Zpět na článek

Diskuze: Need for Speed: Rivals poběží „jen“ na 30fps

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
30. 8. 2013 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

saix: v pohode vrtat se v tom nebudem jen chci napsat ze jsem to spatne formuloval ja nechtel napsat ze nemas pravdu, psal si ze programujes atd takze jsem tvuj prispevek bral jako solidni, ja nikdy v tomto jazyce nebo prostredni neprogramoval takze jsem uplne mimo co se tyka podrobnosti:)

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 8. 2013 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Saix

Kámo bráchu v klidu

Já myslel že 60FPS odsuzuješ prvně...moje mýlka sry.

Jinak s tím vnímáním to je složitější... máš pravdu ale musel bys to doplnit o mnoho informací.

koukáním na monitor nemusí tvoje oko přeostřovat - chabnou svaly - s tím slábne neuronová aktivita v mozku zodpovídající za "ovládání" svalu.

Co dostává nejvíce na prdel je periferní vidění. Protože prakticky nehýbeš hlavou a kolem tebe se nic neděje tak též slábne neuronová aktivita v mozku. Je to horší v tom protože tohle spotřebovává dosti energie a je přímo spojeno na instinkt. U některých lidi se může projevit lehkou dezorientací po bolesti hlavy. Potom najednou když se má periferní vidění používat tak nastává katarze. U lidi se slabým srdcem nebo zhoršeným krevním oběhem to může mít velké následky. (člověk může až omdlet nebo může dostat infarkt či záchvat migrény) . Správná životospráva je zde klíčová. (stravování a pohyb) .

Já např. : jak vyšlo Metro: Last light tak jsem pařil třeba až 6 hodin v kuse skoro. Potom jsem si šel večer zaběhat tak jsem měl návaly dezorientace a mdloby.

Teď ke tvé pravdě: Fokus oka je zhruba 60 stupňů ("soustředěný úhel") . Takže každé oko má 60 stupňů a jejich pohled prostor se kříží ale samozřejmě ne zcela úplně. Zbytek který není společný pro boje oka už se počítá do periferního vidění. Pokud máš adekvátně veliký monitor, sedíš od něho v adekvátní vzdálenosti a máš nastaven adekvátní FOV. Adekvátně je zde myšleno že obraz monitoru je snímán oběma oky jen se společným viditelným prostorem. Pokud je tohle splněno tak při rychlých hrách jako FPS a TPS střílečky apod. si opravdu trénujete vnímání. Samozřejmě ale jen pokud hrajete s aspoň 60FPS

Pepa007
Pepa007
Level 1 Level 1
29. 8. 2013 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej kdo se o herní scénu trochu zajímá musí vědět, že mezi 30 a 60 fps je rozdíl ne?

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
29. 8. 2013 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlanka, já už se v tom nechtěl vrtat, jenže on nemá pravdu. Můj příspěvek dává smysl sám o sobě a mluvil jsem pouze o flashi, tj. o tom prvním odkazu s kostičkama. Ten míček flash není. Flash na těch 60 fps prostě půjde plynule jen na zázračné kombinaci hw+sw (spíš nikde) . Jen jsem nechtěl, aby podle toho někdo usoudil, že těch 60 fps vlastně už stejně není potřeba. A navíc, čuměním do počítače a hraním her se schopnost vnímat rychle se pohybující objekty na monitoru zvyšuje. Prostě nemá pravdu naprosto v ničem. On už tím jen maskoval tu první větu, kde prohlásil, že mi zakrněl mozek, protože ho nepoužívám. A dál se v tom vrtat nehodlám.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
29. 8. 2013 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

saix : loledo byl neprijemny i na me ale vysvetlil mi to tak co aspon jsem chytrejsi:D

lolendo: tak jde to napsat i slusne ono fakt kdyz nekoho odsuzujes a skatulkujes podle jednoho postu tak to neni prijemny:)

hau mír peace a hlavne ropu a valky:)

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuto problematiku řeším už 10 let a ano zajimalo. Např hrát quake s jen 30 fps je masochismus. Hrát HL2:DM se 30fps je sebevražda.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a zase tu máme 30 fps VS 60 fps ...zajímalo by to někoho před dvěma lety ?

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Saix

1) Já reagoval na komentář kterým si na mě reagoval čili jestli jsi psal nějaký předchozí tak jsem jej nečet

2) Poznat to jde. U toho druhého příkladu se dá nastavit filtr rozmazání apod. Mě se to neseká.

3) Nebylo to myšleno jako urážka ale fakt jak náš organizmus funguje.

4) Urážky sem nepatří aspoň ne na triko diskutujících. Urážky patří na Facebook, lidé apod.

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli nevidíš rozdíl mezi 30 a 60 fps, tak oči zakrněly tobě. Já si naopak stěžoval, že 30fps je málo, jen říkám, že tím flashem se nic nedokáže, tam se škube všechno. Ty jsi mě pochopil úplně obráceně a ještě jseš sprostej.

PS: koukal jsem jen na ty kostičky a při těch 60 fps ten flash prostě plynule neběží. Ve flashi už jsem toho vytvořil dost na to, abych o tom něco věděl. To už nezachrání ani HW ani browser. A sepsat takhle dlouhej komentář, jen aby si mě urazil? Jdi se léčit.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Saix

Hmm asi by sis měl zajít k očnímu a neházet vinu na flash nebo máš něco dodrbaného v komplu že to nevidíš.

Bohužel kdyby si zašel k očařovy tak by to nic nenašel, protože tohle je postižení mozku. Každý orgán v těle pokud se nepoužívá tak zakrní. To stejné svaly apod. Dlouhodobé koukání na statický předmět se stálém zaostřením na jeden bod degeneruje svaly v oku a elektrickou reflexi mozku.

Lék? !

Nesedět tolik u komplu, TV, knihy apod. Procházka lesem nebo lépe běh je výbornou prevenci. Nebo třeba sport nějaký. Stačí i Pink-pong.

Prostě jakákoliv činnost která vyžaduje aktivní přeostřovaní, široký fokus a periferní vidění.

Speedy 81
Speedy 81
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ved 30 fps je pre mna neskutočne sekanie 😲 a ani nechapem , ako sa tak da hrat a to neprehanam , ja musim mat štandardne 60fps

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr. Lolendo: Na těch ukázkách se bohužel houby pozná, snad jen těch 15fps nějak odpovídá. Flash se totiž v browseru docela zaškubává a na 60 fps není vůbec stavěnej, proto tam není prakticky už vidět rozdíl. Měl to hodit do videa (ne na YT, ten fps sníží taky) , tohle je k ničemu.

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako je to dost divny, že u několikanásobně většího výkonu next-gen konzolí oproti těm současným, se jim nepovede hru vytáhnout na 60fps.

Ted' jsem si vzpoměl, že třeba hra Jeremy McGrath's Offroad běží na PS3 v 1080p a 60fps. A TO JE PS3 A 7 LET STAREJ HW.

Chyba bude určitě na straně vývojářů, nebo prostě nebudou mít dostatek času na to, aby hru pořádně optimalizovali.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jelikoz jsem videl nektere videjka her na konzolich co bezi 30 fps , mno hezky se to trhalo a vubec to nebylo prijemne. nechapu je a podle me neni pravda co rikaji "davame tam nejake veci navic a proto udelame hru spatne hratelnou a nekoukatelnou, ale pozor! mame funkci ze si tu trhanici muzete zahrat takhle a takhle" to se mi zda jako blbost takze kamen urazu je nekde ve vyvoji. pocitam ze tech her s 30fps bude vic a vic hlavne po tom co se proda prvni vlna konzoli. . se snema roztrhne pytlík:)

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
27. 8. 2013 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KrytaCZ: to boli len ich pekne sny o 1080p 60fps. Zazrak bude ak vacsina hier pobezi 720p 60fps

KrytaCZ
KrytaCZ
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 02:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkat, já jsem myslel, že ty nové next-gen konzole jsou hypervýkonné, jak všichni tvrdí. Proč tedy to uzamknutí jen (žádný úvozovky) na 30 FPS kvůli plynulosti ? 😗

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

[ odkaz ]

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lemmy: To máš kliku

Lemmy_Kilmister

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spis proti EA

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co kdybychom se složili na nějakou petici proti NFS? ? ? Tohle už zachází příliš daleko...

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
26. 8. 2013 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 8. 2013 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zidpadne : určitě ne.... ještě leží na zemi....

smejky
smejky
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lemmy_Kilmister rozdejcháváš už novou novinku? ? ?

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budu to kupovat stejnak ještě na PS3, takže tohle mě vůbec netrápi. 😗 A věřím, že i na současných konzolích bude hra díky nové verzi Frostbite enginu vypadat skvěle.

Dominik Kuznik
Dominik Kuznik
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lemmy : Na PC není problém vydat unlocker jako tomu bylo u L. A. Noire ... I když zrovna u NFS je otázka jestli to má vůbec cenu ...

Reklama
Reklama