Haden Blackman popisuje proces vývoje.
Kromě preview a spousta streamů se s námi vývojáři podělili také o jejich oficiální gameplay ukázku, jež vznikla díky partnerství tvůrce obsahu GhostRobo a Hangar 13, který zastupuje CEO Haden Blackman.
První zajímavou informací je, že hlavní myšlenka k přepracování první Mafie vyšla od vývojářského týmu, nikoliv od vedení. Vývoj hry započal v době, kdy Hangar 13 interně dokončoval jejich novou IP a proto měli volnou část týmu. Kromě toho, že vývojáři mohli hru zmodernizovat a do jisté míry přizpůsobit pro nové hráče se samozřejmě jednalo také o příležitost vydat všechny tři díly na současnou generaci konzolí.
Další zajímavou otázkou, kterou GhostRobo Blackmanovi položil bylo, jakým způsobem dokázali učinit hru co možná nejvěrnější předloze, ale zároveň zasáhnout do hratelnosti, aniž by to výrazně změnilo pocit ze hraní. Tady Haden hned ze začátku přiznává, že to nebylo snadné. Vývojáři si tak předem určili aspekty hry, které chtějí zachovat tak jak byly – zde zmiňuje zasazení, atmosféru, postavy atd. a zároveň si vytyčily dnes již zastaralé mechanismy původní hry, které bylo třeba vylepšit – zde naopak hovoří o gunplayi a ovládání vozidel. Poslední dvě zmíněné části hry pak čerpají i z Mafia 3 a pomáhají tak titulu k dosažení moderních standardů. Nakonec ještě jednou dodává, že se veškeré mechaniky snažili zakomponovat co nejvěrněji.
Na gameplay video se můžete podívat výše. Kromě nejpodstatnějších informací, které jsem shrnul do předešlých dvou odstavců v něm také zazní zmínka o příběhu, sběratelských předmětech nebo třeba o tom, jak precizní mimika a gestikulace postav napomáhá vyprávění příběhu.
Mafia: Definitive Edition vychází 25. září pro PC, PS4 a Xbox One.
Konzolové verze hry si můžete objednat v Xzone, kde jako dárek získáte zarámovanou litografii s podpisem Marka Vašuta.