Zpět na článek

Diskuze: Minimální hardwarové požadavky Kingdom Come

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JakER
JakER
Level 1 Level 1
1. 5. 2014 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ty nároky nejsou úplně nízký

zolla
zolla
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crysis 3 šlape v klidu na plné efekty. No ale u tohoto se značně klepu, uvidíme za rok.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě co na to říct snad jen optimalizace hodná kick starteru a co si budem povídat ...přesto férově podotknu uvedená specifikace sedí na můj 3 roky starý PC....

trissana
trissana
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zolla: záleží na jaké detaily, těžko říci, hru ještě nikdo neviděl. 770M GTX by to řekněme na médium mohla ve full hd zvládnout, pokud bude hra stejně náročná jako Crysis 3, ale moc bych tomu nevěřil. Hra vyjde v roce 2015 (spíše 2016) a myslím, že tomu budou i HW požadavky odpovídat.

zolla
zolla
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hola hej, no doufám že si to na tomhle zahraju . . [ odkaz ]

. . co myslíte?

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
27. 4. 2014 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss - asi tak no. . 8 let starej procák se mi zapotil naposledy u gta4. . he

trissana
trissana
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavé, že většina už teď, aniž by se se hrou setkala , věděla, co v ní bude atd. ví, že to v žádném případě nebude mít takové HW požadavky. Vy víte, jak masivní budou bitvy, kolik objektů bude vyobrazeno, jaké textury budou použity...? Nové konzole mají 8GB a pokud by PC hry, které vyjdou v roce 2016 měli mít požadavky 4 GB méně, tak je něco špatně. Počkejte, až vyleze s HW požadavky CD project na svého Zaklínače. Většinu zde asi trefí.

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl

Tim naplno myslim 4x antializing. 8x jsem nezkousel. Trosku si protirecis, ptz vyhlazovani zrovna zamestnava predevsim grafiku

Spoustu lidi tady ma nabuseny procesory, hodne ramek a na kkt grafiku a netusej, ze prave GPU je brzdi. To jsou typycky sestavy od prodejcu pro lamy. Velka reklama s nejlepsim CPU a zbytek o nicem. Stahnete si Process Explorer a zjistite ze grafika umira a ten vas nabusenej procesor je vam uplne k nicemu. Najdou se ovsem vyjimky, jako treba Wot.

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ty nároky si autor vycucal z prstu nebo obšlehl z jiný stránky, kde si to vycucali?

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

0martas0: To je tak vždycky všechno zdraží ale do slevňování se jim už moc nechce. Kdoví jak to bylo s tou továrnou jestli tam někomu jenom tak náhodou neupadl zapalovač do rozlitýho benzínu u číňanů si nemůžeš být jistej níčím

0martas0
0martas0
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rivers25: Já moc dobře vím, proč ta cena stoupla. Ale ona taky už jaksi zapomněla klesnout ( jak jinak ) . U HDD to bylo to samo, ale tam aspoň cena klesla, i když za dlouho takže třeba i tady klesne. To už je ale tuším 3 roky zpátky aspoň.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss, 0martas0: Kdyby neshořela největší továrná na výrobu ramek v číně tak by ty ceny nebyli zase tak vysoký ale co byste chtěli od číňanů že,

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
27. 4. 2014 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak využijí Mantle, takže využití procesoru by mělo být na lepší úrovni, než normálně.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Zkráceně řečeno DirectX 11 od Microsoftu stojí úplně za ho*no.

Halali
Halali
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mi v poho pojede, i když ne naplno.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 4. 2014 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Tím na plno myslíš bez vyhlazování že

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

0martas0

Napul souhlas.

th0ca

Jsou systemy s ddr2 s 4 jadrovymi procesory, ktery se drzej dodnes. Mam 4 jadro intel 3 GHz, 2GB grafiku a 4 GB ram. Crysis 3 spustim naplno ve fullHD. Nejdriv je trening a potom tu bud chytrej. Miluju tyhle 13ti lety IT odborniky haah.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: jj chodil kolem se psem a fotil si tam

Milaninho
Milaninho
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlatý český ručičky. .

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ačkoliv je sestava s Core 2 Quad Q9650 (či 9450 nebo 9550) stará až přímo archaická. Pořád se jedná o výkoný procesor naprosto dostačující pro hry. Jenže dnes musíte bojovat s mizernou optimalizací jako v World of Tanks kde potřebujete mnohonásobně výkonnější procesor než by mělo být potřeba.

Hry prostě dnes nedokáží využit ty procesory. Využívají totiž jen část z nich a zahlcují je. Sám MS to potvrdil když prohlásil že DX12 konečně využije více vláken než jen dosavadně jedno jádro procesoru. Ostatně tomu sám přesně nerozumím protože je to už docela dosti low-level.

Ale dosavadně to nejspíše funguje tak že máte např. : 4 láhve (4jádra procesoru) které jsou na vrchu zadělané vrškem do němž je navrtaná trubice a ta vede do vršku sousední láhve. Jen první láhev má do dna navrtanou trubici kterou vtéká voda. Což v praxi nastane to že se nejdříve naplní první láhev a potom druhá a tak dále. Že Intel má HT tak to si přetavte jako dvě trubice paralelně vedle sebe. Čily větší průtok mezi láhvemi. Proč AMD tak ztrácí ve výkonu je tím že má užší hadice a má jen vždy jednu. Samozřejmě má i menší láhve než intel.

Takhle vzniká spousta problémů se zahlcování sběrnic, časováním, procesu přerušení, ... Je to potom prostě bordel a výrobci/návrháři HW se potom potýkají se spoustou problémů. Např. : že se vám upeče grafika je vlastně chyba Microsoftu (DX) a vývojářů her. Ano je to samozřejmě vina AMD/Nvidie protože ti mají být na to připraveni. (návrhář HW to vždy odsere) .

Správně by to bylo kdyby všechny láhve měly otvory u dna kde by paralelně a nezávisle do nich vtékala voda.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
27. 4. 2014 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejlevnější si to bude zahrát na konzoli

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
27. 4. 2014 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to jestli nezačnu šetřit tak si nebudu moct co zahrát.

th0ca
th0ca
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg ddr2... jeste tu zacni brecet nad winXP. Hlupak ses akorat ty, kdyz cekas, ze ti hra, ktera ma vyjit za dva roky, pobezi na sracce s ddr2. Ciwe a hlavne odepis, ze tam mas ten vykonej amd procesor a 1gb grafiku, takze nemas duvod menit Ono totiz i ps3 ma 8jadrovy cpu a je mu to k hovnu...

0martas0
0martas0
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: No promin, ale ten kdo tu brečí a má v PC DDR2 vůbec nemá co brečet, jelikož je jen jeho problém, že má historickej PC, ve kterym by se 8 Gb snad ani nevyplatilo.

Jinak, v jednom s tebou ale souhlasim a to v tom, že mě nepřijdou ani DDR 3 nějak levny. Už je to asi půl roku co šli tak rapidně nahoru, co jsem já koupi za 1600 stojí teď 2200, sice to nejsou ty nejlevnější ale stejně, skoro 40% nahoru je mazec.

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Par hlupaku tu mele jak ramky jsou strasne levny a at tu nebrecime Tak temhle lamkam bych rad pripomel ze ne kazdej ma DDR3 a 8GB ram DDR2 stoji treba v alze s DPH 4 589.

Reklama
Reklama