Obchodní brífink pro investory se vracel i ke Concordu.
V rámci nejnovějšího Q&A videa pro investory se představitelé Sony/PlayStationu v čele s ředitelem Hermenem Hulstem vyjádřili ke spoustě informací. Mimo témata, jakými bylo například zdražování služby PlayStation Plus, či další generace konzolí, jsme se dočkali také vyjádření k loňskému fiasku pod jmenovkou Concord. Hra nedokázala dostatečně zaujmout hráče čímkoliv unikátním a po pouhých dvou týdnech od vydání došlo k jejímu zrušení.
Nyní na tuhle zkušenost zareagoval právě Hermen Hulst. Ředitel PlayStationu zmínil, že do hry padlo skutečně velké úsilí vývojářů, ale vzhledem k nedostatečné inovaci neměl Concord šanci na hyper-kompetitivním poli hrdinských stříleček uspět. „Neuděláme znovu stejné chyby,” prohlásil před pokračováním ke krokům, které mají vést k lepší kontrole vydávaných her. Mezi ty se řadí také nový firemní systém, jenž poslouží jako schvalovací proces pro jednotlivé kreativní nápady.
Jedním z největších otazníků ze strany hráčů je momentálně připravovaná hra Marathon, která se po svém představení dočkala vlny negativity. Mnozí právě v Marathonu vidí spoustu souvislostí s Concordem a poslední skandály z vývoje tomu příliš nepomáhají. Hermen Hulst zmínil, že reakce na hru a vše okolo ní sledují. Právě zpětná vazba od hráčů je něco, na základě čeho se snaží postupně Marathon zlepšovat, aby se vyvarovali podobnému osudu, jaký potkal Concord.