji gamepad a zůstanu u něj ať hraji jakýkoliv žánr. Já osobně dohady "co je lepší" nechápu jelikož na to je odpověď Individuální... každý prostě má to svoje . Tohle bych napsal i u tématu Konzole vs PC které mimochodem taky nechápu . Konzole za 50K vs Pc za 50K u mě je vítěz konzole . Jde ale hlavně o to že respektuji ty co mají rádi K+M a rozhodně se jim to nesnažím vymluvit jako nějaké dítě bohužel což je smutný někdy jako "dospělej" člověk.

fikkus
fikkus
Level 3 Level 3
28. 5. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leonardo anciabl. . kluci vy ste nako cetli můj příspěvek celej nebo ste nako mimo? Ja prece vubec nezavrhuju pc ani nikde netvrdim ze se na nem hraje hur nebo buh vi co. . hrál jsem jsem na něm od dob atari az do minuliho roku než jsem pořídil konzoli která jak sem po case zjistil me vyhovuje vic nez pc hrani . . kazdopadne tobje uplne fuk pac tenhle článek je pokud sem dobre četl o upgradech a novejch verzích stávajících konzoli a na to jsem reagoval aspoň jsem chtěl pokud sem to napsal nako divne nebo nesrotumitelne tak se omlouvám me to přišlo v cajku. . no a ze se da pc píchnout na tv a hrát si bud s klavesnici a myši nebobs gamepadem me nemusí nikdo vysvětlovat

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Naprosto s tebou souhlasím prakticky ve všem, já také pamatuji časy, kdy hry byly tvořeny primárně na PC a poté se portovaly na konzole a bylo to úplně naopak na gamepadu se FPS tituly skoro nedaly hrát, dnes je to naopak a tituly se ve velké většině případů dělají primárně na konzole a poté se portují na PC. "FPSka na gamepadu nikdo nehraje jako profík" myslel jsem tím na konzolích, jelikož ne každý si u FPS na konzolích zvykne na ovládání na gamepadu a podle toho tam také poté vypadá MP, kdy jeden člověk se klidně po celou dobu udrží na první příčce v tabulce, jelikož ostatní to absolutně neumí ovládat. První FPS hry, které vlastně začaly tuto vlnu byly Killzone a Halo, převážně za to mohl asi více masivní úspěch Halo.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Mno vidíš a v tom je problém FPS. Ty nepatří na gamepad. Nikdy nebudou. FPSka na gamepadu nikdo nehraje jako profík protože to nejsou už ani FPSka co vychází. Jsou to hry z první osoby striktně přizpůsobené gamepadu. Pohyb je přizpůsobený, aim, kamera s ohniskem a fov, A. I. , zbraně, fyzika, mechaniky hry, GUI... Ale i takovéto hry se stále hrají lépe na K+M. To je fakt.

Čili nehraje se lépe ale je to asi pohodlnější na gamepadu což je ta zásadní věc.

"On ale na konzoli nikdo s klávesnicí a myší hrát nepotřebuje, když se tam vše lépe hraje na gamepadu, protože jsou tomu ty hry přizpůsobeny"

Tímto si vlastně potvrdil co tvrdím pořád. Že dnešní konzolové porty jsou ve směs odpad pro PC hráče s K+M protože jsou přizpůsobené na gamepad. S tím prostě souhlasím že není důvod nezapojit do PC gamepad. Mno ale co mám teď dělat když chci hrát hry na K+M tedy hry tomu přizpůsobené? !

Hehe vím co. Mužů se jít bodnout.

Nevím jestli rozumíš tomu jak funguje myš. Očekávám spíše že ne protože ani kantoři na vysokých technických školách to řádně neví.

Není to jednoduchá věc taková myš. To jak hardwarové tak i softwarově. HW myši je dnes na luxusní úrovní jenže SW je dnes odpad který se stále prohlubuje. Honí se to všechno vyšším DPI na kterém ve skutečnosti nezáleží. FEAR 1, Crysis 1 a Warhead, STALKER, Quake 3 ... jsou hry s prvotřídní implementací SW myši.

Aim ve FEAR 1 je podle mě top.

[ odkaz ]

Pointa této diskuse je ta že nejlepší řešení pro mainstream hráče je PC s Gamepadem u TV a na gauči. Jenže lidem jako fikkus to musíš nejdříve vysvětlit že je to vůbec možné To je ale přesně to co si MS a Sony nepřejí.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

On ale na konzoli nikdo s klávesnicí a myší hrát nepotřebuje, když se tam vše lépe hraje na gamepadu, protože jsou tomu ty hry přizpůsobeny a když má člověk léta praxe, tak už i FPSka ovládá jako profík. Kdyby tam vyšlo 20 strategií a izometrických RPG ročně, tak až poté by dávalo smysl hrát tam s klávesnicí a myší. Já mám herní mašinu a k tomu PS4 hlavně kvůli exkluzivním titulům a myslím si že nejsem jediný v takovém případě klávesnici a myš vůbec nemá smysl neřešit a naopak i do PC často zapojím DS4 a hraji na něm.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Blbost nezastavíš. Lidi nechápou že si mohou vzít jakýkoliv tablet či telefon a hrát na něm kdekoliv kde je slušný internet Crysis 3. Říká se tomu streaming kdo by se cítil být rozčarován.

Je ale zajímavé že nikdo nebrble že konzoly nemůže použít s klávesnicí a myší. Tedy podpora tam je ze strany konzole ale ze strany her ne.

to: fikkus

Mno vidíš a já mohu hrát kde chci

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 5. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fikkus

Vždy když mluvíte o konzoli jak vám vyhovuje tak vytáhnete argument můžu se válet na gauči s gamepadem jako by to na pc tak nešlo že. At si hraje kdo chce na čem chce ale nevytahujte něco co de aji s pc

Play2dEnd
Play2dEnd
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony dělá nový model PS4? No tak to my uděláme 2 nový modely.... .

MS dělá 2 nový modely? To snad ne... vydáme novou ... future-gen konzoli... a rovnou 2....

🙇 😠 aneb "Mr. Bean" ve filmu Milionový závod "Je to závod, je to závod, je to.... zzzz"

fikkus
fikkus
Level 3 Level 3
27. 5. 2016 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a me je to vcelku ukradeny at si delaj co chtej ja sem celej život preferoval pc a nedokázal sem pochopit co lidi vídej na konzolich . . pak sem se jednoho dne ráno probudil vstal a sel si do krámu pro konzoli . . od ty doby kompa používám jen na filmy porno a strategie jinak se radši valim na gauči s gamepadem v ruce . . se současnou generaci konzoli sem spokojenej tak jak to je a novější rozhodne kupovat nebudu dokud nebude regulerni nastupce a dokad pobezi ta stávající. . dokonce se nemuzu dockat doby az budou hry levny jako jsou zed na minulou hemeraci s grafikou sem spokojenej hry me bávej nemam zadnej problem natož potřebu slim verze nebo naky upgradovány. .

Potkan-SK
Potkan-SK
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 03:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sa stale musim smiat jak tu stale nekto pise ze tie nove konzole dostavaju novy HW a vykon koli nejakej VR to je taka pekna hovadina, to si ozaj myslite ze robia novu konzolu len koli VR? vsade na kazdom hernom servru je predsa vysvetlene u ps4 neo aky ma mat vykon a ze bude zvadat hry v lepsej grafike stale sa spomina lepsi look hier a dokonca viac fps v hrach dokonca stare hry niektore kde vyrobca spravy patch budu vylepsene o grafiku na novej konzole plus pojdu v 60 fps, tak nerozumiem co tu stale pisete a tvrdite ze to bude identicka konzola na urovni SLIM a bude to len koli VR. serem na nejake VR to by som nechcel ani zadarmo je to komicke, a neni to VR. je rok 2016 preboha ziveho co chcete na takomto hrackarskom vykone riesit VR. sak ta konzola ma problem udrzat 30 fps v priemernej osekanej grafike u jednoduchych enginov v hrach. VR mozte riesit tak za 20 rokov aj to MOZNO, a urcite nie hlavne na konzole.

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec se tomu nedivím, že i Microsoft chystá vylepšenou verzi své konzole, protože jsou za Sony momentálně dost pozadu a to jak s VR, tak i s prodeji samotné konzole.

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme, každopádně to tak černě zase nevidím. Ale vesměs začínám souhlasit s Lolendem, protože tohle se vymyká kontrole a je to dost neefektivní.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
26. 5. 2016 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Tak v tom případě to fakt budou jen indií hříčky jak se říkalo

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Díky za info. Tak to jsem trošku zaspal

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Spekulace o tom, že ta "výpočetní jednotka" bude přidávat jakýkoliv výkon již byla letos na GDC vyvrácena, PS VR má čerpat pouze z PS4, ten box je tam pouze od toho aby bylo možné vidět hru na TV a zároveň používat "cinematic mode" tedy vidět obraz jakékoliv hry v PS VR, což bylo představeno již v samotné reklamě a letos tak Yoshida hrál Dark Souls 3 byl toho plný twitter.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BůhOnty

Pokud budeme vycházet ze spekulací, tak Microsoft dělá potažmo nový Xbox One, který bude mnohem výkonnější. To je úplně něco jiného, než dělá Sony. Ta nová PS4 má být jen lepší, aby zvládla lépe PlayStation VR (přitom k VR se bude prodávat ten samostatný box s dalším výkonem) . Podle mého soudu to blbost není, bude to stále PS4, jen nová a lepší verze za hodně podobnou cenu jako ta stávající. Tím pádem to budou stále počítat do toho. Já novou PS4 beru jako takový slim model, jak byla původní PS3 a potom slimka.

Co se tohoto modernizovaného Xboxu One týče (dle mého se tak ani jmenovat nebude, v tom by byl hrozný zmatek) , tak ten bude určitě mnohem dražší. Za cenovku 10-12 tisíc se určitě prodávat nebude, když má mít takový výkon.

Stále je otázkou, zda v klasických hrách ten výkon navíc na něco bude. Je možné, že to bude spíše určeno speciálně pro VR, což spousta hráčů zatím neřeší.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: Nedávno tu byl článek s prodeji PS4 a že Sony potřebuje prodat víc aby se jim ty peníze (přímo z konzol, když nepočítáme příjem z her) vrátily a začali tím profitovat. .

Není teda trošku divné, nebo možná i blbé vydávat další konzoli ještě s VR? Jako nevím ale jestli nepočítají s obrovskými prodeji VR a her pro ně tak nevidím prostě majitele PS4 který by šel hned koupit další po tak kratké době.

felix1.3
felix1.3
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Drakersss: presne spousta lidi na pc nehraje. konzole me bavi! I kdybych mel 100 burtu na pc, stejne koupim konzolu. nemam to tak ze bych pc nesnasel nebo na nej nadaval. proste me konzole bavi.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přátelé to jsou zatím jenom spekulace.... Každopádně za mě... já další na další konzoli nepřejdu dokud se moje současné nerozbije....

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak se tomuto záměru jak ze strany Sony nebo MS nedivím, divím se proč si hráči myslí, že je to kopanec do zad, je to zásadně z důvodu nadcházejícího příchodu virtuální reality do her a to se asi před nástupem této generace ještě asi 100% nevědělo-můj názor:-)

Darkzur
Darkzur
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BůhOnty

jen tě malinko poopravím-MS nikdy netvrdila že zpětná kompatibilita nejde to tvrdila vždy Sony co si velice dobře pamatuji:-)

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

Jo teď jsem to hledal a všude jen mluvil o Xboxu 1. 5, že nebude a není jeho fanouškem apod. tak to jsem zvědav co to bude zač, protože kdyby to bylo něco ve stylu 1. 5 tak by Spencer opět nezklamal.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
26. 5. 2016 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Faldmen

Přesně tak

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
26. 5. 2016 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Pokud se dobře pamatuju, tak jenom kulišácky vyvrátil spekulace o upgradu, ale o nové konzoli nic neřikal Takže vlastně nelhal

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
26. 5. 2016 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neříkal ještě nedávno Phil Spencer, že se žádný nový Xbox ani upgrade nechystá? Ale dává to smysl, protože mají co dohánět i tak pokud dají cenovku na 20 000 tak si myslím, že si naopak ještě více uškodí. Novou PS4 bych nečekal tedy možná verzi slim nebo se 4k blu ray mechanikou ale jinak ne, protože Sony na PS4 začalo po letech pořádně vydělávat a nedává smysl začínat výrobu nové konzole tím by si jen uškodili, pokud by nějaký nový Xbox byl, tak až poté by to dávalo smysl, teď je to hloupost.

Reklama
Reklama