Need for Speed: Rivals poběží „jen“ na 30fps
Need for Speed: Rivals Novinka Need for Speed: Rivals poběží „jen“ na 30fps

Need for Speed: Rivals poběží „jen“ na 30fps

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

55

Výkonný producent nového dílu populární závodní arkády potvrdil, že kvůli funkci AllDrive byli nuceni snížit snímkovou frekvenci z 60 na 30fps.

Reklama

Zaznělo to v rozhovoru pro zahraniční Eurogamer, v němž Nilsson uvedl, že jim šlo především o to, aby každému fanouškovi jela hra bez jakýchkoliv zádrhelů.

„Rozhodli jsme se něco obětovat plynulosti hry. Abychom mohli do titulu protlačit všechno, co je podle nás pro typického hráče důležité. Tedy spousta věcí dějících se současně.“

„To je především díky AllDrive, jež vám mimo jiné umožní začít závod v singleplayeru, ale dojet ho v multiplayeru. A my samozřejmě musíme při rozhodování vždy počítat s nejhorší možnou variantou.“

V současné době běží s menším počtem snímků také závody DriveClub pro PlayStation 4 a zombie rubačka Dead Rising 3 na Xbox One. Obě hry by se ale měly v nadcházejících měsících zlepšit a na svých konzolích využít 60fps.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama