Vývojáři kompenzují rozdílnost režimů.
Vývojáři z Konami popsali v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu svůj přístup ke dvojici režimů chystaného remaku Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Původní záměr umožnit hráčům plynulé přepínání překazily skoky v obtížnosti.
Hráči si budou moci vybrat mezi dvěma módy. Takzvaný New Style nabídne modernější pohled podobný pátému dílu. Legacy Style se naopak snaží napodobit co nejvěrněji originál a jeho výše posazenou kameru.
„Měli jsme v plánu umožnit přepínání mezi úhly pohledu kdykoli během hry, ale rozhodli jsme se to neudělat,“ prozrazuje producent Judži Korekado.
New Style má širší zorné pole a umožňuje vám střílet při pohybu.
„Úroveň obtížnosti se dramaticky mění v závislosti na perspektivě. New Style má širší zorné pole a umožňuje vám střílet při pohybu, takže byl nakonec mnohem snazší, než jsme očekávali,“ vysvětluje, „přizpůsobení na New Style by však způsobilo, že by byl Legacy Style příliš obtížný.“
„Takže jsme se rozhodli režimy rozdělit. Legacy Style má obtížnost blízkou původní verzi a New Style jsme nastavili od nuly,“ uzavírá téma Korekado.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater vyjde na PC, Xbox Series a PlayStation 5, datum vydání stále neznáme.