Za šest let se toho dá stihnout hodně. Někdo se ožení a zplodí potomka, někdo přijde s novým lékem ... jen Infinity Ward to nestačí na vytvoření nového herního enginu.
Robert Bowling, jeden ze zaměstnanců studia, totiž nedávno v podstatě potvrdil, že nové Call of Duty poběží na "starém" IW enginu.
Ten je s námi od roku 2005, přičemž vývojáři na něm pro potřeby každého dalšího dílu prováději menší či větší úpravy.
Bowling je totiž přesvědčený, že by byl přechod na nový engine kontraproduktivní. Jak sám poznamenal "vývoj enginu je náročný a zabere dlouhé roky, než se odstraní veškeré chybičky." Souhlasíme. Ale kolik by to asi tak mohlo být? Čtyři, pět, nebo snad šest?
Robertova odpověď se objevila v reakci na příspěvek na Twitteru, kde si jeden z fanoušků postěžoval, že by studio mělo trochu zainvestovat a přijít na trh s pořádným enginem.
Jen málokoho asi překvapí, že se obdobné poznámky začaly objevovat chvíli po zveřejnění gameplay traileru na nový Battlefield, který vypadá úchvatně.