Online televize G4 končí necelý rok po svém návratu
Novinka Online televize G4 končí necelý rok po svém návratu

Online televize G4 končí necelý rok po svém návratu

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

6

Blíží se soumrak herních médií?

Reklama

G4 je online médiem, které se dlouhodobě specializovalo na tvorbu obsahu orientovaného na herní svět. Nyní však jeho cesta necelý rok po jeho návratu na scénu opět končí. S touto informací přišel CEO společnosti Comcast Spectacor David Scott exkluzivně pro magazín Deadline. Hlavním důvodem proč je cesta G4 u konce má být podle něj takovýto, "V uplynulých měsících jsme usilovně pracovali na tom, abychom vzbudili zájem o G4, ale sledovanost je nízká a síť nedosahuje udržitelných finančních výsledků. To rozhodně není to, v co jsme doufali, a v důsledku toho jsme učinili velmi obtížné rozhodnutí s okamžitou platností ukončit činnost G4." Podle některých zdrojů měly velký dopad na špatný finanční stav vysoké honoráře pro hostující celebrity, často beroucí 20 - 30 tisíc dolarů.

Online televizní médium G4 není jediným projektem zaměřeným na hry, jehož redaktoři zažívají nelehké časy. Společnost Tencent se kupříkladu minulý měsíc velmi agresivně vypořádala s částí redakce a především šéfredaktorem Fanbyte, kterých se bez předešlých varování zbavila. Podle zaměstnanců serveru bylo propuštění naprostým šokem, protože s některými vyhozenými pracovali ještě několik hodin před jejich vyhozením. Vlna propouštění v herním průmyslu zasáhla také zaměstnance britského mediálního domu Future, který taktéž v sektorech orientovaných na hry redukoval stavy. Společnost však prezentovala, že to bylo pro ní opravdu náročné rozhodnutí, jež ovšem bylo nutné.

Celkový vývoj situace ukazuje, že se nad herními médii pomalu, avšak jistě smráká. Velké distribuce raději než na klasické formáty sází na influencery s šancí oslovit daleko větší publikum než formáty užívané herními weby během posledních deseti let.

A co vy? Máte raději klasická média, nebo vám více sedí více sledování určitých osobností na některé ze streamovacích platforem?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama