Nové informace o Rainbow 6 Patriots
Novinka Nové informace o Rainbow 6 Patriots

Nové informace o Rainbow 6 Patriots

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

7

Nedávno představené pokračování populární taktické akce trochu detailněji.

Reklama

Redaktorům zahraničního herního magazínu GameInformer se podařilo na tvůrcích vyškemrat exkluzivní představení, z něhož se toho kupodivu dozvěděli docela dost.

Název hry se tak například změnil z Rainbow Six na Rainbow 6 poté, co zodpovědní lidé přišli s logem, ve kterém to tak prostě vypadalo lépe.

Obdobnou proměnou by měl projít i příběh, jenž je prý pro tvůrčí tým nesmírně důležitý a má být tentokrát mnohem uvěřitelnější. Rovněž by se měli objevit postavy, jež se hráčům pro změnu dostanou pod kůži a nezapomenou na ně hned jak gamesu vypnou.

Co se prostředí týče, to by mělo být hodně variabilní a pokud možno nerepetitivní. I tak, nebo možná právě proto, se 80 % hry bude odehrávat v profláklých lokacích (Kalifornie, New York atd.). Zbylých 20 % vás pak vezme do zahraničí.

Nepřátelé byli inspirováni politickými radikály a partyzány, přičemž v jejich čele stane člověk jménem Tredway usilující o svržení americké vlády.

Proti němu se přitom nepostavíte pouze z pozice člena elitního vojenského útvaru, ale taktéž si vyzkoušíte roli patriota a „ochránce“ Spojených států, jenž ovšem bojuje na Tredwayově straně.

Nejdůležitější postavou nicméně bude velitel Zulu týmu, bývalý Navy SEAL, James Wolfe, kterému se hnutí Opravdových patriotů moc nelíbí a pro jejich zničení neváhá ohýbat morální kodex.

Do hry vstoupíte z pozice velitele Echo týmu, který vzhlíží k Wolfovi. Bude nicméně jen a pouze na vás, zda-li jeho agresivní taktiku přijmete, nebo se vydáte vlastní cestou.

Menších či větších úprav samozřejmě doznala i hratelnost, díky čemuž se můžete těšit na mnohem akčnější zážitek, rychlejší slaňování, upravené rozhraní pro udílení rozkazů či nové animace pro krytí.

Celý váš tým prý bude možné stále stoprocentně kontrolovat nicméně Ubisoft přišel s jedno tlačítkovou taktikou, jež bude v reálném čase posuzovat co by měli vaši vojáci dělat s ohledem na rozmístění a činnost nepřátel.

I bez vaší pomoci by však měli být spolubojovníci schopni sami postupovat, krýt se, vybírat nejvhodnější cíle a tak dále. Vylepšenou umělou inteligenci ovšem zaznamenáte i u protivníků.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama