Bandai Namco návrh odmítlo.
Výtvarník a odborník na pixelart Thomas Feichtmeir se na twitteru podělil o obrázek z projektu, který před šesti lety nabízel společnosti Bandai Namco. Mělo jít o 2D pixelartovou reimaginaci Dark Souls 3 v žánru metroidvania. Bandai Namco se příležitosti nechopilo, a tak zůstával projekt veřejnosti skryt až dodnes. „Teď už konečně neplatí dohoda o mlčenlivosti, takže si vychutnejte tehdy vytvořený vizuál,“ napsal Feichtmeir.
Na obrázku můžeme vidět bossfight s Dancer of the Boreal Valley, který hráči Dark Souls dobře znají. „Výtvarná stránka hry byla vytvořena stylem, který by bylo možné realizovat v rámci tehdejších průměrných rozpočtů metroidvanií,“ dodává autor v komentářích svého příspěvku.
Metroidvania se projevila jako jeden z žánrů, který se dá se souls-like systémy relativně dobře skloubit. Prokazuje to množství her, které si propůjčují mechaniku duší, temnou fantasy stylizaci i soubojový systém. Jmenovat můžeme Salt and Sanctuary, Death's Gambit nebo Dead Cells. Sám Feichtmeir se podílel na dalším podobném titulu Blasphemous.