Dozvíme se nové detaily o herním světě a hlavním protagonistovi.
Nedávno jsem psal o zdlouhavém vývoji nezávislé hry Tangiers. Podobný osud potkal i plošinovku Rain World s kočko-slimákem v hlavní roli. Hra měla původně vyjít již v roce 2014, ale jak to už u nezávislých projektů bývá, vývoj se zdržel. Zcela jistě za to může i fakt, že na hře pracují pouze dva lidé. Nedávno se ale na PlayStation Blogu rozpovídal výtvarník a programátor Joar Jakobsson a prozradil několik zajímavých věcí.
V Rain World se chopíme malého zvířete zvaného Slugcat, hbitého a chytrého tvora, který svým vzezřením nejvíce připomíná kočku. Jakožto malý tvor se navíc ocitáte poměrně nízko, takže si bude třeba dávat pozor na ještěrky a supy, kteří útočí z oblohy. Tvorové obývající herní svět budou navíc do jisté míry učenliví, takže jednou fungující trik už podruhé platit nemusí. Samotný svět bude velmi temný a špinavý, zdá se, že kdysi dávno v něm žila prosperující industriální společnost. Jenže teď se všechno rozpadá pod tíhou neúprosných přírodních živlů. Slugcat tuší, že stroje měly kdysi nějaký smysl, ale pravá podstata je mimo jeho chápán. Hlavní jeho starostí je stejně přežití. Celá hra má pak obsahovat kolem dvanácti různých prostředí.
Pokud vše půjde podle plánu, mělo by se Rain World objevit ještě letos na PC a PS4. Cena ani datum vydání stanoveno nebylo.