Zpět na článek

Diskuze: Nové zajímavé detaily o Assassin’s Creed a tajemný obrázek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
11. 5. 2015 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně to nedávat portovat ukrajincům. .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
11. 5. 2015 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste bych nehazel kostlivce do zumpy, i kdyz obavy jsou na miste, o tom zadna.

Ripper
Ripper
Level 19 Level 19
11. 5. 2015 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se s tím už jdou zahrabat. Totálně zprznili mou dříve oblíbenou hru. Teď ž nemám jediný důvod proc bych se na to měl těšit. 🔫 🔫 🔫

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SH: Podle Ubisoft sloganu, že historie je jejich hřiště, si tam mohou dát co chtějí, takže regulérně i vymyšlenou postavu jako je Sherlock Holmes. Nemyslím, že by se řídili pravidlem - tohle je jenom v knížkách, tak to tam nedáme.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
10. 5. 2015 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock Holmes je vymyšlená postava dost podobná profesorovi z Edinburghu, kde Conan Doyle studoval (byl to Skot) ... Doyle prohlásil, že Holmes může mít v budoucnu jakoukoli podobu, proto bylo tolik verzi, každá jiná: Downey Jr. a Cumberbatch, ad.

erazghul
erazghul
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: Já vím že asasíny existovali, já myslel přímo postavy z her, pokud vím tak jediný kdo byl skutečný byl Al Mualim.

ShaunHastings: V tomhle máš pravdu. Max očekávám nějakou narážku při vyšetřování jako byly v Unity, pokud tam budou.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

erazghûl: Asasíni (též hašašíni, z arabského حشّاشين - Ḥashshāshīn) bylo tajné ismáílitské hnutí, které vzniklo kolem roku 1080 a zaniklo zhruba o dvě stě let později, když jej vyvrátili Mongolové.

Mylně se předpokládá, že šlo pouze o společnost vrahů, ve skutečnosti šlo o svébytnou náboženskou sektu, která vycházela z šiítské tradice islámu (šiíté tvoří a tvořili vždy +- 10% muslimského obyvatelstva) . Asasíni poté přijali i ismáílitskou tradici Fátimovského chalífátu v Egyptě (to znamená, že se odštěpili od šiítů a stali se ismáílitskými šiíty) . Nakonec přejali tradici imáma Nizára a stali se z nich tzv. „nizárijští ismáílité“ (tímto byla ideologická tvorba sekty zakončena) . Předchozí složitý sloupec odštěpování souvisí s problémy v tehdejší šiítské společnosti, kdy různé klany a sekty uznávaly různé imámy. Proto konečný název „nizárijští ismáílité“ odpovídá uznávanému imámovi - Nizárovi, popravenému v Egyptě roku 1095.

ShaunHastings
ShaunHastings
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

erazghûl: jde, ale o to že každý assassin potkával reálné osoby takže by bylo divné kdyby tam začali dávat i fiktivní.

erazghul
erazghul
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Desmond Miles: Zatímco všichni asasíny jsou skuteční. Holmes je situován do druhé poloviny 19 stol. až do začátku WW1, nejčastěji 1880-1914. Prní knížka byla vydaná 1887.

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sutom

Já mam za to že Holmes je smyšlený

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K tomu Jackovi, podle mého to nebude ani asasín ani templář a hrát za něj určitě nebudeme, jestliže tam bude tak spíš v nějakém vedlejším úkolu. Třeba ho zabijeme a narafičíme to tak, že utekl. To spíš pan Holmes by tam mohl mít větší roli, i když nevím v jakých letech působil, takže netuším jak by to do příběhu zapadalo.

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba to dopadne jako v AC 3. Příběh je od roku 1752 do 1782 a ze začátku se ani nehraje za Connora. Jinak o tom Jackovi pochybuji. Zabil dohromady 6 žen a vyžíval se v jejich zohavování po smrti. Za takového člověka hrát nechci

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 5. 2015 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: 👍

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
10. 5. 2015 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme v úterý

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 5. 2015 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: v tom případě máš pravdu, ale pochybuju, že by se v roce 1845 odehrávalo dětství Jacoba....

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
10. 5. 2015 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mluvim o tom, že 1845 může být vzpomínka na dětství (jako u Arna v Unity) a protože Big Ben nebyl ještě postaven, tak se v roce 1845 nemůže hlavní příběh odehrávat...

Sice Dickens napsal knihu v roce 1845, ale to neznamená, že to v tom období bude odehrávat, může to jen odkazovat na Charlese Dickense, který žil do roku 1870...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 5. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: tak příběh se bude točit kolem 1845 a Jacobovi může být i dvacet let... mohl se narodit dřív, jen se příběh nebude odehrávat z jeho dětství

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
10. 5. 2015 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli příběh začne v 1845, tak to bude Jacob hodně mladý - dítě - protože věž s Big Benem byly dokončeny až v roce 1859/1862 - a na obrázcích od Kotaku je věž s Big Benem dostavěná...

P. S. Jack the Ripper začal zabíjet někdy v 1888, takže teoreticky je to možné, že se potkali, i když poslední dvě AC trvají pět šest let "pravého příběhu" bez vzpomínání na dětství a Jacobovi by bylo dost let...

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001 : Jack zabíjel jenom ženy , brutálními ale přesto chirurgickými řezy . Nevím jestli by bylo dobrý hrát za jednoho z nejbrutálnějších sériových vrahů co zabíjel ženy , byť by to byly templářky , ale pochybuju za celou historii série se ve hře zabily tak tři ženy co byly u templářů . Spíš si myslím že Jack bude templář nebo se ve hře jeho zločiny budou vyšetřovat . Chtěl bych aby hl. postava byla něco jako Sherlock Holmes ....

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
10. 5. 2015 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Mohl by jím být náš pan asasín... Nebylo špatné být oním Jackem Rozparovačem...

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

STAY HISTORIK

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 5. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Assasin: příběh se bude odehrávat okolo 1845, první světová byla až 1914, bude to nepravděpodobné.... jinak si myslím, že budeme řešit Jacka R.

Assasin
Assasin
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi 1 sv. válka, bych tipoval. Nechám se překvapit

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to bude tak dodělané jak minule, abych se krásně zasmál u lets play videjí

Reklama
Reklama