Zpět na článek

Diskuze: Nová obtížnost v Ghost Recon: Wildlands

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
5. 7. 2017 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po dlouhý době jsem začal GRW hrát. Jenže sám Hraje tu někdo GRW na PC? Hru jsem jestě nedodělal, jsem za půlkou (sundal jsem 11 Buchonů, zítra dodělám Pašování) ... Jestli by někdo chtěl, dejte mi prosím echo

Momentálně mám Tier 45 (hraju hodinu a půl po dvou a půl měsících)

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děcka neperte se. Tohle je open word [ odkaz ] Kapišto? !

Mad Max, Skyrim, FarCry 4... jsou open world. Mass Effect není.

Takový Dying Light je abych byl fér takový semi open world tedy je rozdělen na velké mapy.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Tady ti budu oponovat, Mass Effect: Andromeda neni Open World hra v pravem slova smyslu, jelikoz je rozkouskovana na mensi lokace a rozdelena pomoci loadingu.

Kdezto Wildlands mas jednu obri mapu bez jedineho loadingu (nepocitam filmecky) .

Tudiz ano ME: A muze v nekterych mistech vypadat luxusne, ale to i Wildlands.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Ach jo, máš dost.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

To je ten rozdíl jsem dost chytrý na to abych lidi neurazel tak hloupě jaky ty a to ještě když se projevují jako ty. Jinak s lidmi jednám slušně což je tobě cizí. Ale už mě nebavis piš si co chceš od teď te ignoruji.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

No Ty urážíš každého a kamuflovane, takže tak. . Nevim kdo si sedí na vedení chytráku

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Jasně protože na rozdíl od tvé osoby si nesedím na vedení a poznám rozdíl mezi open world hrou a rádoby open world... Sorry ale tvé komentáře jsou přínosem.... . Na rozdíl od tebe mám aspoň argumenty, ty se zmůžeš tak max na urážky a posměšky. Je mi tě líto.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
1. 7. 2017 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, MEA jsem nehrál, ale nemyslím si, že tam (nebo v nějaké jiné hře) je grafika na takové úrovni, že to místy působí fotorealisticky: [ odkaz ]

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Jj jsi ubrecená Ubi-ovecka a dáváš to zretelne najevo svejma rádoby argumentama. Fakt hnus !

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Vyznáš se vůbec ve hrách? Mass Effect je Open world tak na půl, má sice planety které jsou dost velké ale načítacích míst má 3 p***e. Dohlednost tam rozhodně není stejná ani přibližně a co se týká optimalizace (i na konzoli to dropovalo frps a to je co říct i po opravě obličeju) hra to byla super ale nebyla tak dokonalá jak se jí tu snažíš vykreslovat.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

GR: WL vypadá pěkně pouze na ultra/high, když to už dám na medium, hra vypadá jak 5 let stará. Takové markantní rozdíly v grafickém settings jsem již dlouho neviděl.

Zmíním tedy hru, na které byla odvedeno mnohem více práce než na GR: WL a to Mass Effect Andromeda. Hru, která si zasloužila kritiku, ač si jí zasloužila méně než GR: WL díky začátečnickému týmu.

Dohlednost stejná, grafika lepší díky dobře optimalizovanému Frostbite 3 enginu, hra obsahuje mnohem méně designových chyb a také snímky se drží dobře.

[ odkaz ] Recenze, se kterou souhlasím.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Battlefield 1 není open world, nemá takovou dohlednost jako wildlands. Srovnáváš odlišné žánry her, to je vážně objektivní.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

Opět zmiňuji DICE a Battlefield 1.

Grafika na jiném levelu, hra také multiplatformní, optimalizace perfektní.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BackPa

Ano hra oplývá nejlepší dohledem do vzdálenosti. Level detailů na vzdálenost je bezkonkurenční. Bohužel zde špatná optimalizace se objevuje se špatnou škálovatelností HW a téže stabilitu pří prolínání více prvků na scéně. Naprosto stejným problémem trpí Dying Light.

Bohužel momentálně neexistují lepší hry s takovou mírou detailů vs. požadavky na výkon.

Největší problém vidím v nárocích na paměť VRAM která raketově vzrostla napříč všemi dnešními tituly. Zde se ale objevují náznaky inženýrů že se jedná čistě o nedbalost nebo neschopnost vývojářů her. Podílí se na tom i sám Microsoft, Intel a Nvidia. Hlavně ale MS na to má největší vliv.

Byrokracie, nenasytnost, DRM a nátlak virů to těž znatelně ovlivňuje.

Kupujte vždy a jen nejlepší poměr ceny a výkonu. Čím více se tím bude řídit lidí tím více bude vyvíjen tlak na celý ekosystém abys se tomu přizpůsobil.

Nekupujte prostě Titany a podobné zrůdnosti. Nežerte vývojářům nějaké Ultra efekty apod.

Momentálně top střed vidím jako i5 6400, 8GB RAM a Radeon RX 570 4GB. Vidí to i statistiky.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
30. 6. 2017 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já bych řekl, že Ghost Recon nemá úplně špatnou optimalizaci, ta grafika je hodně dobrá a to si holt nějaký ten výkon sežere.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Jsem ubrečená ubiovečka? Sorry asi si to pleteš já nebrečim u každé hry jak dítě, to je přednost jiných. Možná když vytáhneš hlavu ze zadku tak by to šlo. A vynech mě ze svých konspiraci, taky o tobě neříkám že jsi .... .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Kokos no. 🙇

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Az po tobe

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Prober se, otevri oci a prestan být ubrecená Ubi-ovecka jako tvúj kolega.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Při vydání jsem samozřejmě myslel open betu, která byla zdarma dostupná. V té době mi hra běžela o průměrně 4-7 FPS lépe. Nyní jsem si ji na začátku června koupil, je to ještě horší než v březnu.

Hru jsem dohrál po 37. 6 hodinách, protože jsem se vyprdl na repetetivní vedlejší mise s konvoji a také na několik campů.

5/10 hra maximálně.

90 hodin můžeš nechat v jakékoliv hře, když jsi fanboy nebo když je hra dlouhá a má hutný a dobře servírovaný obsah (Dark Souls, například) .

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

No tak buď máš dvě osobnosti nebo už se ve svým lhaní ztrácíš.... "Na PC s GTX 1060 a i5 6500 mi to při vydání běželo na 40 fps"

Kritizovat něco jistě můžeš otázka je zda se to dá brát vážně když jsi hru nejspíš nedohrál. Ale to už je hold povaha.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Fakt, že nemáš problémy na konzoli, které je věnována větší pozornost, je generalizace.

Hraji stealth, když mě odhalí, vše jde do...Žádný hladký stealth gameplay a přechod do akce jako v MGS V TPP.

Ještě k tomu je schválně AI při stealthu zranitelnější, což jsem jaksi nepochopil, velmi casual přístup i na Ubisoft.

GR: WL trpí především špatným designem, kdy je mise vytvářena pro stanoviště a ne stanoviště pro misi, a tudíž mise vyznívá repetetivně. Dále například animace u zbraní, animace obecně.

Stealth je chudý. Dron a kill, předchozí Ghost Recony byly v tomhle mnohem pokročilejší. Několik způsobů stealthu, obtížnější postup, vnímavější AI s výhledem více než 30°, dokonce i Future Soldier byl v tomto ohledu vymakanější.

Narazil jsem například na několik exploitů u bossů (většina z nich nestojí za řeč a jdou exploitem zabít sync shotem jen díky malé díře v místnosti) .

Dále například vedlejší aktivity jsou na jedno brdo jako třeba ve Far Cry hrách.

Horizon jsem nehrál, je to exkluzivita. Co jsem tak slyšel, je to přehypované, ale nehrál jsem to, a tudíž to sám nemohu subjektivně posoudit.

Sám nemohu optimalizaci zkusit. Ubisoft by jako každá vývojářská korporace měl mít několik testerů na každou platformu. To je celkem běžné. A dát jim to otestovat i na průměrném HW nebo na základní PS4. To je také smyslem testingu hry, když už neumějí opravit hru, přestože již měli 2x beta testing podobně jako ve For Honor, kde byl Orochi v betě OP, nyní je to Nobushi, Shugoki a nějaká rytířka.

Nemusí optimalizovat hru na bambilion sestav. Vždycky vyrukují s minimálními požadavky, které většinou cílí na 720p/low (30fps. A dále dají doporučené, což je cca 1080p/medium/50-60fps. Tolik procesorů a grafických karet nevyšlo, aby museli tolik optimalizovat, jelikož v doporučených dnes často stojí GTX 1060, a nějaký ten novější čtyřjádrový i5 nebo RX 470 či 480 a pomalu se tam začíná drát i Ryzen. a podobné kalibry. Stačí, když udělají pořádný a fungující engine jako udělalo DICE. Mají několik přebytečných enginů, z čehož je pouze Snowdrop alespoň trochu užitečný. Battlefield 1 vypadá lépe než všechno, co zatím Ubisoft vytvořil a přesto to i na průměrném HW rozjedeš na 40-60 FPS. Nebo si mohou alternativně vybrat lépe optimalizovaný engine, který je volně k dispozici.

Streaming vyžaduje hodně výkonu z procesoru, paměti a také internetu, možná proto ti to běželo lépe. Optimalizace ale stále i tak celkem za starou bačkoru. GTA IV bylo na konzolích super, ale na PC se Rockstar vyflákl.

Děkuji za inteligentní, nekonfliktní a neurážlivou diskuzi na rozdíl od jednoho dalšího diskutéra.

Pokud ti to běží dobře na PS4 Pro, tak nemám s tvým názorem na Ubisoft problém, já si také kupuji jejich nové hry a například Watch Dogs 2 jsem si díky atmosféře 80. tek užil, jenomže jakákoliv kritika Ubisoftu je zde automaticky pláčem. Dobrou noc.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

, , Toxický s hloupým projevem. " Pak kdo je tu triggered.

Samozřejmě, že jsi fanboyem, zdejší diskuzní sekci sleduji již dlouho.

Můj argument byl předložen. Již několikrát. Šablonovitost, špatná optimalizace. Tahle diskuzní sekce není dotazník ani náprava. Je to o vyjádření názoru, kam patří i kritika. Kdybych vyplnil dotazník, nic nezměním.

To tys o mě předložil lež, že jsem si to koupil hned po vydání. Ne, nekoupil. Já to koupil na začátku června s vidinou, že je to za čtvrt roku opraveno. Není.

Mluvím ze svých zkušeností, zatímco ty vyvozuješ předčasné závěry a říkáš člověku, že brečí kvůli nespokojenosti s produktem. Tudy zatím ta polemizace vedla. Hloupými závěry a urážkami z tvé strany.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Me je fuk na jakem PC hrajes, ja jedu na PS4 Pro a tam problemy nemam.

Spatne AI je diskutabilní, opet zalezi na stylu jaky dany clovek hraje...

A bugy opet podle cloveka, nekdo kdo hraje, tak jak se ta hra ma hrat, jich tolik nenajde (ano asi 2x mi nefungoval dalekohled a dron a jednou jsem nemohl zabit zadne NPC, coz byli jedine bugy co mi zkazili hru) . Nejaky mini glutche typu levitujici npc apod. co vsichni povazuji gamebreaking neresim, je to ve vsech hrach, ale jen zde to vsem vadi Viz Horizon, kde jsem se taky nekolikrat sekl v texture, NPC lezlo zkrz steny atd...

A sam si zkus optimalizovat hru na bambilion sestav aby byl kazdej happy... Si vem tehda GTA IV, kde na mem tenkrat sh*t PC jsem hral na medium a streameri s nadupanou masinou breceli, ze jim to nejde ani na low...

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Já jsem v klidu to ty tu pláčeš... A neříkám ti nic jen to že tím že budeš toxický s hloupým projevem ničeho nedosáhneš. . Ubisoft je jedno z mála studií co posílají dotazníky, tam jim vypiš co je dle tebe špatně. Zde ničeho nedosahneš.

O čem to svědčí? Ale o čem se budem bavit, když tvůj hlavní argument je že jsem fanboy, takové jako ty znám polemizace s vámi vede jedním směrem....

Reklama
Reklama