Studio Epic Games je přesvědčeno, že si vývojáři beze strachu mohou za kvalitní mobilní titul naúčtovat větší peníz.
Na toto téma promluvil Tim Sweeney, přičemž za příklad mu posloužilo povedené Infinity Blade, které se prodává za necelých šest dolarů a firmě už vydělalo přes 10 milionů.
„Infinity Blade je důkazem, že majitelé iPhonů stojí o kvalitní gamesy s dech beroucí grafikou,“ uvedl Sweeney. „Trh však dlouhá léta směřoval spíš opačným směrem.“
„Vývojáři tak byli nuceni aplikace vydávat buď zadarmo, nebo za maximálně 99 centů. Díky Infinity Blade je ale jasné, že povedené záležitosti si mohou cenu stanovit výš.“
Vedení Epic Games se proto spojilo s celou řadou iOS vývojářů, kteří by rádi pracovali s Unreal Enginem, přičemž slíbili, že se ani nedotknou prvních 50 tisíc dolarů, které dané studio vydělá, aby si tak mohlo zachovat jistou samostatnost a hlavně mohlo experimentovat.