Ořezané Gran Turismo 6 a jeho další aktualizace
Gran Turismo 6 Novinka Ořezané Gran Turismo 6 a jeho další aktualizace

Ořezané Gran Turismo 6 a jeho další aktualizace

Marek Tvrdý

Marek Tvrdý

27

Kazunori Yamauchi se v rozhovoru rozpovídal na téma malé paměti PS3 a jak museli ořezávat GT6.

Reklama

Před pár dny jsme informovali o rozhovoru, který tvůrce série Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, poskytl magazínu GamesTM. Ve stejném rozhovoru se zmínil i o aktuálním GT6.

,,Mnoho různých věcí jsme museli ořezat: rozlišení, grafický design, gameplay. Museli jsme snížit množství dat, které konzole zpracovávala. Ať už šlo o data prostředí či samotného auta, obojí bylo na fantasticky vysoké úrovni, kterou ovšem PS3 nebyla schopná dobře zvládat. Zcela upřímně řečeno. Bylo velice obtížné vyvíjet pro PS3. Jednoduše tam nebyl dostatek paměti a neustále jsme s tím bojovali."

Taktéž si postěžoval nad ,,chybami", které udělali v předchozích titulech. Konkrétně zmínil kontroverzí témata, na které často upozorňovala komunita:

,,Některé z nich obsahovaly věci, které považuji za chyby. Je tam spousta věcí, které bych udělal jinak, kdybych měl tu možnost. Lepší fyzika, zvuky, umělá inteligence, grafika... Nejraději bych to předělal úplně všechno!"

V interview byla také položena otázka ohledně motocyklů, jelikož šlenové Polyphony Digital byli před nedávnem zahlédnuti na Isle of Man.

Motocykly se objevili v upraveném GT4 pod názvem Tourist Trophy a pak byly k vidění na výstavě E3 2006 v prezentačním demu na později zrušený projekt Gran Turismo HD, který vycházel z GT4 a již zmíněného TT.

Ve videu motocykly od 0:51

Zdroj: gtplanet.net

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama