Zpět na článek

Diskuze: Nejvíc se pirátí ve Francii, Španělsku, Itálii, Číně...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bananomet
bananomet
Level 2 Level 2
2. 1. 2012 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na 100% souhlas s tebou Tard předběhl jsi mě ^^ a Wojki prosim tě, nauč se pravopis, tohle se nedá číst ...

Vlk Cze
Vlk Cze
Level 1 Level 1
2. 1. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Singleplayerové hry kupuji ze slev, takže si jich mohu dovolit více a multiplayerovky hned po zkouknutí recenzí kupuji, protože staré multiplayerové hry se nedají hrát, až na Counter-Strike a UT....

Bela
Bela
Level 1 Level 1
10. 5. 2011 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moon vedle jak ta jedle

Vojtěch Dalecký
Vojtěch Dalecký
Level 1 Level 1
10. 5. 2011 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na 100% souhlas s OGLoc.... Podívejte se, kolik lidí pirátí (kterách je opravdu hodně) , herní společnosti z toho nemají nic ! ! ! A pořád ještě vydávají (čemuž se divím) hry na PC. . Když jsou i slušní lidé (kterých je pomálu) kteří si hru koupí, tak se jim do toho nemá nikdo ku*va s*át ! ! ! ! Tímhle jsem opravdu znechucen ! ! Nebýt platících hráčů tak se na PC herní společnosti z vysoka vy*erou.... Takže to co chci říct je. . ukažme si to na příkladu: Pirát: WoooW vyšel Portal 2 ! ! Hej ! ! Tak to jdu stáhnout ! !

"Poctivec": WoooW vyšel Portal 2 ! ! ! To si koupím ! ! (piráti) Co blbneš ? ! Jsi blbej nebo co ? ? proč si to kupuješ ? ! Stáhnul jsem to minulý týden a už to mám dohraný ... Bla Bla Bla Bla...

A ještě z vás dělají de*ila za to, že jim financujete společnosti, které vydávají navzdory nim hry na PC ! ! !

Vlastimil
Vlastimil
Level 1 Level 1
18. 2. 2011 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: Ty musíš určitě chodit na VŠE, je to vidět z tvích příspěvků

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wojki s tímhle názorem doporučuju VŠE a šup do politiky .

OGLoc
OGLoc
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser: Nejsem bohatý, a rodiče mi hry nekupují. Fakt je, že si kupuju celkem dost her, ale když momentálně na hru nemám, tak si jí nekoupím (a pochopitelně ani nestáhnu) . Taky nehraju každou hru která vyjde, ale spíš jen ty, který se mi opravdu zamlovaj, a ty co sem nehrál hned po vydání, tak možná koupím ve slevě.

Wojkl: Bohužel máš pravdu, piráti nejen že nebudou nikdy potrestáni, ale navíc se smějou poctivým hráčům, jak jsou blbý, že si hry kupujou, ale bez poctivých hráčů by zachvíli neměli CO hrát, protože by vývojáři na PC z vysoka s*ali, když by jim to nevynášelo.

Kdyby si lidi hry kupovali, ceny her by se snížili, a možná by si pak warezáci přestali stěžovat na drahé ceny her.

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poctivý lidé co si kupují hry nakonec z toho všeho vyjdou výsledně nejhůře. Pokles financí a nejistota v koupeném produktu. Do budoucna na tom nejlépe vyjdou samotný warezáci. Žádný finanční úbytek za hry a peníze co by dali za hru si užijou na jiné věci. Navíc warezáci nebudou nikdy potrestáni. Ono poctivý lidé se špatně udrží v dnešní společnosti. Jen lidem co je slovo "poctivost" cizí, jsou natolik silný aby dokázali přežít v tomto světě člověk by měl někdy nad tím uvažovat, co je vlastně do budoucna ve výsledku výhodnější pro něj a ne pro ostatní....

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já hry na ps3 nakupuji jedině z anglie, novinky jsou tam o 300 někdy až 500kč levnější, normální starší hry někdy i o 500 až 800 kč levnější, pošta mě vyjde na cca na 80 Kč. A na český trh s prominutím se*u, když ostatní stahují a pirátí, proč bych měl já u nás v ČR kvůli nim platit takové peníze za hry? Nevidím jediný důvod...

FoxArcher
FoxArcher
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tard: Skvělé . .

Tard
Tard
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v ČR je legální dle zákonů stahovat hudbu a filmy, nesmí se pouze sdílet, takže asi tak. Jelikož nemám zájem o to slyšet seriál/film s dabingem, popřípadě se zprasenejma titulkama, tak si to stáhnu a koukám se pěkně v originále, hudbu si taky stahuju, protože když tu má ta skupina koncert, tak na ní taky zajdu a z toho má kolikrát víc než když si koupím jejich CD. A hru si klidně stáhnu, když se mi líbí napíšu na seznam a časem koupím, když ne tak smažu a mám klid, už nikdy nechci vyhodit peníze jako v případě Black Ops. A největší část her kupuju stejně preowned ze zahraničí, když to má multi, tak si ji nějaký čas nechám, popřípadě zajímavé DLC, tak koupím, ale jinak dohrát a prodat dál. A na tomhle se dá ušetřit dost.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefisher: Chce-li ty hry, má si je zasloužit. Tak ať si na ně poctivě vydělá! Ať vidí co to jsou pěníze a jak se pracně získávají! To, že si sedne k PC, koukne do peněženky, vytáhne ušmudlané 200, - a řekne si: "No nic, tak si to stáhnu zadara" - TAK TO NEBERU!

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JokER- strana 3 dole: Tady nejde o to, že by si mohl koupit 4/5 levnných her, on chce 5/5 drahách her a jemu neřekneš, tak si kup 1 drahou a 2 indie, on chce těch 5 drahých a když má na jednu, tak koupí 1, zbylé stáhne a zbytek peněz ušetří.... To co říkáš ty, mu můžeš natloukat do hlavy do nekonečna a on tě stejně neposlechne...

Kmotr
Kmotr
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak jdete nekdo na BIOWARE Con 2011 ?

Jan Šulovský
Jan Šulovský
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen něco dodám k těm filmům a hudbě. To je totiž trochu jiný soudek. Filmy mají největší zisk v kinech (nebo aspoň by měly mít) . Takže tady bych to stahování neřešil. S hudbou je to horší. Ale sou zase např. koncerty. Ale hry si na sebe musí vydělat čistě prodejem. Tady se to stahování dá těžko ospravedlnit.

Domin raW
Domin raW
Level 1 Level 1
17. 2. 2011 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kmotr: jako výmluvu jsem to nemyslel... omlouvám se že jsem nepsal v minulém čase toto už jsem si totiž uvědomil... a hry si kupuji například teď mám předobědnáno Crysis 2 a vůbec mě neštve že jsem zato vyhodil 1000Kč... jinak pro ostatní co se týče hudby a filmů hudbu stahuju jen když chci nějakou jednu písničku kterou jsem zrovna někde slyšel do mobilu jinak celé alba si kupuji, a filmy naty chodím maximálně do kina... nadomácí dívání fakt sorry jenom stahuju doufam ze mne zato neukřižujete...

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ajax poctivost a slušnost se vyplácí. Už jenom pro pocit toho, že jsme se dostali o další patro výš v žebříčku hodnot a nechováme se jako kusy v klasickém konzumním stádě. Co nejvíc, co nejdřív a pokud možno zadarmo totiž dnes už totiž není heslem inteligentního člověka .

FoxArcher
FoxArcher
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V dnešní době je dost málo lidi kdo by bylo opravdu poctivých protože společnost je plná sráčů a korupce a pokud budete slušní, lidově řečeno "potentí vám hlavy" tudíž znám jen málo lidí co by kolem mě např. : stahovaly legálně písničky z netu a nebo si půjčovalo a kupovaly filmy za peníze ano je to blbé ale to je prostě dnešní doba... a čím víc her hrajete tím víc zlepšujete svoji mysl a svoje dovednosti tak či tak...

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Experience právě si položil dotaz na cenovou elasticitu herního trhu a ideální cenu. Problém je v tom, že ani jeden pojem nelze v prostředí, kde se daný produkt dostává ke koncovému zákazníkovy, ale cena za produkt se nevrací k výrobci, s čistým svědomím použít.

Jinak stahovat nelegálně filmy či hudbu je také krádež a dá se u ní vymlouvat na stejné věci jako u her. Zasahují zde také stejné faktory ohledně stanovení ceny pro daný trh...

Bela
Bela
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Experience : Ja si hry zo zásady kupujem, keďže som už dlhšiu dobu zárobkovo činný. A ako sa to už rozoberalo, sťahovanie filmov a hudby pre vlastnú potrebu je legálne. Film najmä dokumentárny občas a nepravidelne stiahnem.

Experience
Experience
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prominte jen takovy dotaz kdo tu stahujete ilegalne hudbu nebo filmy .... ? a hry vsechny kupujete

Bela
Bela
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kmotr : V mojom prvom poste som citoval výsledky analýzy, podľa ktorej "pětina her, které se dostanou na trh, přinese svým tvůrcům alespoň nějaký zisk. " Dlhodobo sa sekera zatínať nedá a preto "východiskom by mali byť menšie rozpočty a väčšia kreativita. " Pokiaľ by sa do herného priemyslu nepumpovali peniaze na braky, ktoré nikto nekupuje, bolo by síce menej hier, ale ziskových a kvalitnejších.

Experience
Experience
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak polozim otazku. Co myslite ze by melo vetsi zisky mensi cena a vic lidi by to koupilo nez praseci cena a min llidi by to koupilo?

Kmotr
Kmotr
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jo ale ty ceny se odrazeji na prodejnosti ( pokud se nemejlim )

morfin
morfin
Level 1 Level 1
16. 2. 2011 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

když prachy mám, koupím si hry nebo du třeba do kina, třeba před měsícem sem si koupil ME 1+2, rozhodně toho nelituju a mám asi 20 her na steamu ale nezlobte se na mě ale nehodlám utrácet třeba 1000 za hru na psp, nebo třeba 20€ vyhazovat za CoD 1 z těchle cen je mi na blití 🔫

Reklama
Reklama