Streamovací společnost chce v roce 2022 rozšířit svou nabídku hratelných titulů.
Zatímco v současnosti videoherním předplatným se solidním náskokem dominuje Xbox Game Pass, a spekulace o podobném předplatném od Sony se stále množí, Netflix přichází s poměrně odvážným tvrzením. Během nedávného rozhovoru byl generální ředitel společnosti Netflix Reed Hastings dotázán, jak bude společnost dlouhodobě přistupovat k interaktivnímu obsahu, tedy včetně svého herního předplatného. Jeho odpověď byla vlastně jednoduchá. "Musíme v tom být různě skvělí, nemá smysl se v tom jenom plácnout," řekl Hastings.
Jak Hastings dále popisuje, Netflix chce mít to nejlepší herní předplatné na trhu. "Musíme potěšit naše členy tím, že v kategorii budeme mít ty absolutně nejlepší tituly," sdělil Hastings. Dále se k debatě ovšem nechtěl vyjadřovat s tím, že se k ní rád znovu vyjádří v době, až bude Netflix vydávat hry.
Streamovací gigant přitom začal se svým herním předplatným poměrně skromně. V listopadu minulého roku byla spuštěna služba, která umožňuje hráčům s aktivním předplatným Netflixu naskočit do sady mobilních her bez dalších poplatků. Služba zpočátku zahrnovala pět her, které se rozšířily na zařízení Android a Apple ve 190 zemích, a to včetně Stranger Things: The Game, Stranger Things 3: The Game, Card Blast, Teeter a Shooting Hoops.
Z pěti her se nabídka později rozšířila na deset, přičemž podle dopisu akcionářům z 20. ledna se společnost chystá nabídku v krátké době znovu rozšířit. "Je to ještě velmi brzy, ale jsme s naším pokrokem spokojeni. V roce 2022 rozšíříme naše portfolio her napříč příležitostnými i základními herními žánry. Budeme pokračovat v programování široké škály typů her, abychom zjistili, co naše členy baví nejvíce," píše se v dopise. V současnosti je dostupných dvanáct her v rámci Netflix předplatného.