Zpět na článek

Diskuze: Operation Flashpoint: Red River – promarněná šance

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jano77
Jano77
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mírně nadprůměrná střílečka

Miki326
Miki326
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jan Šulovský
Jan Šulovský
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda a Playman: Jen závěrem, když jde arkádu a simulaci docela dobře spojit třeba v závodních hrách (viz. GRID, F1) , tak nevím, proč by to nešlo i u FPS. Chce to jen trochu více citu při tvorbě...

JakER
JakER
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra tahle recenze byla naprosto přesná. Nemusím snad ani nic dodávat, jelikož vše bylo již zmíněno. Ale já jakožto grafik si ještě neodpustím něco k tomu katastrofickému audiovizuálu: Hrůůza. Jak bylo řečeno výše, je vůbec možné že se všechno odehrává v tak přesvíceném a rudém západu slunce? A co teprve ti vojáci, co na sobě mají plnou polní. To jim není vedro? ! Codemasters jim tedy dali. A nasvícení i v bežném dni je hrůzné. A to aqua nebe? To je jako mít nad sebou Karibské moře.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Jde to jinak. Jde to i pro obě dvě skupiny hráčů které jsi zmínil. Nejdříve bych dal tutorial a serii otázek co daný hráč od hry očekává a hra by se přímo pro něj přispůsobila přesně podle jeho potřeb. Zatím by byla ale taková hra extrémně náročná na vývoj. Takže v současných podmínkách to možné moc není.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brothers in Arms je klasická vojenská taktická akce, nic převratného, nic napůl cesty jak zmínil Cvrnda.

Jan Šulovský
Jan Šulovský
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: A co třeba Brothers in Arms? To taky nabízí z obou stran něco a nedopadlo to zas tak hrozně...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JANSULOVSKY: Jenomže to zpřístupnění je právě špatně, s tím podle mě nemůžou dosáhnout pozitivních výsledků a vždycky se zaseknou v půli cesty. Buď arkáda pro každého typu Call of Duty, nebo nekompromisní simulace jako ArmA II, kterou si sice neužije každý, ale když už, jde o něco neopakovatelného. Jakmile se někdo pokusí udělat něco mezi tím, myslím že to nikdy nemůže dopadnout dobře. Většina hráčů si totiž nejspíš řekne buď "Proč blbnout s nudným tutoriálem a pořád se ztrácet v otevřeném prostředí, když je v jiných FPS všechno jasné a srozumitelné? " a nebo "Wtf, co má znamenat respawn spolubojovníků, a proč má Hind tak příšerné zvuky? A jaktože hráč snese tolik zásahů? " Codemasters si nejdřív musí uvědomit, že v tomto ohledu prostě existují víceméně 2 skupiny hráčů, a musí zvolit, na kterou se zaměří, jinak to podle mě nejde

Jan Šulovský
Jan Šulovský
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřil sem v o něco lepší výsledek... Nicméně stejně jako Playman doufám, že do třetice už to Codies zvládnou aspoň na osmičku. Mně se u nich totiž líbí, že se snaží tu simulaci války zpřístupnit širšímu publiku. ArmA je podle mě už moc Hardcore.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to otřes hlavně ta grafika a celková nedotaženost celý hry. Prostě hnus.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já stále razím názor že Codemasters jsou schopni udělat kvalitní vojenskou střílečku, jen jim u posledních dvou planých pokusů o hru chybělo to štěstíčko a zkušenosti, které už doufám nabrali a příště by se jim to konečně mohlo povést. Tak do třetice všeho nejlepšího! (2hry měli silně průměrné a ta třetí jim to přebije) Když dokázali udělat excelentní Dirt, tak dokážou i něco jiného. Už aby jim ten nový Dirt vyšel. .

Prochik
Prochik
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Codemasters hypovali, až dohypovali a vydali blbost jako byl předchozí díl. Ach ta neschopnost vývojářů (a že jich je docela dost) dnes označovaná jako ždímání zavedené značky... BIS s ArmA neskončili a určitě vyjde minimálně ještě DLC nebo něco dalšího. Teď už snad jenom čekat na Cold War Rearmed mód pro ArmA 2, který je i posvěcen samotnými BIS. Aby se neřeklo: Codemasters fandím, ale maximálně tak u závodních her.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Ano o Take On Helicopters jsem už také slyšel ale nejsem si zatím jistý co z toho může vzniknout a co u této hry mohu očekávat, přeci jenom simulátor s helikoptérami nepatří zrovna do her, které můžeme vidět dnes a denně. Podle mě se válečných simulací nevzdají, vždyť s nimi měli a stále mají úspěch.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: Bohemia Interactive v současné době pracuej na simulátoru vrtulníků s názvem Take On Helicopters (na to se mimochodem dost těším, a to nemám k helikoptérám nějaký extra vztah) , a už někdy před vydáním ArmA II: Operace Arrowhead tvrdili že s vojenskými simulátory končí. Nicméně, oficiálně nikdo nevylučuje že se k tomu zas někdy vrátí, proto ta závorka "aspoň prozatím"

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Game Expu tedy nic o skončení s válečnými simulacemi nepadlo ani slovo...

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak Bohemia Interactive skončilo? ! To přece nemůžeš myslet vážně Cvrndo. Jinak k recenzi: Kluci šikovní z Británie, takto jsou jmenováni Codemasters v recenzi a nakonec si vyslouží pouhou 6, tak to opravdu za moc ta hra nakonec nestojí.

Pustynia
Pustynia
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No Dragon Rising mě teda bavil víc. V Red River jsem z první herní hodiny asi 40 minut proseděl na korbě humvee za doprovodu smyslu zbavených keců kapitána (ne proto, že bych nerozuměl - spíš naopak...) Pak jsem měl jisté problémy s citlivostí, která je úplně jiná u míření a chození. Pro mě 7/10 , ale to jsem spíš optimista

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
28. 4. 2011 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně jako v případě Dragon Rising se potvrdilo, že Codemasters nemají ani vzdálené tušení, co dělalo z původní Operace Flashpoint tak jedinečnou hru a nerozumí nejen samotným válečným simulacím, ale i pokusům o něco trochu jednoduššího. Je mi vážně líto, že Bohemia Interactive s válečnými simulátory (aspoň prozatím) skončilo, protože jestli se teď bude žánr odvíjet od toho, co zplodí Codemasters, tak to nás čeká vážně úžasná budoucnost

Reklama
Reklama