Zpět na článek

Diskuze: Nvidia vydala generování snímků na úrovni driverů pro RTX 40

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2025 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja pouzivam ten lossles scaling programek a funguje to super. Pouzivam to hlavne na stary hry locknuty na 30 fps. Napriklad Battle for Middle Earth je fakt pain hrat na 30 fps. Zvysim to na 60 a jede to krasne a bez nejakych extra viditelnych artefaktu, byt je tam nejakej mensi delay. ale jak to zvysim na 90 a vys tak uz jsou ty artefakty viditelny. Zalezi na jaky fps ta hra proste umi jet v zakladu.

_DAVE_
_DAVE_
Level 27 Level 27
17. 7. 2025 13:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny 18 @kajny 18 Mohu podepsat, fakt je někdy nekonečně vtipné, jak parta nadšenců s "blbůstkou" za 7$ bez megamarketingu zašlape do země nejbohatší společnost na světě.

A to nepřeháním, mám otestováno oboje, a dynamické FG na LS ve verzi 3.0 je někde jinde než "tovární" FG Nvidie. Navíc je možné využít výkon druhého GPU k režii na generování těch framů Paráda.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2025 15:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ @DAVE Lossless scaling a Framegen od Nvidia se nedá vůbec srovnávat. Jedno je obyčejná interpolace která má hromadu artefaktů a druhé je low level HW řešení které běží a vypadá mnohem lépe (prakticky bez artefaktů u nejnovějšího DLSS).

https://www.youtube.com/watch?v=69k7ZXLK1to

DF to hezky srovnali zde sice starší verze ale proti LC stačí i to.

TLDR lossless scaling je špatný proti DLSS FG a možná i vůči nepovedenému AMD framegenu.

_DAVE_
_DAVE_
Level 27 Level 27
17. 7. 2025 23:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ @Pront Je to přesně jak sem si myslel, video v odkazu je rok staré, u LS došlo letos únoru k velké aktualizaci a vpodstatě se překopal celý FG engine. Utrať si těch blbých 7$ a pořádně si to vyzkoušej než budeš plantat speudomoudra

Mám RTX4xxx a používám LS, když už tedy FG zapnu.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2025 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ @DAVE DLSS udělalo také velký pokrok, ale to hlavní zůstává. Pro slepé lidi jako jsi ty je asi LS ideální. A tomu že máš RTX kartu co podporuje FG sám nevěříš když používáš LS, to je prostě stupidita nebo velká lež...

_DAVE_
_DAVE_
Level 27 Level 27
18. 7. 2025 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ @Pront Proč bych nevěřil?? to tě nenapadlo, že jsem FG Nvidie normálně testoval? :)) Nehledě na to, že Nv FG fakt neumí to co umí LS.

Spíš je zakopaný pes v tom, že ani nevíš o té aktualizaci kterou LS prošlo a plantáš hlupoty od pasu.

_DAVE_
_DAVE_
Level 27 Level 27
17. 7. 2025 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi netřeba, Lossless Scalling ve verzi 3.0 funguje už několik měsíců dokonale i na GTX1070 nebo Radeonu. Ale tak jo, nV asi nikam nespěchá.

Reklama
Reklama