Otázka padla jasná a jasná je i odpoveď; Dnes toho žádná hra není schopna.Dnešní hry reprezentují nejúspěšnější herní série: CoD, NfS a samozřejmě…
Otázka padla jasná a jasná je i odpoveď; Dnes toho žádná hra není schopna.Dnešní hry reprezentují nejúspěšnější herní série: CoD, NfS a samozřejmě další a další ... Dnešní hry reprezentují povrchnost a absolutní lenost hráčů opravdu hrát!
Několik lidí se zde na blogách snažilo rozebrat zjednodušování herních principů a zkracování herní doby. Byli to lidé vzdělaní a hráči v pravém slova smyslu. V tom je ale ten problém, valná většina totiž nejsou "hráči v pravém slova smyslu" neboli "hardcore hráči", "geekové" chcete-li.
Jsme spokojeni se současnými hrami?
Odpověď by každý z vás měl mít v sobě. Stačí nám herní doba 5 hodin? Chceme aby byla hra jednoduchá? Chceme aby všechny hry byly dělána stejně? Chceme aby byla MP důležitější částí než SP? Na všechny tyto otázky jsem odpověděl - ne nechci! Chci aby byly hry opět originální a zábavné, což se dnes prostě u některých titulů nepříliš daří! Zklamal mne poslední Gothic, zklamaly mne oba dva díly Star Wars: The Force Unleashed, zklamala mne Mafia II, na kterou jsem se 8 let těšil a oni ji ostudně osekali... Nebudu již psát jaké všechny hry mne zklamali - to by jsme se v článku nikam nedostali.
Na co jsou hry dobré?
Jedno slovo - zábava. Hry nás mají především bavit. Baví vás? Bavili vás před lety více?Mne bezesporu ano, současný stav herního průmyslu jasně ilustruje obrázek níže.
Při vývoji hry je důležitá nějáká vize a dobrý nápad. Bohužel je současný herní průmysl na invence skoupý a vývoj hry obecně - je neskutečně předražený proces. Zmůžu se pouze na konstatování faktu: Snad budou hry zítra vypadat lépe než-li dnes, včera byly totiž diametrálně na výši, dnes jsou ale na dně povrchnosti.