Zpět na článek

Diskuze: Neustále připojení k internetu je podle id fajn

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udržbu má na evropských serverech Blizzard v úterý ráno pokud si pamatuju dobře, takže to je stejně jedno

Bela
Bela
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teclado : Nie "placku", ale SW licenciu. A tá zákazníka oprávňuje k nerušenému užívaniu licencie. Pro DDoS útokoch na Ubi servre si vydavateľ po prvých žalobách uvedomil vážnosť situácie a odškodňoval.

Teclado
Teclado
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JDe oto že zákazník si ale jenom kupuje placku a ne hru, hra je stále majetkem Blizzardu a v podmnínkách které odškrtáváte stojí že po dobu nutnou k opravě serverů a podobně hra nemusí fungovat. Takže pokus e vám to nelíbí nekupujte.

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Bela: Jasně vždycky se může stát něco neočekávaného , ale i tak osobně v tom nevidím až takový problém samozřejmě nikdo není rád když se něco pokazí ani já nejsem vyjímka, ale myslím že při troše dobré vůle se menší vypadky krátce po spuštění nějaké hry dají prominout, ani World of Warcraft nebyl vyjímkou když začínal

Bela
Bela
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sabrewulf : Nikdy nehovor nikdy. Výpadky servrov môže zapríčiniť čokoľvek, viď Japonsko. Navyše toto nie je topic o Blizzarde, ale všeobecne o netovom pripojení v hernom priemysle a Blizz bol spomenutý s Diablom len ako príklad.

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Bela: Jasně v tom máš pravdu to uznávám, ale myslím že v případě Blizzardu nehrozí výpadky jako to bylo třeba v případě Ubisoftu a Assassin's Creed 2.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sabrewulf : Chrániť áno, ale tak, aby v žiadnom prípade neobmedzil zákazníkovi používanie licencie a to v prípade výpadku svojich servrov nedokáže zabezpečiť. Máš pravdu je amorálne kradnúť hry. Ale je takisto amorálne, ak si kúpim hru (licenciu na jej hranie) a pre problémy iného ju nemôžem hrať (používať) .

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Bela: promiň ale to je úplná blbost, výrobce má právo chránit svůj výrobek před zneužitím tak jak uzná za vhodné a nikdo nemá právo mu do toho mluvit. Pokud se to lidem nelíbí tak ať si to nekupují to je jednoduché a rozhodně na tom výrobce vydělá víc i tak, než když si půlka lidí stáhne pirátskou kopii. Nevím jak by se líbilo vám kdyby ste chodily do práce a pak vám dali jen půlku výplaty, asi moc ne co?

Bela
Bela
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Legitímna požiadavka na trvalé pripojenie je tam, kde má hranie vonkajší vplyv. MP časť hry to nepochybne spĺňa. Aj hranie coopu a SP môže mať vplyv na príp. tabuľkové postavenie a evidenciu získaných achievementov. Potiaľto je trvalé pripojenie v poriadku. Neexistuje však žiadny legitímny dôvod, aby v iných prípadoch nebolo umožnené hranie v režime offline, pretože na povinnosti vydavateľa a status iných háčov to nemá žiadny vplyv.

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Prudislav: myslím že ta tvoje usmolená tisícovka je jim u prdele a určitě se vsadím že seš jeden z těch ubožáčků co se jim nelíbí že to nebudou moct hrát s crackem zadarmo a stejně by jsi si to nekoupil i kdyby to žádnou ochranu nemělo : P

Satris
Satris
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to nevadí, když hraju SC2 tak u toho kecám s wowkařema, takhle budu moct i z diabla. 😗

Teclado
Teclado
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BTW : úplně nejvíc se mi líbí to promile lidí co tvrdí že si to nekoupí stejně je to Blizzardu u řiti to bude mít takové prodeje, že nějaké promile bláznů je nevytrhne.

Teclado
Teclado
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Připojení je fajn. Jsem na netu 100% času co jsem u pc a nějaké chci hrát na chatě, chci hrát v metru, chci hrát v letadle a chci hrát na měsíci a tam všude není internet je fakt vtipné Pokud jsem jinde nežli doma, tak lze dělat milion jiných věcí nežli sedět u pc

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čínany už jsme tu řešili, zprovoznili jen replaye a hru pro max 2 hráče jen na základních mapách. To stojí docela za prd.

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: jinak číňanům se už podařilo zprovoznit u SC 2 LANku Jinak Diablo jsem vždycky hrál jako SP hru v době když mi spadnul net , takže si trojku si odpustim. A nějaký ofi. servery jsou mi šumák i s těma super duper pro SP hráče zbytečnýma funkcema! Dokaď to nepůjde offline moje peníze neuvidí (a je mi fuk jestli offline mod stvori pirati bo blizz)

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkoušet to určitě budou. Jsem zvědav, jak se jim bude dařit. Dokud nebudou hackovat a dupovat na ofi serverech, tak mě je to šumák...

j56x

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overe, nelze než s tebou souhlasit. Protože kdyby si jistí nebyly, tak na tom nestaví existenci a oblíbenost svého vypiplaného klenotu. S jídlem však roste chuť a podle mě se piráti nezastaví před ničím, Blizz je však pravda, velice silný a mocný soupeř. Možná se jim tu pirátskou lebku konečně podaří proťat.... Uvidíme

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

battle. net jako takový nehackneš. Můžeš ho teoreticky emulovat, ale tím to končí. Kdyby se hackerům podařilo nějak zneužívat RMAH, tak to Blizzard zatrhne a tu službu zruší. To by byl opravdu obří průser a nutnost neustálého připojení, scanování souborů apod to jistí. Už jenom to že takovou riskantní věc dělají značí, že si jsou svou ochranou jistí.

j56x

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Diabla je otázkou, jak to celé vlastně bude... Vzhledem k provázanosti itemů a celkového shopu, to bude buď velká výhra Blizzu nad pirátmi anebo to bude naopak a vše půjde takříkajíc do háje. No uvidíme, jak se to nakonec celé vyvrbí

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není neprolomitelná, jasně. Mě jde jen o to, že v mé hře piráti běhat nebudou. Až se jim to za pár let podaří prolomit, ať si klidně hrajou blbouni s dupy a hacky na svých serverech, mě stačí, že se nedostanou na oficiální servery (což se jim nepovede. Nešlo jim to 7 let u WoW, rok v SC2 a u Diabla to nebude jiné) kde budu hrát já

Bela
Bela
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokiaľ to nemá potenciál obmedziť hranie, prečo nie. Ubíci na to ale doplatili DDOS útokmi pri Silent Hunte V.

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se jenom divim, že nikdo nehacknul BC2 tak aby šel hrát MP s warez verze. . a to je ta hra už rok stará

j56x

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V příkladu slavná ochrana AC. "Tohle hacknout nepůjde, vždyť je to přes jejich servery. " A šlo to. Podle mě není žádná ochrana neprolomitelná. Piráti toto potvrzovali a potvrzují stále. Samozřejmě by to však bylo, pro herní průmysl jako takový, jenom dobře. Ve výsledku to však neodnesou piráti ale platící zákazníci, kteří v důsledku útoků nebudou moci hrát vůbec. To se potom těším na ty vaše oslavné ódy! Nalijme si čistého vína, pánové.

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neustálé připojení u her mi dělá problém, jelikož mám pochcanej internet od O2, kterej poslední dobou dost často padá. Když hraju singl tak jsem rád, že nemusím řešit zrovna problém s tím, že neni naskočenej net. Samozřejmě, že piráti budou vesele hrát bez připojení, protože do třech měsíců jim na tu hru vyjde offline emulátor...

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Micronex: Něco v tom smyslu, ano. Jenže od vydání battle. netu 2. 0 se žádný funkční ještě nepodařilo rozchodit. Těžko říct zda to u Diabla bude první. Blizzard se ale s hackery fakt nemaže (známe čistky ve WoWku, každou chvíli banujou tisíce hráčů) a z tvůrců emulovaného battle. netu 1. 0 vysoudili slušný částky. Na tohle si dají hackeři bacha. Já myslím, že se jim to nepovede. Od doby battle. netu 2. 0 se v Blizzardích hrách prakticky nehackuje a mají slušné zabezpečení. EDIT: Gamer: mělo by mu být 60. Údajně je to barbar ze dvojky.

Reklama
Reklama