Sedm z devíti her českého studia se objevilo mezi tituly zdarma.
Epic Games Store se od svého vzniku profiluje jako platforma, která podporuje menší vývojáře. Dokazuje to nejen tím, že jim nabízí větší podíl z prodeje (88 % místo obvyklých 70 % na Steamu), ale také pravidelnými týdenními akcemi na hry zdarma. Ty mají přitáhnout nové hráče a zviditelnit studia, která si zaslouží pozornost. A právě díky tomu se letos zviditelnilo české studio Amanita Design. Od začátku roku se na Epicu objevilo už sedm z devíti jejich titulů, od kultovního Machinarium přes Botanicula až po Samorost 3.
Jen pro představu, v roce 2024 si hráči stáhli zdarma přes 595 milionů her, což z Epic Games dělá jednu z největších marketingových platforem pro nezávislé vývojáře na světě. Je tedy jasné, že podobná propagace má pro malé studio obrovský význam – a v případě Amanity možná i připravuje půdu pro jejich chystaný projekt Phonopolis.