Vyplývá to z investigace Jasona Schreiera.
Že looter shooter akce Anthem nenaplnila očekávání hráčů asi není třeba připomínat. Masivní odliv hráčů již krátce po vydání tohoto titulu přiměl změnit vydavatele Electronic Arts strategii a namísto dlouhodobé podpory titulu jej začal malý tým od základů přepracovávat pod označením Anthem Next. V roli vedoucího producenta stál ještě v loňském roce Christian Dailey, který o projektu v květnu 2020 sdělil:
Na titulu v současnosti pracuje malý tým vývojářů, který ověřuje jednotlivá designová rozhodnutí. Tento tým zkouší jednotlivé experimenty/prototypy, aby zlepšily oblasti, s nimiž nebyli hráči spokojeni a zároveň se snaží zachovat vše, co mají fanoušci na Anthemu rádi. Vývojářský tým momentálně čítá 30 zaměstnanců. Ano, vydání hry je stále daleko, ale cítíme potřebu se navrátit k rýsovacím prknům a zde nám tato velikost vývojářského týmu poskytuje dostatečnou flexibilitu, kterou bychom si jinak nemohli dovolit.
V prosinci ale Dailey projekt kvůli organizačním změnám ve studiu opustil.
Investigativní novinář Jason Scheier nyní hovořil se třemi lidmi se znalostmi dění okolo titulu, kteří si však z pochopitelných důvodů přáli zůstat v anonymitě. Dle jeho zjištění tento týden vedoucí EA zhodnotí nejnovější verzi hry a rozhodnou se, zda projekt ukončí či zda v něm budou nadále pokračovat. Anonymní zdroje sdělili, že k pokračování vývoje s cílem nadále hru vylepšovat a vytvářet nový obsah bude nutné zvětšit velikost vývojového týmu nejméně na trojnásobek. Zda se ke zvýšení rozpočtu k oživení neúspěšné hry EA rozhodne zatím zůstává neznámo.
Mluvčí EA na Schreierův dotaz ohledně potvrzení těchto informací odmítl odpovědět.